SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Waarom? De organisatie wist ervan en deed er niets aan. In het verleden zijn wel meer organisaties verboden vanwege misdaden. Die priesters moeten ze gewoon aan hun kloten ophangen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, dan maak je daar wel een punt, dat is natuurlijk volkomen achterlijk geweest.. En de organisatie bestraffen... De mensen die ervan wisten bestraffen kan gewoon lijkt mij, die mensen zijn volgens mij gewoon medeplichtig.![]()
Hmmm, brandweerwagens hier. Of politie. Of ambulance. De sirenes zijn hetzelfde.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, hoor. Eigenlijk lach ik heel normaal.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wil slapen. Mijn lichaam heeft zichzelf gesloopt.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Ik heb mijn lichaam gesloopt.![]()
zondequote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef Samzz het volgende:
truste![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Trustequote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef Samzz het volgende:
![]()
Hoe komt dat.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga niet slapen. Mijn lichaam is volkomen uitgerust.![]()
Beterschap, kan je niet slapen?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wil slapen. Mijn lichaam heeft zichzelf gesloopt.Rustig aan.![]()
Oh maar ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon zware misdaden die structureel door de organisatie werd gedoogd. Daarvoor moet de organisatie gestraft worden.
Maar verbieden dat klinkt leuk op papier in praktijk maakt het niks uit. Misbruikers gaan misbruiken de enige manier omdat op te lossen is ze keihard aanpakken. En dan niet door de kerk in geheel te verbieden.Genoeg mensen, er zijn ook mensen die verder kijken dan de schreeuwende krantenkoppen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, maar wie neemt zo'n kerel met een jurk aan nu nog serieusJuist, daardoor heeft het verbieden van dat soort stichtingen/organisaties enz. geen zin. Ze proberen Martijn te verbieden. Zeker 2013 is het niet meer dan een statement, je maakt een website aan. forumpje er aan vast en je hebt een online community.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon het menselijk ras.. Het menselijk ras heeft genoeg uitschotten zoals katholieke priesters die kindjes misbruiken...C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Mijn ''geest'' is niet helemaal uitgerust geloof ik...quote:
Ik weet niet meer of ik tussen de middag geslapen heb of niet.
Rustig aan.![]()
Die individuen moeten ze ook keihard aanpakken. Allemaal levenslang in de bak gooien en dagelijks laten verkrachten.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen.
Maar verbieden dat klinkt leuk op papier in praktijk maakt het niks uit. Misbruikers gaan misbruiken de enige manier omdat op te lossen is ze keihard aanpakken. En dan niet door de kerk in geheel te verbieden.
Maar dat de kerk als organisatie ervan wist en het toestond, dat is voor mij een goede reden om ook de organisatie in de ban te doen.![]()
![]()
Niks verdovends wat je even kan innemen?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, kan niet slapen door de pijn.Rustig aan.![]()
Je houdt er wel een beetje moslim principes aan over...quote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
Die individuen moeten ze ook keihard aanpakken. Allemaal levenslang in de bak gooien en dagelijks laten verkrachten.
Maar dat de kerk als organisatie ervan wist en het toestond,
Eye for an eye....Rustig aan.![]()
Ik heb al van alles geprobeerd. Helpt niet echtquote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks verdovends wat je even kan innemen?![]()
![]()
dat laatste dusquote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die individuen moeten ze ook keihard aanpakken. Allemaal levenslang in de bak gooien en dagelijks laten verkrachten.
Maar dat de kerk als organisatie ervan wist en het toestond, dat is voor mij een goede reden om ook de organisatie in de ban te doen.
en dan zo'n opperhoofd (paus) die verkrachte vrouwen geen abortus toestaat
Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |