quote:Noorse jongeman krijgt seksbeurt dankzij 1 miljoen likes op Facebook
Een goede raad voor iedereen die graag weddenschappen afsluit: betrek er Facebook niet bij. Voor je het weet moet je in ruil voor één miljoen ‘vind ik leuks' je kinderen een puppy geven, heb je je echtgenoot een Land Rover beloofd of in dit geval: een vriend een seksbeurt.
De 20-jarige Noorse jongeman Petter Kverneng sloot een weddenschap af met een meisje uit zijn kennissenkring. Als hij één miljoen likes op Facebook kon verzamelen dan kreeg hij van de eveneens 20-jarige Catherine Johansen een seksbeurt.
Kverneng zette vervolgens een foto op Facebook met de melding ‘Als jullie deze foto massaal liken dan krijg ik van deze meid seks. Please like and share!' En zoals dat gaat met Facebook, wordt er naar dergelijke oproepen wel degelijk geluisterd. De foto ging in een mum van tijd de wereld rond en amper een dag later stond de teller van de foto al bijna op twee miljoen likes.
Volgens enkele Noorse websites is Catherine van plan zich aan de deal te houden. Dus goed nieuws voor Petter. Volgende halte: seksparadijs!
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:10 schreef Casaa het volgende:
Onder het motto: Doesn't matter, had sex!
Dat dacht Merthe ook, kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:24 schreef Hendroit het volgende:
Ik vind het echt geen fail van dat meisje hoor, dat verwacht je toch nooit, een miljoen likes?
Voor 100 likes moet AJ fopje doenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Zulke weddenschappen sluit ik ook altijd af
Niks mis met een feestje en wat slopen waar je als burger toch voor betaald hebt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:25 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
Dat dacht Merthe ook, kan geen kwaad.
En nog weer voor betaald, plus diensten ME, politie, vergoeding, ziekenhuiskosten aangezien dit feestje niet geheel zonder kleerscheuren verliep.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niks mis met een feestje en wat slopen waar je als burger toch voor betaald hebt.
hier de eerstequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Voor 100 likes moet AJ fopje doen
ik gun het fopje ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Stelletje misgunners hier verder
Och, overgewicht is veel erger dan zo'n relletje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:28 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
En nog weer voor betaald, plus diensten ME, politie, vergoeding, ziekenhuiskosten aangezien dit feestje niet geheel zonder kleerscheuren verliep.
1 tegelijk jaquote:
Ja want stel je voor zeg, stel je voor dat je eens rellen probeert te voorkomenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Och, overgewicht is veel erger dan zo'n relletje.
Krijg je nog ergere rellen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:42 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
Ja want stel je voor zeg, stel je voor dat je eens rellen probeert te voorkomen
Heb je andere topic al gelezen? > Poll: Hoe oud zijn onze FOK!ers [onz]quote:
met kalk nagels hoop ikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:45 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Heb je andere topic al gelezen? > Poll: Hoe oud zijn onze FOK!ers [onz]
.. zeer neukbaar. Maar liefst 80 jaren oud.
ze is nog maar 16, dus neequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:42 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
We maken er gewoon een gangbang van
gamesquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:59 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
Kijk eens wat er naast mijn naam staat.
Ja, je spreekt nu tegen een crew-lid, weet je wel hoeveel Alpacafijnen foto's ik moest sturen naar Danny? en hoe ik eigenwillig Yvonne's Tenen likte? struggels man,quote:
yvonne is mijn tante hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:02 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
Ja, je spreekt nu tegen een crew-lid, weet je wel hoeveel Alpacafijnen foto's ik moest sturen naar Danny? en hoe ik eigenwillig Yvonne's Tenen likte? struggels man,
Hihi, je heb geen 100 likes. Ik doe dus niemand.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Voor 100 likes moet AJ fopje doen
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi, je heb geen 100 likes. Ik doe dus niemand.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
100 likes en jij neemt fopje van achter.
Gogogogo
Mensen like'en!!!!
Ik like als eerst.
[..]
Gogogogo
Mensen like'en!!!!
Ik like als eerst.
[..]
Gogogogo
Mensen like'en!!!!
Ik like als eerst.
+1quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gogogogo
Mensen like'en!!!!
Ik like als eerst.
[..]
Gogogogo
Mensen like'en!!!!
Ik like als eerst.
[..]
Gogogogo
Mensen like'en!!!!
Ik like als eerst.
Hij heeft niks te willen, als een mod moet hij eerst aan de users denken!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:58 schreef sinepedraap het volgende:
Maar we hebben nog helemaal niet gevraagd of Fopje dit wel goed vindt
[..]
Gogogogo
Mensen like'en!!!!
Ik like als eerst.
like en een +1 als ik backstage pasjes krijgquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gogogogo
Mensen like'en!!!!
Ik like als eerst.
[..]
Gogogogo
Mensen like'en!!!!
Ik like als eerst.
[..]
Gogogogo
Mensen like'en!!!!
Ik like als eerst.
Niet zo onzeker lieverdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:58 schreef sinepedraap het volgende:
Maar we hebben nog helemaal niet gevraagd of Fopje dit wel goed vindt
Hihihi dushiiquote:
Kaneelstokje's like telt voor ten minste +70quote:
Wut? Ken ik jou?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:22 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Kaneelstokje's like telt voor ten minste +70
dus het moet wel gaan lukken![]()
Hoi.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:25 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
hehe ik ben redelijk nieuw. hoi![]()
Onder protest gelikedquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gogogogo
Mensen like'en!!!!
Ik like als eerst.
[..]
Gogogogo
Mensen like'en!!!!
Ik like als eerst.
Of je bent bi of je hebt geen recht van spreken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:51 schreef lovely_sunset het volgende:
Hoeze gelijk zo denigrerend doen over die chick, als ze hem niet had gewild had ze dat echt niet gezegd. Die dude is lekkerder dan zij. Zo dom is ze niet lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |