Waarom zou je uitgaan na werken?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:01 schreef Beach het volgende:
Sowieso je maakt lange avonden bent kapot en als je klaar bent heb jij zelf echt geen zin meer om zelf nog uit te gaan. En nee het verdient niet veel.
Nouja, leek mij leuk om te doen omdat ik van dansen hou en is al soort van uitgaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:01 schreef Beach het volgende:
Sowieso je maakt lange avonden bent kapot en als je klaar bent heb jij zelf echt geen zin meer om zelf nog uit te gaan. En nee het verdient niet veel.
Weleens over gelezen, op meiden die dat op Ibiza enzo doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, leek mij leuk om te doen omdat ik van dansen hou en is al soort van uitgaan.
Maar ik heb geen grote borsten, dus
En hoe weet je nou dat het niet goed verdient?
Ik deed het wel altijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef nodig het volgende:
Voor de meisjes hier.
JNG / Wat nu?
Kan me niet voorstellen dat jullie dit prettig vonden toen jullie 14 waren.. Of wel?
Het maakt niet uit of je grote borsten of kleine hebtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, leek mij leuk om te doen omdat ik van dansen hou en is al soort van uitgaan.
Maar ik heb geen grote borsten, dus
En hoe weet je nou dat het niet goed verdient?
Maar misschien anders in NL?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Weleens over gelezen, op meiden die dat op Ibiza enzo doen.
Wel waar, anders krijg ik toch minder fooi.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of je grote borsten of kleine hebt
Sowieso dansen omdat het dan moet versus omdat het leuk is lijkt me al anders. Plus ben je okee met het feit dat je er staat vanwege je lichaam en niet vanwege je danskunsten?quote:
Nouja, als een meisje daar staat als een houten plank om zich heen te kijken, dan helpt het ook niet toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Sowieso dansen omdat het dan moet versus omdat het leuk is lijkt me al anders. Plus ben je okee met het feit dat je er staat vanwege je lichaam en niet vanwege je danskunsten?
Tuurlijk niet, als een gozer jou mooi vind geeft die heus wel fooi grote tiet of geen tietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel waar, anders krijg ik toch minder fooi.
Lijkt me niet dat dat helptquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, als een meisje daar staat als een houten plank om zich heen te kijken, dan helpt het ook niet toch?
En ik heb toch wel een oke lichaam.
Alsof je wat ziet in het donker met af en toe een flits.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als een gozer jou mooi vind geeft die heus wel fooi grote tiet of geen tiet
Gewoon je billetjes shakenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof je wat ziet in het donker met af en toe een flits.
Geen droombaan, maar ik wil geen normale baantje zoals vakken vullenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat helptmaar hoezo lijkt je dit een droombaan?
Ik denk het wel afgaande op wat ik heb gezien van je
Ik ging er heen voordat het zo was, hipster jwzzzquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Daar gaan tegenwoordig alle wijven heen lijkt wel
Nouja ga op zoek in de buurt dan naar een leuke club en hopelijk hoef je dan geen 18 te zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen droombaan, maar ik wil geen normale baantje zoals vakken vullen
En ik vind dansen leuk, uitgaan ook, dus ja
Maar klinkt zo'n slettenbaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Nouja ga op zoek in de buurt dan naar een leuke club en hopelijk hoef je dan geen 18 te zijn.
Ik weet, je bent goedquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ging er heen voordat het zo was, hipster jwzzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |