Bohhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bohhhhh
Justin Bieber
Nee justin bieber vind ik niks : (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Was ook niet serieusquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee justin bieber vind ik niks : (
oh ik dacht alquote:
neequote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Betaalt het goed om een gogodanseres te worden??
Ligt eraan hoeveel klanten je hebtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Betaalt het goed om een gogodanseres te worden??
Ik bedoelde gewoon dansen in een club in een korte broek, niet neuken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel klanten je hebt
Oooooooh, nee dan ligt het eraan of je veel fooi krijgtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dansen in een club in een korte broek, niet neuken.
Waarom zou je uitgaan na werken?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:01 schreef Beach het volgende:
Sowieso je maakt lange avonden bent kapot en als je klaar bent heb jij zelf echt geen zin meer om zelf nog uit te gaan. En nee het verdient niet veel.
Nouja, leek mij leuk om te doen omdat ik van dansen hou en is al soort van uitgaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:01 schreef Beach het volgende:
Sowieso je maakt lange avonden bent kapot en als je klaar bent heb jij zelf echt geen zin meer om zelf nog uit te gaan. En nee het verdient niet veel.
Weleens over gelezen, op meiden die dat op Ibiza enzo doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, leek mij leuk om te doen omdat ik van dansen hou en is al soort van uitgaan.
Maar ik heb geen grote borsten, dus
En hoe weet je nou dat het niet goed verdient?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |