abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121776526
Lieve allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik op dit forum zat, maar zit nu toch echt met een dilemma..
Ik weet gewoon zo niet wat ik met een jongen aan moet. Nouja ik weet het wel, maar hij weet het naar mijn idee niet..

Eind september kreeg ik weer contact met een man die ik 9 jaar geleden al leerde kennen... Weet niet meer hoe t kwam maar opeens begonnen we weer met appen. Hij was bezig met een meisje en dat liep niet zo lekker, dus ik vroeg daar regelmatig naar uit interesse. Soms een week niet maar al snel werd het elke dag appen. Heel soms ook bellen. Maar dit alles kwam van mijn kant af en ik had daar verder geen bedoelingen bij.

Op een gegeven moment werd het appen intiemer en en begon het over ons verleden dat we het zo gezellig hadden samen enzo.. In het begin kon ik dat makkelijk naast me neer leggen en gewoon verder gaan met mijn leven met mijn vriend. Ik had wel een relatie moet ik zeggen. Maar na een tijdje ging van ja en stel dat wij weer bij elkaar zouden komen.. Toen ging ik er nog luchtig mee om, maar er borrelde wel al wat. En ik moest ook echt aan het verleden denken. We zijn 3 maanden met elkaar gegaan en daarna was het vrij snel klaar tussen ons.

Na weer wat berichtjes over en weer later hadden we afgesproken in mijn woonplaats en ik was super zenuwachtig, terwijl ik hem al veel vaker had gezien op verjaardagen enz. Sloeg nergens op maar wat bleek ik had gewoon gevoelens voor hem gekregen. Dus toch weer... En hij had hetzelfde, want de dag daarna belde we en hij bleek ook in de war te zijn. Jeetje wat toestanden en beide een ander... Moeilijk. Daarna ben ik een weekje naar een vriendin gegaan om na te denken over hoe nu verder met alles. Had geen contact meer met me ex maar wel nog met hem. Dat trok toch.. En heb hem toen ook gezien in die week wat nog meer gevoelens voor hem opwekte.

Na mijn relatie verbroken te hebben wat al niet heel goed ging, bleef het contact regelmatig. Hij liet door een aantal kleine opmerkingen wel merken dat ie mij zag zitten maar dit was toen voordat het uit ging. Daarna liet ik merken dat ik hem niet als de ware zag en maakte stomme opmerkingen toen ik bij hem was, hij was hierdoor teleurgesteld bleek achteraf.. Hij had zoiets die meid wil toch niets. Nou ik baalde als een stekker natuurlijk want ik dacht van als ik zeg dat ik hem wil dat duw ik hem van me af. Dat had ik nu dus toch al gedaan..

Vertelt via de app dat ik wel wat voor hem voelde en dat ik dacht dat wij het heel gezellig zouden kunnen hebben. Toen ff niks. Ik dacht ook niet goed dus.. Hij zei dat ie niet open stond voor een relatie/liefde en mij niet aan het lijntje wilde houden. Ik dacht huh, hoe kan dit. Naar mijn idee had hij mij wel signalen gegeven dat ie meer wilde.

Na een dag werd het toch weer dagelijks appen maar over van alles. Uiteindelijk toch weer afgesproken en ik deed alsof ik niks wilde en heel stoer van jij bent het niet voor mij. Daarna voelde ik me toch weer rot omdat ik hem toch leuk vind. En begon weer te appen dat ik hem toch wilde. Hij zei dat ie me wispelturig vind en daar niet mee om kan gaan. En dat hij er weer niet open voor staat. Als ik t over andere mannen heb dan vind ik wel dat ie van alles wil weten.. Maar mijn vraag heb ik t nu voorgoed verpest??? Voelt hij echt niks voor mij of is hij bang?? Bindingsangst??

P.s. Gister was hij weer bij me... Hij heeft anderhalf uur gereden om bij te komen... nam wijn en een kadootje mee! We lagen lepeltje lepeltje voor het eerst, hij waste mijn haren tijdens douchen de dag daarna shoppen en lunchen...Wat voor mij toch wel iets betekent. Maar ik vraag me af of dit ook iets voor hem betekent.. Is er dan echt niks geen gevoel??

Ik wordt gewoon helemaal gek...

[ Bericht 0% gewijzigd door FashionFreak op 20-01-2013 01:32:09 ]
pi_121776597
Alinea's, dit valt niet te lezen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121776805
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Alinea's, dit valt niet te lezen.
Ohja en:

quote:
hij waste mijn haren tijdens douchen
Dat snap ik niet, huh.

Wees gewoon open tegen hem en vertel wat je voelt.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121777039
Waar ben je in hemelsnaam mee bezig?

Elke keer als hij toenadering zoekt ga je zoals je zelf zegt "stoer doen" en rare uitspraken doen in de trant van " ik moet je niet" , " ik voel niks voor je" , " jij bent de ware niet voor mij" .

Dan schiet hij in de verdediging door ook maar wat lompig en afstandelijker te doen, waarna jij weer gaat huilen en hem weer voor je gaat winnen. Dan komt hij weer naar je toe en begin je weer met je " ik moet je niet" .

Vervolgens zit je ook nog steeds verhalen over andere mannen op te hangen.

Dude, WTF.

Je moet vooral niet naar bindingsangst en dat soort onzin bij hem gaan zoeken, daar zijn wij vrouwen zo goed in. Nee, het ligt helemaal bij jezelf. Hij heeft helemaal gelijk, je bent wispelturig en je maakt er zelf een raar potje van en dat kan je ook zelf stoppen. Kap gewoon met die rare opmerkingen en geniet van de leuke tijden, dan zie je dat hij ook niet meer als een lomperik in de verdediging schiet om zijn door jouw gekrenkte ego steeds weer recht te moeten zetten.

Gewoon normaal doen en dan komt het helemaal goed. Als hij je niet zag zitten was hij nu wel weggeweest hoor met al die ongein. ^O^

p.s. Aangezien je ook al met hem slaapt, onder de douche gaat en weet ik veel wat, is de tijd voor dat hard to get gedoe dat je probeert neer te zetten echt allang verstreken.
pi_121777102
Ik ben gestopt na 2 zinnen.

Trouwens, weer zo'n meisje die een kneus van een jongen wil hebben! :N
Cindy De Vuyst
  † In Memoriam † zaterdag 19 januari 2013 @ 21:25:42 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121777217
wat een lap letters. niet doorheen te komen zeg.
waren de alinea's uitverkocht?
  zaterdag 19 januari 2013 @ 21:29:42 #7
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121777387
Jij bent echt weird :{
All she wants and needs is just a little taste..
  † In Memoriam † zaterdag 19 januari 2013 @ 21:36:31 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121777726
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:29 schreef Luxuria het volgende:
Jij bent echt weird :{
heb je het tegen mij?
pi_121778097
Ik denk tegen mij, haha! Ik ben ook niet helemaal goed.. ;) haha

Sorry van de alinea's, doe dit niet zo heel vaak.
pi_121778154
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:44 schreef FashionFreak het volgende:
Ik denk tegen mij, haha! Ik ben ook niet helemaal goed.. ;) haha

Sorry van de alinea's, doe dit niet zo heel vaak.
Zet het er dan alsnog in, je kan het aanpassen!

Ik ben het trouwens met de rest hier eens, je bent raar. Stop met stoer doen.
Nu ook verkrijgbaar: Just-in Beaver
pi_121778396
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef Bustin_Beeber het volgende:

[..]

Zet het er dan alsnog in, je kan het aanpassen!

Ik ben het trouwens met de rest hier eens, je bent raar. Stop met stoer doen.
Ik zoek me rot, maar kan het niet vinden hoe ik t aan kan passen..
pi_121778476
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:51 schreef FashionFreak het volgende:

[..]

Ik zoek me rot, maar kan het niet vinden hoe ik t aan kan passen..
Naast het quote knopje, je muis rechts boven de post houden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2013 22:32:06 (Foei.) ]
Nu ook verkrijgbaar: Just-in Beaver
pi_121780278
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:53 schreef Bustin_Beeber het volgende:

[..]

Naast het quote knopje, je muis rechts boven de post houden.

pi_121780970
haar was fetish ???/

Of ik ben als meisje onromantisch of meisjes zijn raar :? :? :?

En ja als je een jongen die je steeds leuk vind gaat beledigen , dan is de kans dat die niet meer wil want over het algemeen hebben mensen wat beters te doen dan met iemand gaan die hun steeds beledigd.
pi_121782366
Jij bent fout hier hoor ts niet die jongen. hij denkt waarschijnlijk dat je hem leuk vind maar dat je geen toekomst met hem wilt , want je hebt immers gezegd dat hij niet de ware is. Misschien dat je tegen hem kunt zeggen dat je dat alleen zei omdat je hem niey wou af stoten en dat dat ook voor de andere keren geld dat je zo deed.
pi_121786727
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 23:27 schreef madeliefff het volgende:
Jij bent fout hier hoor ts niet die jongen. hij denkt waarschijnlijk dat je hem leuk vind maar dat je geen toekomst met hem wilt , want je hebt immers gezegd dat hij niet de ware is. Misschien dat je tegen hem kunt zeggen dat je dat alleen zei omdat je hem niey wou af stoten en dat dat ook voor de andere keren geld dat je zo deed.
Het probleem is als ik dus als ik zeg dat ik hem meer dan leuk vind, dat hij afstand neemt. het is niet dat ik dat wil ofzo. Maar om hem niet kwijt te raken doe ik dus zo debiel... Tis gewoon onzekerheid van mijn kant en hij wordt waarschijnlijk weer onzeker van mij....
pi_121788137
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:10 schreef FashionFreak het volgende:

Hij liet door een aantal kleine opmerkingen wel merken dat ie mij zag zitten maar dit was toen voordat het uit ging. Daarna liet ik merken dat ik hem niet als de ware zag en maakte stomme opmerkingen toen ik bij hem was, hij was hierdoor teleurgesteld bleek achteraf.. Hij had zoiets die meid wil toch niets.
Nogmaals, aangezien je niet op mijn post in gaat. Jij bent degene die deze rariteit is begonnen. Niet hij. Hij weet niet waar hij aan toe is en gelijk heeft hij. Je mag blij zijn dat hij het uberhaupt nog probeert.
pi_121789918
quote:
99s.gif Op zondag 20 januari 2013 03:17 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Nogmaals, aangezien je niet op mijn post in gaat. Jij bent degene die deze rariteit is begonnen. Niet hij. Hij weet niet waar hij aan toe is en gelijk heeft hij. Je mag blij zijn dat hij het uberhaupt nog probeert.
Dat klopt, ik ben dit gedoe begonnen. En daar baal ik ik echt heel erg van. Maar ik heb nu ook meerdere malen aangegeven dat ik hem wel zie zitten. Hij was donderdagavond en vrijdag heel de dag bij me en toen ben ik niet raar gaan doen dit keer.. En heb ik aan het einde van de dag nogmaals mijn gevoel er maar uit gegooid... En dan zegt ie sorry en je doet jezelf pijn. Nu heeft hij ook nog niks laten horen... :(
  zondag 20 januari 2013 @ 10:32:10 #19
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121790063
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

heb je het tegen mij?
Nee TS ;)
All she wants and needs is just a little taste..
pi_121790468
[quote]0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:23 schreef FashionFreak het volgende:

[..]

Dat klopt, ik ben dit gedoe begonnen. En daar baal ik ik echt heel erg van. Maar ik heb nu ook meerdere malen aangegeven dat ik hem wel zie zitten. Hij was donderdagavond en vrijdag heel de dag bij me en toen ben ik niet raar gaan doen dit keer.. En heb ik aan het einde van de dag nogmaals mijn gevoel er maar uit gegooid... En dan zegt ie sorry en je doet jezelf pijn. Nu heeft hij ook nog niks laten horen... :(

En als ik dan toevallig wel wat over mijn ex zeg, dan is het van ik zou het heel erg leuk voor je vinden als je jullie bij elkaar kwamen.. bla bla... Dan denk ik ook dat wil ik helemaal niet horen uit jou mond. Dan denk ik ook van jij komt ook alleen maar langs voor de seks en wat gezelligheid.. En daar raak ik dan weer van de war.

Bedoel ik vind het bijvoorbeeld leuk dat een man af en toe een muts draagt.. Die had ie op toen ie bij mij aan kwam.. ik zei voor de gein zeg nou dat je dat voor mij hebt gedaan... Zegt ie van nee want dit was wel makkelijk en hoefde ik geen gel mee te nemen... Het zijn van die kleine dingetjes dat ik denk van hmmm... Of wil ie dat dan niet toegeven??
pi_121790787
Een ware verschrikking dat welles nietes gedoe van sommige mensen (m/v) Na een poosje om elkaar heen draaien spreek je uit, "ik vind jou leuk. Wat vind jij van mij".

Als daar dan een vaag antwoord op komt is het tijd om op te rotten. Het is compleet zinloos om zo debiel iemand aan te trekken en dan vervolgens weer af te stoten.

Het is dan of JA of NEE geen misschien.
pi_121791078
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:12 schreef Hilzillah het volgende:
Een ware verschrikking dat welles nietes gedoe van sommige mensen (m/v) Na een poosje om elkaar heen draaien spreek je uit, "ik vind jou leuk. Wat vind jij van mij".

Als daar dan een vaag antwoord op komt is het tijd om op te rotten. Het is compleet zinloos om zo debiel iemand aan te trekken en dan vervolgens weer af te stoten.

Het is dan of JA of NEE geen misschien.
Dat vind ik dus ook een verschrikking.. Heb daar helemaal geen zin in. Maar door dit gedoe wordt je zo onzeker.. Elke keer als het over gevoelens gaat bij hem dan wordt het vaag en raar.. We zitten al 3 maanden te klooien en wil daar wel beetje duidelijkheid in nu zo ongeveer. Maarja miss heeft hij zoiets van ik vind het wel best zo en wil ik wel te veel te snel..
pi_121791310
Je bent al vanaf september aan het klooien met hem?? Het lijkt me dat hij nu wel een JA of een NEE kan geven. Stel hem voor de keus. Kan hij dat niet geven en wordt het een misschien zou ik het contact verbreken. Het heeft geen zin om na 4 maanden nog langer te wachten of een misschien ooit een ja wordt.
pi_121791549
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:32 schreef Hilzillah het volgende:
Je bent al vanaf september aan het klooien met hem?? Het lijkt me dat hij nu wel een JA of een NEE kan geven. Stel hem voor de keus. Kan hij dat niet geven en wordt het een misschien zou ik het contact verbreken. Het heeft geen zin om na 4 maanden nog langer te wachten of een misschien ooit een ja wordt.
Denk dat het echte klooien eind november is begonnen... Maarja ik vind dat dus ook. Denk ook dat het verstandig is om het contact te verbreken, want het doet zoveel pijn zo.. Maar het wordt wel met de keren dat we elkaar zien beter en dan krijg je toch weer soort van hoop ofzo... Miss heeft hij wel meer tijd nodig.. Hij is de laatste 2 keer ook zeer gekwetst door vrouwen dat helpt denk ook niet..
pi_121791636
Je eerste bericht in dit topic bevatte dus niet alle info zo te lezen. Praat erover met hem zodat er duidelijkheid is, k zou dit niet nog langer laten duren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')