PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Sorry, het is wel zo leuk om tegen gelijkwaardige teams te spelen. Ons toernooi gaat om teams met 3 zilveren en 3 bronzen erin. Dat leg je af tegen geoefende gouden teams.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:10 schreef arsenaljack het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan jullie toernooi, maar mis wil je een friendly?
I get it my bad wist ik nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, het is wel zo leuk om tegen gelijkwaardige teams te spelen. Ons toernooi gaat om teams met 3 zilveren en 3 bronzen erin. Dat leg je af tegen geoefende gouden teams.
Speelde bij Heerenveen meestal R(C)M of RB. Maar deze rating is een beetje weird idd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/752/
Als je zijn stats op kaart ziet denk je: hoe kan hij 65 overall zijn. Maar dan zie je zijn verdedigende stats
38 standing tackle, 26 marking en jezelf CDM noemen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/752/
Als je zijn stats op kaart ziet denk je: hoe kan hij 65 overall zijn. Maar dan zie je zijn verdedigende stats
Ik wil mn team tegen gelijkwaardige teams uittesten....vrij logisch toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je toch wel gewoon een potje doen
Ik wist niet eens dat hij bij Heerenveen heeft gespeeld. Als CM/CAM zou hij veel beter zijn lijkt mijquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speelde bij Heerenveen meestal R(C)M of RB. Maar deze rating is een beetje weird idd.
Mwah als je allebei een potje wil doen...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil mn team tegen gelijkwaardige teams uittesten....vrij logisch toch?
Van Reemi winnen vind ik wel knapquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar ik ben nog steeds benieuwd wie hier zei dat ik de slechtste van allemaal was
Pots speelt mij compleet zoek.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van Reemi winnen vind ik wel knapIk kan helemaal niks tegen die gozer, die speelt me steeds compleet zoek.
Precies....ik was kansloos tegen jouquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:22 schreef Ajacied7 het volgende:
De een zijn speelstijl ligt de ander wat beter. Ik won van Pots en verloor van Reemi terwijl Pots dus van Reemi won.
Ja, bij jou krijg ik niet eens de ruimte om te ademen. ik zal daar gevoelig voor zijn en POTS heeft dan iets grotere hersenen dan mij en weet jouw tactiek in zijn voordeel om te buigen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Pots speelt mij compleet zoek.Het ligt denk ik aan de speelstijl. De een zet ik helemaal klem, de ander doet dat bij mij.
Gebruik Yapi yapo, Dingsdag en Gradel of Soumahoro en het is makkelijk (352)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:23 schreef strakkeman het volgende:
Ik wil een team met deze beest maar het is zo verdomd moeilijk.
[ afbeelding ]
Hij linkt met Dingsdag dus zo moeilijk kan dat niet zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:23 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Basel heeft een zilveren linksback en rechtsback(Park,Degen) en twee goede middenvelders(Frei,YapiYapo) dus zo moeilijk lijkt mij dat niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:23 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Deze laatst gemaaktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:23 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:23 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm netjes Ikdenk er even over na.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze laatst gemaakt
http://www.futhead.com/fifa/squads/3982768/
O verhipquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
volgens mij moet het voor dat toernooi zijn
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hart. Ik vind dat helmpje ook geen gezicht
Ik vond Cech matig, Hart niet gehad maar slechter zal hij echt niet zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:27 schreef Reemi het volgende:
[..]En als Cech geen helm droeg ook Hart?
Altijd Hart, die houdt bij mij de meest onmogelijke ballen eruit!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:27 schreef Reemi het volgende:
Ik vind Hart de beste keeper van heel fifa, dus voor mij is die positie altijd duidelijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:27 schreef Reemi het volgende:
Er zijn al upsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:33 schreef Toefjes het volgende:
De eerste serie UP's zullen binnenkort wel gelanceerd worden? Weet iemand nog wanneer dat vorig jaar gebeurde?
De eerste UP is al gelanceerd en de volgenden kunnen ieder moment uitkomen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:33 schreef Toefjes het volgende:
De eerste serie UP's zullen binnenkort wel gelanceerd worden? Weet iemand nog wanneer dat vorig jaar gebeurde?
Begin februari kwamen de echte UPs uit (dus geen spelers die worden getransferd en dan een UP krijgen) De nieuwe BPL bronzes + andere spelers kwamen nog een paar weken later volgens mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:33 schreef Toefjes het volgende:
Grappig dat, want zo duur zijn Sturridge en Remy nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:32 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik kijk even op ... en het is gelijk raak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, Sturridge en Juninho, maar vorig jaar kwamen ze meen ik per competitie uit, of een paar competities tegelijkertijd. Vakkundig uitgesmeerd door EA om zoveel mogelijk packs te verkopen..quote:
altijd fijn zo'n dutsj kommenterriequote:
Okee, nog even geduld hebben. Ben erg benieuwd, vorig jaar gaf het echt veel leuke mogelijkheden extraquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Begin februari kwamen de echte UPs uit (dus geen spelers die worden getransferd en dan een UP krijgen) De nieuwe BPL bronzes + andere spelers kwamen nog een paar weken later volgens mij.
moussa Sow is veel beterquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:37 schreef strakkeman het volgende:
Als er 1 speler een UP verdient is het Burak wel hij is nu nog maar 78
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:39 schreef Reemi het volgende:
Joey's spits in zijn skill squad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet toch iets achter de hand hebben als je niet kan skillenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:39 schreef Reemi het volgende:
Joey's spits in zijn skill squad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat klopt maar het gaat toch om prestaties. En de topscorer van de CL verdiend toch wel hogere stats.quote:
nee niet echtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:39 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar het gaat toch om prestaties. En de topscorer van de CL verdiend toch wel hogere stats.
Bastos kan zeker nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:41 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een 4-5-1 team met Jadson maar omdat Robinho aids is kom ik dus bij Neymar maar die is duur
De grootste bullshit is dat die van Newcastle die Ameobi niet in Fut zit. Die jongen heeft al een dozijn wedstrijden gespeeldquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die nieuwe BPL bronzes moeten dit jaar gewoon uitkomen, hopelijk zit Piazon bij de volgende batch van transfers (maar dan als Malaga speler) Er zijn veel bronzes met goede stats die er bij kunnen komen. Die keeper van Southampton met 87 kicking is nu nog goedkoop omdat je bijna geen bronze team om hem heen kan maken.
Heb ik in 41212 teamquote:
Die komt over een paar weken wel uit samen met die anderen (ook als ze naar andere clubs gaan) In de vorige batch met transfers kwamen al 3 nieuwe spelers uit maar die zijn niet echt bijzonder.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:42 schreef strakkeman het volgende:
[..]
De grootste bullshit is dat die van Newcastle die Ameobi niet in Fut zit. Die jongen heeft al een dozijn wedstrijden gespeeld
Traagquote:
Dumbfoundead op de achtergrond.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
Hij zegt in zijn video: Voor de mensen die skillen, die weten ook wel dat het heel lastig is als je tegen containers moet.Hij bedoelt mensen die containen. Het klinkt zo grappig
[ afbeelding ]
Dan heb je het nog goed. Probeer maar eens iets tegen deze containers te doenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
Hij zegt in zijn video: Voor de mensen die skillen, die weten ook wel dat het heel lastig is als je tegen containers moet.Hij bedoelt mensen die containen. Het klinkt zo grappig
[ afbeelding ]
Pace = Snelheid.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:51 schreef Vinno het volgende:
Hoi,
speel nu sinds weekje FUT ofzo... Zoals jullie misschien merkte op het forum...
Maar hierbij mij team:
Klikuuhhh
Hebben jullie tips?
Dingen waar ik op moet letten?
Dat ik Rooney en weet ik veel wie moet kopen snap ik ook wel, maar heb nu 12k ofzo...
Traden ben ik nog aan het uitdokteren
Dus gaarne tips waar ik op moet letten.
Hoor jullie veel over PACE, waarom is die stat zo belangrijk ten opzichte van anderen?
"Dat is jammer aan Elia, hij is langzaam"quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:37 schreef laucas het volgende:
Joey de skillar.
"Ik heb nu deze speler, maar die is geen skiller dus ik ben nu gewoon aan het rennen."
Pace kan heel veel verschil maken in FUT. Meer dan in de gewone FIFA-modi.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:51 schreef Vinno het volgende:
Hoi,
Maar hierbij mij team:
Klikuuhhh
Hebben jullie tips?
Dat ik Rooney en weet ik veel wie moet kopen snap ik ook wel, maar heb nu 12k ofzo...
Hoor jullie veel over PACE, waarom is die stat zo belangrijk ten opzichte van anderen?
Omdat FUT dusdanig gemaakt is, dat als je eenmaal los kunt komen van je tegenstander alleen op de keeper af kan lopen (leuker nog, met zn tweéen). Hard rennen is belangrijker dan een goede pass helaas.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:51 schreef Vinno het volgende:
Hoi,
Maar hierbij mij team:
Klikuuhhh
Hebben jullie tips?
Sweaty goalsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat FUT dusdanig gemaakt is, dat als je eenmaal los kunt komen van je tegenstander alleen op de keeper af kan lopen (leuker nog, met zn tweéen). Hard rennen is belangrijker dan een goede pass helaas.
Ik zou Kaboul CB doen ipv Lescott, Sagna is een wat goedkopere (en betere) RB. Taarabt eventueel CAM omdat hij soepeler speelt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:51 schreef Vinno het volgende:
Hoi,
Maar hierbij mij team:
Klikuuhhh
Hebben jullie tips?
Ik zou niet alleen naar pace kijken maar ook stats als positioning en natuurlijk workrates.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:54 schreef Vinno het volgende:
Okay thnx so far.
Pace is duidelijk.
Maar waar moet ik dan, behalve pace, op gaan letten bij het verbeteren van mijn team?
Workrates zijn ook nog vrij belangrijk. Er zijn centrumbacks met high attacking workrates, en low defensive. Die zullen dus hun steentje in de aanval bijdragen, maar vaker verzaken. 2 van zulke centrumbacks gaat je opbreken. Verder moet je zelf bedenken of je wilt dat je CDM aanvallende impulsen geeft, of zich juist op de verdedigende taken concentreert, etc etc.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:54 schreef Vinno het volgende:
Okay thnx so far.
Pace is duidelijk.
Maar waar moet ik dan, behalve pace, op gaan letten bij het verbeteren van mijn team?
ik vind het leukste als ik dan het balletje breed kan leggen naar de speler die m in het lege doel kan schieten, en dat die speler m dan vervolgens weer teruglegt naar degene die de pass gaf. Dubbele cutbacksquote:
Blind-Boerrigterquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:56 schreef Jayfen het volgende:
Trouwens, wat is een triple link tussen een LM en een LB. GoudHeb nu Assaidi - Jose Enrique.
Ik heb dat gezeik op die cutbacks nooit gesnapt. In feite zegt een cutback dat je je aanval zo goed hebt opgebouwd dat je niet met 1 man vrij voor de keeper komt, maar met 2.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik vind het leukste als ik dan het balletje breed kan leggen naar de speler die m in het lege doel kan schieten, en dat die speler m dan vervolgens weer teruglegt naar degene die de pass gaf. Dubbele cutbacks
Dan doe ik liever cisse - nelomquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Blind-Boerrigter
moet je Derk wel even een kaartje geven
Alba - Pedroquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:56 schreef Jayfen het volgende:
Trouwens, wat is een triple link tussen een LM en een LB. GoudHeb nu Assaidi - Jose Enrique.
Soms is de AI zo slecht dat je er niks aan kan doenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb dat gezeik op die cutbacks nooit gesnapt. In feite zegt een cutback dat je je aanval zo goed hebt opgebouwd dat je niet met 1 man vrij voor de keeper komt, maar met 2.
Alba en gewone Pedroquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:02 schreef Jayfen het volgende:
[..]
Ohja![]()
Alba - pedro IF is te duur.. Budget ongeveer 60k
er is gewoon een duistere kracht in de fifa community ontstaan dat het not done is. Echt gelul, als ik met een speler aan kom stormen in een moeilijke hoek, dan gaat het balletje echt wel breed hoor. Dat doen ze bij mij ook, en het is gewoon een goed uitgespeelde goal. Ik word ook niet boos als ze dat bij mij doen. (al ben ik bij elke tegengoal wel min of meer boos trouwens)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb dat gezeik op die cutbacks nooit gesnapt. In feite zegt een cutback dat je je aanval zo goed hebt opgebouwd dat je niet met 1 man vrij voor de keeper komt, maar met 2.
Maar nu even serieus, Coentrao-Ronaldo is wel goedquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:02 schreef Jayfen het volgende:
[..]
Ohja![]()
Alba - pedro IF is te duur.. Budget ongeveer 60k
Jose enrique en assaidi hebben toch geen triple link?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:04 schreef Jayfen het volgende:
[..]
Vind je alba - pedro beter dan jose enrique - assaidi?
Ja, ik had eerst Enrique - Assaidi in 451 maar Assaidi kwam er nooit aan te pas, nu alba - Pedro (wel IF Pedro) en dat speelt veel beter, Pedro doet veel beter mee met het spel en kan goed schieten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:04 schreef Jayfen het volgende:
[..]
Vind je alba - pedro beter dan jose enrique - assaidi?
Inderdaad, dat is 2.5quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:05 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Jose enrique en assaidi hebben toch geen triple link?
Oh, niet meegekregen dat het een triple link moest zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:05 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Jose enrique en assaidi hebben toch geen triple link?
Oke, dan ga ik denk ik gewoon voor Alba - Pedro ( gewone ). Thanksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik had eerst Enrique - Assaidi in 451 maar Assaidi kwam er nooit aan te pas, nu alba - Pedro (wel IF Pedro) en dat speelt veel beter, Pedro doet veel beter mee met het spel en kan goed schieten.
Ja alleen geen triplequote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:05 schreef Toefjes het volgende:
Pieters - Mertens zal het ook goed doen
Ga voor Richards ipv Sagnaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:14 schreef Vinno het volgende:
Okay heb nu Kaboel en die Taarabt gekocht...
Nu ff deze testen en potjes spelen om te sparen voor Sagna.
zijn stats zijn echt ziekquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hier inderdaad zo'n speler, Camara. Denk je een mini jackpot te hebben....
[ afbeelding ]
Slechte bronze rares in silver packsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had een silver CB met 78 pace uit MLS is ook iets van 500quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pak een Serie A CAM en je bent er.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:16 schreef strakkeman het volgende:
Dit wordthem jongens.
[ afbeelding ]
Ik krijg die CAM niet op 9 chem weten jullie misschien hoe?
Maar die bronze CAM's in de serie A zijn dramatischquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pak een Serie A CAM en je bent er.
Dan moet je elders gaan schuiven.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:20 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Maar die bronze CAM's in de serie A zijn dramatisch
Dit word hem danquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet je elders gaan schuiven.
die krijgt ook geen 9 chemquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:22 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dit word hem dan
[ afbeelding ]
Cm-CAM kaartje alleen
Maar dan kom je weer in de knoei met de rest van je teamquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:24 schreef Thorb het volgende:
Als je Benzia op CAM zet heeft hij 6 links nodig. Dan moet je even zorgen voor een Franse CDM/RM van Lyon en eentje uit de Ligue 1
Met Guarin ja, andere LCB dan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dan kom je weer in de knoei met de rest van je team
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met Guarin ja, andere LCB dan.
Ik zou gewoon een ander team maken
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:28 schreef strakkeman het volgende:
Ik ga nu niet verder knoeien ik laat die Cam van Uruguay gewoon staan.
quote:
Doe gewoon een voorhoede die geen links met alles achter de CAM nodig heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:16 schreef strakkeman het volgende:
Dit wordthem jongens.
[ afbeelding ]
Ik krijg die CAM niet op 9 chem weten jullie misschien hoe?
Het is gewoon best lastig om een goed team te maken. Vooral de 4landen 4 competities eis is erg lastigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe gewoon een voorhoede die geen links met alles achter de CAM nodig heeft.
Je hebt al 3 leagues achterin, wat is er dan zo moeilijk?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:32 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Het is gewoon best lastig om een goed team te maken. Vooral de 4landen 4 competities eis is erg lastig
Told youquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:32 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Het is gewoon best lastig om een goed team te maken. Vooral de 4landen 4 competities eis is erg lastig
Ik puzzel even verder dan post ik zo het resultaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt al 3 leagues achterin, wat is er dan zo moeilijk?
Zo bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik puzzel even verder dan post ik zo het resultaat.
Doe dan Buffon op doelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Chiellini wel 7 chem, maar met 100 teamchem, zit 'ie dicht tegen de 9 aan, dus dat ga je niet merken.
Okay, ben ze aan het bekijken! Thnx.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik puzzel even verder dan post ik zo het resultaat.
Doe Buffon op goal dan? Of Marchetti?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Chiellini wel 7 chem, maar met 100 teamchem, zit 'ie dicht tegen de 9 aan, dus dat ga je niet merken.
Ik zag dat Gardner had gescoord (volgens mij een penalty) maar hij speelt RB bij Sunderland dus als hij ooit een IF krijgt wordt die RBquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:42 schreef Fenomeno het volgende:
Fletcher 2, graag nog een 3e om de IF zeker veilig te stellen
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:42 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Doe Buffon op goal dan? Of Marchetti?
Dan pakt Chiellini wel 9 chem geloof Ik
quote:
RB met die shootingquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag dat Gardner had gescoord (volgens mij een penalty) maar hij speelt RB bij Sunderland dus als hij ooit een IF krijgt wordt die RB
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:42 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Doe Buffon op goal dan? Of Marchetti?
Dan pakt Chiellini wel 9 chem geloof Ik
Juan ipv Santacroce en Robinho LMquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:45 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Je zit er dichtbij ik heb er nu dit van gemaakt
[ afbeelding ]
Is robinho zoveel beter dan Gioquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Juan ipv Santacroce en Robinho LM
Heb je Guarin op 9 chem en Giovinco vind ik veel te zwak, Robinho is sterker en aangezien Robinho ook betere skills heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:47 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Is robinho zoveel beter dan Gio
Ik vond Robinho een hele fijne RM in mijn 451quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:47 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Is robinho zoveel beter dan Gio
Heerlijk veldquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
Afrika Cup gaat nu beginnen op Eurosport.
Die verslaggever van Omroep Brabant vind ik echt een koekenbakkerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij heeft gewoon gelijk.
Elke wedstrijd voortaan een klapmongool op het veld, wat een feest.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag geen Serero maar misschien heb ik niet goed gekeken. Ze lijken allemaal op elkaar
Speelt niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag geen Serero maar misschien heb ik niet goed gekeken. Ze lijken allemaal op elkaar
nee ze stellen liever goede spelers op denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef vandermar het volgende:
Mokotjo is er toch ook niet bij of wel?
Kermit Erasmus?
Denk ook niet dat die types daar zittenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elke wedstrijd voortaan een klapmongool op het veld, wat een feest.
Kermit Erasmusquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef vandermar het volgende:
Mokotjo is er toch ook niet bij of wel?
Kermit Erasmus?
Hij kon best wel voetballen maar hij was zo gigantisch kleinquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kermit ErasmusDie dacht toen hij voor het eerst bij Feyenoord kwam dat de brug naar hem vernoemd was.
Kermit in FMquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij kon best wel voetballen maar hij was zo gigantisch kleinhij was verhipte snel met zijn hanekam en kleine gedrongen voorkomen.
Ik vond hem een baas ook al speelde hij nooit
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooiste van de AC vind ik altijd die onbesuisde tackles. Sommige van die gasten zijn echt blind
En de Noord-Afrikaanse landen, zoals Marokko.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
![]()
Qua spel, kunnen we alleen wat verwachte van Ivoorkust denk ik![]()
quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ze stellen liever goede spelers op denk ik
quote:
Marokko doet het nooit goed. Valt elk jaar tegenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En de Noord-Afrikaanse landen, zoals Marokko.
Denk dat wanneer je elke wedstrijd in de AC met progressieve inzet op een rode kaart speelt, je bijna niet kunt verliezenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooiste van de AC vind ik altijd die onbesuisde tackles. Sommige van die gasten zijn echt blind
Nee en Boussoufa ook niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:07 schreef Ajacied7 het volgende:
Taarabt is toch ook niet geselecteerd?
ah oke jammerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Wou niet mee.
[..]
Marokko doet het nooit goed. Vallen elk jaar tegen
Klopt, maar ze proberen wel verzorgd voetbal te spelen vaak.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Marokko doet het nooit goed. Vallen elk jaar tegen
Geen overeenkomst met EL denk ik (Sport1 wel). Je kan toch gewoon via de site van EL kijken?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:07 schreef Vinno het volgende:
Waarom kan ik als ik Eredivisie Live heb via UPC, godverdegodver niet gewoon inloggen op UPC online om shit te kijken?!?
Ergerlijk inderdaad, heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:07 schreef Vinno het volgende:
Waarom kan ik als ik Eredivisie Live heb via UPC, godverdegodver niet gewoon inloggen op UPC online om shit te kijken?!?
Helaasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Contractprijzen zijn weer gedaald intussen.
Go AZquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:10 schreef Toefjes het volgende:
Ik besef me nu pas dat Bony vanavond niet tegen AZ speelt door die Afrika Cup
Ook eerlijke verdeling zegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:09 schreef Thorb het volgende:
Poule A
Zuid Afrika
Angola
Marokko
Kaapverdië
Poule B
Ghana
Mali
Niger
Congo
Groep C
Zambia
Nigeria
Burkina Faso
Ethiopië
Groep D
Ivoorkust
Tunesië
Algerije
Togo
Tunesie, Ivoorkust, Nigeria, Ghana, Zuid-Afrika en Marokko zouden toch aardig moeten kunnen spelen.
Adebayor is erbijquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Elk land heeft wel een sterspeler/bekende speler in de selectie:
Gabon bijvoorbeeld heeft Abaumeyang
Zambia heeft Mayuka
Togo heeft Adebayor(weet niet of hij meespeelt)
Congo heeft Samba
Tunesie heeft Abdennour
Marokko heeft Marouane Chamakhquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Zambia heeft Mayuka
Congo heeft Samba
Tunesie heeft Abdennour
marokko heeft amrabatquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Zambia heeft Mayuka
Congo heeft Samba
Tunesie heeft Abdennour
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Marokko heeft Marouane Chamakh
Marokko heeft wel meerdere goede spelers, alleen doen ze lang niet allemaal mee.quote:
Ook nog spelers als Mbokani en nog veel meer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Zambia heeft Mayuka
Congo heeft Samba
Tunesie heeft Abdennour
oquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
Hij is toch niet opgeroepen?
Marokko heeft Belhanda![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero speelt niet dus ZA zal wel winnen
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Marokko heeft wel meerdere goede spelers, alleen doen ze lang niet allemaal mee.
Boussouffa, Benatia, Belhanda, Taarabt, Assaidi, Labyrat, Chamack en Hamdaoui
Veel goede spelers wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook nog spelers als Mbokani en nog veel meer.
http://en.wikipedia.org/wiki/2013_Africa_Cup_of_Nations_squads
Grapje mi mangquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Al zou hij wel spelen dan nog winnen ze wel.
En Toni Varelaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Veel goede spelers wel.
Ook zijn er landen met een sterspeler die in Europa speelt en de rest is allemaal onbekend.
Van Kaapverdie ken ik maar 2 spelers, Ryan Mendes en Guy Ramos.![]()
Ze willen hem rustig brengenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Grapje mi mang
Waarom speelt hij niet want zoveel is ZA ook niet meer
Daar verdwijnt toch wel eens een hele selectie als ze in een Westers land een interland hebben? Dan smeren ze m allemaal, en dan vragen ze asiel aanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Ethiopie heeft dus echt 0 bekende spelers.
Yobo doet wel weer mee, die moet echt in FUT komen!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Traore waar ik het over had gaat uit packs omdat hij nu in de Turkse competitie speeltVerder doet Apam niet eens mee bij Nigeria.
Noord Korea is daar ook erg goed in altijd. Offer je volgens mij wel je familie opquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar verdwijnt toch wel eens een hele selectie als ze in een Westers land een interland hebben? Dan smeren ze m allemaal, en dan vragen ze asiel aan
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:26 schreef JochemP het volgende:
Dafuq
http://www.futhead.com/fifa/squads/4136300/
Yobo in FUT10quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Yobo doet wel weer mee, die moet echt in FUT komen!
[ afbeelding ]
Dan moet hij wel voor een club spelen die in FUT zitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Yobo doet wel weer mee, die moet echt in FUT komen!
[ afbeelding ]
Random Eto'o op 6 chemquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:42 schreef Tobi-wan het volgende:
FUT 10
[ afbeelding ]
FUT 11
[ afbeelding ]
Jammer dat ik mijn spelers bij FUT12 had verkocht, daar had ik helemaal een doodziek team. Heb alleen geen idee meer wie daar in zaten.
Haha, ja dat maakte daar niet uit. Eto'o, Ibra en Torres waren daar zo goed... Minder chemistry was helemaal niet ergquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij werd steeds minder, dit jaar is hij zelfs helemaal verdwenen.
Die statsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij werd steeds minder, dit jaar is hij zelfs helemaal verdwenen.
Hij heeft een aantal weken geleden ook gescoord. Hij was lang geblesseerd maar de laatste tijd speelt hij weerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
Danny Ings heeft gescoord. Wordt geen IF maar hij speelt dus wel
Taiwoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb even gezocht, maar dit was mijn team in FUT12, best aardig al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
quote:
Tsja, wanneer krijgt Pelle of RvP een IF. Beide hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:56 schreef ThadCastle het volgende:
Wanneer krijgt die Vydra van Watford een keer een IF. Heeft al vaker braces gescoord volgens mij
Misschien krijgt hij wel een UPquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:56 schreef ThadCastle het volgende:
Wanneer krijgt die Vydra van Watford een keer een IF. Heeft al vaker braces gescoord volgens mij
Truequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, wanneer krijgt Pelle of RvP een IF. Beide hetzelfde verhaal.
Zou hij wel verdienen hij heeft echt een lage ratingquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij wel een UPVanavond weer The Football League show
Edwards?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu aan het kijken naar 65-rated silvers die veel beter bronzes hadden kunnen zijn, bv. Findley (paaaaace) en die RB uit de Championship met 4* skills.
Findley is weggestuurd bij Nothinghamquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu aan het kijken naar 65-rated silvers die veel beter bronzes hadden kunnen zijn, bv. Findley (paaaaace) en die RB uit de Championship met 4* skills.
Goedquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe is Huntelaar eigenlijk in FUT13?
Z'n broer heet zeker Jack?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:00 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/6216/
Heeft een hat-trick
Ja. Maar hij is niet duur vanwege zijn nationaliteitquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:00 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/6216/
Heeft een hat-trick
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Maar hij is niet duur vanwege zijn nationaliteit
Of Omeruo: http://www.futhead.com/fi(...)4/72/30/49/39/64/72/
quote:
Forum Opties | |