Illustreert weer mooi dat verkrachting blijkbaar geaccepteerd is in India.quote:Het meisje was als laatste leerling overbleven in de bus toen de chauffeur zich aan haar vergreep. Hij werd gestopt door een vrouwelijke begeleider. De zaak kwam aan het rollen toen het kind er de volgende dag over vertelde aan haar ouders. Die deden aangifte.
Dat is niet iets van de laatste tijd... je merkt nu pas hoevaak dit gebeurt omdat het in het nieuws komt...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
Waarom worden er de laatste tijd aan de lopende band vrouwen en meisjes verkracht in bussen in India??
-SH
Omdat het nu hot is en gezocht wordt door de media, wacht een paar weken en je hoort nooit meer iets.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
Waarom worden er de laatste tijd aan de lopende band vrouwen en meisjes verkracht in bussen in India??
-SH
Wat een akelig slechte politie en mensenrechten daar dan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:48 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat is niet iets van de laatste tijd... je merkt nu pas hoevaak dit gebeurt omdat het in het nieuws komt...
En terecht? Anders wordt dit in de doofpot gestopt en hoor je niemand erover.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:50 schreef theunderdog het volgende:
Verschrikkelijk dit, natuurlijk. Maar de media is na die groepsverkrachting India wel flink aan het bashen.
Het is wel terecht, alleen mensen gaan nu denken alsof 2012-2013 de tijd van verkrachtingen is in India.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En terecht? Anders wordt dit in de doofpot gestopt en hoor je niemand erover.
had je jet in hoog aanzien dan? Kaste systeem is sowieso al kansloos.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:49 schreef Fok-it het volgende:
Het aanzien van een land land als India begint bij mij steeds meer af te nemen
Of je een land in hoog aanzien hebt, is nogal subjectief hè.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:54 schreef DroogDok het volgende:
[..]
had je jet in hoog aanzien dan? Kaste systeem is sowieso al kansloos.
Qua religie/levenswijze stond een land als India wel hoger in aanzien dan moslimextremistische landen om maar voor een voorbeeld te nemen ja. Ik weet ook pas sinds kort dat dit (en nog wel meer dingen) zich afspeelt in India en had het eerlijk gezegd niet verwacht nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:54 schreef DroogDok het volgende:
[..]
had je jet in hoog aanzien dan? Kaste systeem is sowieso al kansloos.
India heeft 1 miljard inwoners. Dan is de kans natuurlijk ook groter dat dit vaker voorkomt. Zeker als je zoals de media het nu bewust gaat opzoeken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:50 schreef theunderdog het volgende:
Verschrikkelijk dit, natuurlijk. Maar de media is na die groepsverkrachting India wel flink aan het bashen.
Wat zeg jij nu precies anders dan ik?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
India heeft 1 miljard inwoners. Dan is de kans natuurlijk ook groter dat dit vaker voorkomt. Zeker als je zoals de media het nu bewust gaat opzoeken.
Wat is je probleem? Denk je dat als ik je quote dat ik het dan niet met je eens ben? Zeg ik dat? Nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat zeg jij nu precies anders dan ik?
Inderdaad, een kind van 4 kan niet goed duidelijk maken wat hij of zij nu wil. Maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:06 schreef SilentHunterNL het volgende:
In 2013 kan het allemaal.
Moet kunnen, yolo.
Irrelevant geneuzel dus.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Denk je dat als ik je quote dat ik het dan niet met je eens ben? Zeg ik dat? Nee.
NWS / Amsterdam: 2 verkrachtingen-aanrandingen-misbruiken per dagquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua religie/levenswijze stond een land als India wel hoger in aanzien dan moslimextremistische landen om maar voor een voorbeeld te nemen ja. Ik weet ook pas sinds kort dat dit (en nog wel meer dingen) zich afspeelt in India en had het eerlijk gezegd niet verwacht nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |