quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:51 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
emo muziek![]()
![]()
Nirvana![]()
quote:
watquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:53 schreef IlBacio het volgende:
[..]
[..]_____________________________________________________!
dat is toch drugs?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:54 schreef Zweetteef het volgende:
Ik had ritalin gekregen van iemand om te leren,ga je dik van trillen
Oké, zo ver gaat mijn muzieksmaak ook weer nietquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:55 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Oké, zo ver gaat mijn muzieksmaak ook weer niet
lol nooit van gehoordquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:56 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Ochtegod, je bedoelt met emo toch niet van die plebcore-bandjes zoals Bullet For My Valentine en Avenged Sevenfold hè?
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Willen jullie even post 60 "like'en"?
ONZ / 1 miljoen likes is een gratis kutje
als je add of adhd heb is het medicijn jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:56 schreef Dientje12 het volgende:
Vroeger had ik ritalin gekregen als medicijn op school
Je neemt lekker adhd pilletjes van een ander?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:54 schreef Zweetteef het volgende:
Ik had ritalin gekregen van iemand om te leren,ga je dik van trillen
Ik kreeg dat op de basisschool omdat ik altijd in de klas zat te dromen en niet op te letten, door de pillen kon ik opletten en was ik alert maar als ik thuiskwam viel ik zo in slaapquote:
ja dat voor was het addquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:57 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
als je add of adhd heb is het medicijn ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |