Canvas :pquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
Je moet om 23.20 Eastern Promises kijken op Canvas.
. Wie is dientjuh12???quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:39 schreef Zweetteef het volgende:
Jou username lijkt op dientjuh12 hahahahaahahshah
ImdB serieusnemenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:48 schreef Jellereppe het volgende:
Ik zal de keuze wel voor je maken TS. Crank 2 krijgt een 6,2 van IMDb. 300 krijgt een 7,7 van IMDb.
Crank: High Voltage (2009) - IMDb
300 (2006) - IMDb
quote:300
Vele malen gezien. Een topper. Een minder sterke verhaal. Maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de mooie beelden. De vechtscenes die in slowmotion zijn geschoten maken het tot een waar vermaak voor de mensen die een film willen zien zonder hun grijze massa te laten werken.
Het verhaal is wat simpel. De oorlog start als een boodschapper van de Perzen een bezoek brengt aan Sparta. En met een schop en het uitschreeuwen van 'this is Sparta' begint de oorlog van 300 Spartanen tegen het immense leger van Xerxes. Niettemin mag dit de pret niet drukken.
IMDB rating is een 7/7 op een schaal van 10. Ik geef deze film een 8.
300 (2006) - IMDb
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
KIJK DIT IS DIENTJE, PIETER BEZEM
IMDb is niet mijn enige bron. Ik gebruik ook http://www.moviemeter.nl/film/34277 vaak als bron. Daar zijn de mensen ook lovend over de film. Daarnaast heb ik de film een aantal keren gezien en denk dat voornamelijk veel mannen genieten van deze film. De meeste vrouwen vinden het maar over-the-top, omdat dit een pure actiefilm is over de slag bij Thermopylae. Net zoals veel dames Expendables niet kunnen waarderen, terwijl mannen het een prachtige film vinden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
ImdB serieusnemenAvengers staat daar vet hoog door alle fanboys.
Hmm, gewoon in een vlaag. Ik dacht 'wat is een mooie Nederlandse naam'. Daar kwam 'Jelle' uit. Daarnaast wilde ik niet opvallen als 'Marokkaan', aangezien mensen je dan gelijk 'negatief' behandelen. Ik dacht laat ik eerst gewoon meeposten en als mensen mij beter kennen, dan pas uit de kast komen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:57 schreef Nestalgie het volgende:
ewy jelle ghoe ben je op je naan gekomen
Ja want als je een film download of op blu-ray/DVD hebt kun je hem natuurlijk niet op pauze zetten, dat zou toch wat zijn. :p :p :pquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef pieter12 het volgende:
Ik vind die reclames juist fijn, kan ik gelijk ff poepen of water drinken :p
maar maakt niet uit dat je marokkaan ben er zijn genodg goexe marokkannen jij ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, gewoon in een vlaag. Ik dacht 'wat is een mooie Nederlandse naam'. Daar kwam 'Jelle' uit. Daarnaast wilde ik niet opvallen als 'Marokkaan', aangezien mensen je dan gelijk 'negatief' behandelen. Ik dacht laat ik eerst gewoon meeposten en als mensen mij beter kennen, dan pas uit de kast komen.
Oh, nee. Ik vind dat totaal niet erg. Ben er zelfs trots op. Alleen had geen trek in vooroordelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
maar maakt niet uit dat je marokkaan ben er zijn genodg goexe marokkannen jij ook
goedzoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, nee. Ik vind dat totaal niet erg. Ben er zelfs trots op. Alleen had geen trek in vooroordelen.
Ik kan Expendables wel waarderenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
IMDb is niet mijn enige bron. Ik gebruik ook http://www.moviemeter.nl/film/34277 vaak als bron. Daar zijn de mensen ook lovend over de film. Daarnaast heb ik de film een aantal keren gezien en denk dat voornamelijk veel mannen genieten van deze film. De meeste vrouwen vinden het maar over-the-top, omdat dit een pure actiefilm is over de slag bij Thermopylae. Net zoals veel dames Expendables niet kunnen waarderen, terwijl mannen het een prachtige film vinden.Dus ja, ik raad TS aan om 300 te kijken.
Haha, heb ik je toch overgehaald. Het is zeker heel vermakelijk naar mijn mening. Echt een top actiefilm. Let vooral op de slowmotion gevechten. Echt gruwelijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kan Expendables wel waarderenDan ga ik 300 ook maar eens kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |