IS JE MAATJE EEN JOOD? :S:S:S::Squote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Maatje van me heeft ook gewoon de kaarten gekregen van een selectiespeler van Ajax

Ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
IS JE MAATJE EEN JOOD? :S:S:S::S

SdV?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
LR, je nachtmerrie geeft commentaar.

Volgens mij zit ie gewoon op een slee maar okequote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de kerstman vliegt op een bezem
[/doublepain]

Godsamme.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie gewoon op een slee maar oke

Toch nog best een leuke speler voor clubs als VVV, NAC, Willem II, Ajax, Twente, maar voor de echte top (Feyenoord) komt ie zwaar terkortquote:

De eckte top is ADO.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Toch nog best een leuke speler voor clubs als VVV, NAC, Willem II, Ajax, Twente, maar voor de echte top (Feyenoord) komt ie zwaar terkort

Grapjas.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Toch nog best een leuke speler voor clubs als VVV, NAC, Willem II, Ajax, Twente, maar voor de echte top (Feyenoord) komt ie zwaar terkort

Tijd niet gezien. Ik denk dat ik weet wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[/dekromme]
Is die hier nog wel eens trouwens?

Politie binnengevallen in zn wietplantage?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd niet gezien. Ik denk dat ik weet wat er gebeurd is.

Vertel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd niet gezien. Ik denk dat ik weet wat er gebeurd is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |