Ohja en:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Alinea's, dit valt niet te lezen.
Dat snap ik niet, huh.quote:hij waste mijn haren tijdens douchen
Zet het er dan alsnog in, je kan het aanpassen!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:44 schreef FashionFreak het volgende:
Ik denk tegen mij, haha! Ik ben ook niet helemaal goed..haha
Sorry van de alinea's, doe dit niet zo heel vaak.
Ik zoek me rot, maar kan het niet vinden hoe ik t aan kan passen..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Zet het er dan alsnog in, je kan het aanpassen!
Ik ben het trouwens met de rest hier eens, je bent raar. Stop met stoer doen.
Naast het quote knopje, je muis rechts boven de post houden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:51 schreef FashionFreak het volgende:
[..]
Ik zoek me rot, maar kan het niet vinden hoe ik t aan kan passen..
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:53 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Naast het quote knopje, je muis rechts boven de post houden.
Het probleem is als ik dus als ik zeg dat ik hem meer dan leuk vind, dat hij afstand neemt. het is niet dat ik dat wil ofzo. Maar om hem niet kwijt te raken doe ik dus zo debiel... Tis gewoon onzekerheid van mijn kant en hij wordt waarschijnlijk weer onzeker van mij....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:27 schreef madeliefff het volgende:
Jij bent fout hier hoor ts niet die jongen. hij denkt waarschijnlijk dat je hem leuk vind maar dat je geen toekomst met hem wilt , want je hebt immers gezegd dat hij niet de ware is. Misschien dat je tegen hem kunt zeggen dat je dat alleen zei omdat je hem niey wou af stoten en dat dat ook voor de andere keren geld dat je zo deed.
Nogmaals, aangezien je niet op mijn post in gaat. Jij bent degene die deze rariteit is begonnen. Niet hij. Hij weet niet waar hij aan toe is en gelijk heeft hij. Je mag blij zijn dat hij het uberhaupt nog probeert.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:10 schreef FashionFreak het volgende:
Hij liet door een aantal kleine opmerkingen wel merken dat ie mij zag zitten maar dit was toen voordat het uit ging. Daarna liet ik merken dat ik hem niet als de ware zag en maakte stomme opmerkingen toen ik bij hem was, hij was hierdoor teleurgesteld bleek achteraf.. Hij had zoiets die meid wil toch niets.
Dat klopt, ik ben dit gedoe begonnen. En daar baal ik ik echt heel erg van. Maar ik heb nu ook meerdere malen aangegeven dat ik hem wel zie zitten. Hij was donderdagavond en vrijdag heel de dag bij me en toen ben ik niet raar gaan doen dit keer.. En heb ik aan het einde van de dag nogmaals mijn gevoel er maar uit gegooid... En dan zegt ie sorry en je doet jezelf pijn. Nu heeft hij ook nog niks laten horen...quote:Op zondag 20 januari 2013 03:17 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nogmaals, aangezien je niet op mijn post in gaat. Jij bent degene die deze rariteit is begonnen. Niet hij. Hij weet niet waar hij aan toe is en gelijk heeft hij. Je mag blij zijn dat hij het uberhaupt nog probeert.
Dat vind ik dus ook een verschrikking.. Heb daar helemaal geen zin in. Maar door dit gedoe wordt je zo onzeker.. Elke keer als het over gevoelens gaat bij hem dan wordt het vaag en raar.. We zitten al 3 maanden te klooien en wil daar wel beetje duidelijkheid in nu zo ongeveer. Maarja miss heeft hij zoiets van ik vind het wel best zo en wil ik wel te veel te snel..quote:Op zondag 20 januari 2013 11:12 schreef Hilzillah het volgende:
Een ware verschrikking dat welles nietes gedoe van sommige mensen (m/v) Na een poosje om elkaar heen draaien spreek je uit, "ik vind jou leuk. Wat vind jij van mij".
Als daar dan een vaag antwoord op komt is het tijd om op te rotten. Het is compleet zinloos om zo debiel iemand aan te trekken en dan vervolgens weer af te stoten.
Het is dan of JA of NEE geen misschien.
Denk dat het echte klooien eind november is begonnen... Maarja ik vind dat dus ook. Denk ook dat het verstandig is om het contact te verbreken, want het doet zoveel pijn zo.. Maar het wordt wel met de keren dat we elkaar zien beter en dan krijg je toch weer soort van hoop ofzo... Miss heeft hij wel meer tijd nodig.. Hij is de laatste 2 keer ook zeer gekwetst door vrouwen dat helpt denk ook niet..quote:Op zondag 20 januari 2013 11:32 schreef Hilzillah het volgende:
Je bent al vanaf september aan het klooien met hem?? Het lijkt me dat hij nu wel een JA of een NEE kan geven. Stel hem voor de keus. Kan hij dat niet geven en wordt het een misschien zou ik het contact verbreken. Het heeft geen zin om na 4 maanden nog langer te wachten of een misschien ooit een ja wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |