Ha ha ha oké jij wint, ik laat je in die waanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, mannen worden steeds knapper naarmate de jaren verstrijken.
Ze is nog steeds hilarischquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ze is wel grappiger dan Linda de Mol. Maar ja, wie niet?
Sinds wanneer heb jij een vaginaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"My vagina is so dry, camels follow me home!"
Bemerk de aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een vagina![]()
Wordt al gekker en gekker![]()
Doe voor de fun of ik die niet gezien hebquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe voor de fun of ik die niet gezien heb
quote:
Ik heb hem toch jaren wel gevolgd natuurlijk dus dit wilde ik ook wel zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Het werd in de VS heel slecht bekeken. Het eerste deel slechts 4 miljoen kijkers. Rare en beperkte man, die Lance.
Het empathisch vermogen van een bos wortelen, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem toch jaren wel gevolgd natuurlijk dus dit wilde ik ook wel zien.
Eng is hij altijd geweest in ieder geval.
De samenvatting is wel dat hij het in ieder geval ruim het beste gebruikte.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:59 schreef Dotteke het volgende:
Zou hij de enige zijn die het gebruikte, of de andere die niet gewonnen hebben ook.
En houden die angstvallig hun mond dicht?
Ze gebruikten (bijna) allemaal.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:59 schreef Dotteke het volgende:
Zou hij de enige zijn die het gebruikte, of de andere die niet gewonnen hebben ook.
En houden die angstvallig hun mond dicht?
Nou ja, hij is wel degene die het hardst riep dat hij niet gebruikte en heeft iedereen die anders beweerde belasterd, uitgescholden, geïntimideerd en voor de rechter gesleept. Hij is de hoogste boom en vangt dus de meeste wind.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef Dotteke het volgende:
Dat is toch hypocriet dat hij zo in de pictures staat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |