Ik ben er voor iedereenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Potverdorie, waar zijn jullie als ik jullie nodig heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Naaktfoto van mij als jullie like'en!!!!Daar had je me bijna tuk, ts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Like aubquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar had je me bijna tuk, ts.
Okeejquote:
Naaktfoto van mij als jullie like'en!!!!
Naaktfoto van mij als jullie like'en!!!!dislikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Eigenlijk kan ik me wel wat FOK!kers indenken die ik liever nakend zou zien.quote:
Tell me more.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik me wel wat FOK!kers indenken die ik liever nakend zou zien.
Wat dan??quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien is het tijd voor het zware geschut
Just saying..
Ja, nee, nu hoeft het niet meerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Like dan ook post 60 verdorie!!
Thegirlnextdoorquote:
Vraag het ze zou ik zeggenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Thegirlnextdoor
Lokasenna
Moneyfornothing
Sinosappel
Moonwalk
Chipszak
Please?quote:
Zou dat werken?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag het ze zou ik zeggen
[..]
Please?
Zou het de vriendschappelijke band schaden die ik met enkelen van dat lijstje heb?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denk het niet.
Maar, nee heb je, ja kan je krijgen!!
Je bent een schatquote:
Ik heb al een vraag beantwoord, nu moet je betalen voor nog een antwoordquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het de vriendschappelijke band schaden die ik met enkelen van dat lijstje heb?
Ik ook van jou, maar ik ga nu weer naar het FUT topic. Succesquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je bent een schat
[..]
Ik heb al een vraag beantwoord, nu moet je betalen voor nog een antwoord
Ik blijf niet aan de gang, tfoe.
Waar kan ik mee betalen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb al een vraag beantwoord, nu moet je betalen voor nog een antwoord
Ik blijf niet aan de gang, tfoe.
Ik word al gehosseld, Myr. Had ik je toch verteld?quote:
Door mijn topic te delen zodat mensen het gaan like'en.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar kan ik mee betalen?
[..]
Ik word al gehosseld, Myr. Had ik je toch verteld?
Je topic is gedeeld.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Door mijn topic te delen zodat mensen het gaan like'en.
Ik hou je op de hoogte.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké.
Als ze van je schrikken, dan moet je gewoon zeggen: grapjeee toch, we zijn toch vrienden.
Dat mag niet, want je bent minderjarig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dm eventueel maar wat door
Like'en!!
20 likes nu. (ofzo)
Nee, als je mij nou godverdomme eens op de hoogte zou houden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar kan ik mee betalen?
[..]
Ik word al gehosseld, Myr. Had ik je toch verteld?
Dan paint je gewoon wat wegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat mag niet, want je bent minderjarig.
Ik dacht dat Twi het wel zou doorvertellen, eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, als je mij nou godverdomme eens op de hoogte zou houden.
Fijn dat je "look".quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik look ook en mij spijt het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |