Het lijkt mij een leuke serie, maar het is door de schokkerige beelden niet om aan te zien op mijn tv terwijl het op mijn monitor gewoon 'smooth' loopt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nu door de eerste vier afleveringen van House of Cards heen, zeker een sterke serie maar inderdaad wel voor mensen die houden van het politieke schouwspel. Er zit zeker wel humor in maar het is veel subtieler gebracht dan bij de meeste series. Nu al zin in de rest
Hier geen schokkende beelden maar in mijn media player classic lopen beeld en geluid niet lekker gelijk, maar VLC heeft daar geen last van dus die maar voor deze serie er even bij gepakt. Had wel gekraak in de audio van afl. 3 en bij donkere beelden is de kwaliteit niet altijd even sterk. Hoop nog wel op betere downloads maar stoor me er niet zo veel aan dat ik stopquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt mij een leuke serie, maar het is door de schokkerige beelden niet om aan te zien op mijn tv terwijl het op mijn monitor gewoon 'smooth' loopt.
Komt dit omdat het een 720p web dowload is?
Ben ik de enige met dit probleem?
/offtopic.
Wil niet in een eventueel bestaand HOC-topic kijken vanwege spoilers...
Moet hem nog kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:17 schreef Tegan het volgende:
Wie kijkt Monday Mornings? Eerste tien minuten zijn maar saaaaaaai. Hoewel het wel een beetje aan ER doet denken qua stijl.
Ah ok. Ben nu aan het kijken en als DC lover ga ik mij hier hopelijk heel erg mee vermaken.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet uitgezonden, maar beschikbaar gemaakt. Men kan het binnenhalen via Netflix..het is niet op een tv zender uitgezonden.
De liefhebbers van Borgen zullen HoC ook wel waarderen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nu door de eerste vier afleveringen van House of Cards heen, zeker een sterke serie maar inderdaad wel voor mensen die houden van het politieke schouwspel. Er zit zeker wel humor in maar het is veel subtieler gebracht dan bij de meeste series. Nu al zin in de rest
+1quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:40 schreef ChickenMan het volgende:
Mensen die Newsreaders kijken? Dat is echt hilarisch. Duurt helaas ook maar 10 minuten per aflevering.
Ben benieuwd naar dezequote:'Hannibal' finally gets premiere date.
The serial killer thriller will premiere Thursday, April 4 at 10 p.m
The time slot is a bit of a surprise. One would expect given NBC’s recent drama struggles that the Bryan Fuller series would at least have its premiere stunted behind The Voice this spring, a strategy that’s really helped another freshman drama, Revolution. This particular time slot just saw the short-lived Do No Harm do a ratings face-plant. Then again, a dark crime drama about a killer cannibal and the family friendly reality series aren’t exactly hugely compatible anyway.
Typically one would expect a midseason drama’s premiere date to get announced sooner. There was some industry speculation NBC was holding off on revealing the show’s date until some of the media furor about violence on TV in the wake of the Newtown shooting had eased (actually, this date wasn’t announced by the network — Fuller tweeted the date and NBC confirmed it). Also, Fox’s dark serial killer thriller The Following seemingly wasn’t adversely impacted by any of the violence headlines and has been so far the only freshman midseason launch to deliver respectable numbers.
Hannibal explores the relationship between FBI agent Will Graham (Hugh Dancy) and brilliant psychiatrist and killer Dr. Hannibal Lecter (Mads Mikkelsen). The show also features Laurence Fishburne as Graham’s boss Jack Crawford and X-Files star Gillian Anderson making her TV return as Dr. Lecter’s therapist. More info on the show information page.
http://followmy.tv/quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand een tip hoe en waar ik kan bijhouden bij welke aflevering van welke serie ik ben? Niet op papier svp
iTV Shows voor de iPhone, werkt heerlijk en altijd accuraat en up to date. Helpt me ook nieuwe series te ontdekken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand een tip hoe en waar ik kan bijhouden bij welke aflevering van welke serie ik ben? Niet op papier svp
dezequote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:08 schreef Tim86 het volgende:
Er gaat niets boven http://myepisodes.com/ imo
Same here. Ik haal ze daar ook. En the box, voor al mijn series van ITV en BBC.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:38 schreef AMDB het volgende:
Ik check gewoon elke dag op eztv welke series er uitgezonden zijn. Weet het schema ook uit m'n hoofd eerlijk gezegd... Zo moeilijk is dat niet als je er zo'n 10 volgt
Ik raad episodecalendar.com aan. Vooral omdat je dan de afleveringen automatisch in iCal kan laten zetten een dag later dan dat ze uitgezonden worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Scandal & Suits schijnen allebei erg leuk te zijn, maar ik heb het zelf nog nooit gekeken. Ik kijk al vrij veel namelijk. Misschien dat ik Scandal ooit uit ga proberen gezien de Grey's Anatomy creator ook daarbij betrokken is en zij toch wel series maakt die in mijn interesse veld liggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:58 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wat vinden jullie van de (inmiddels niet meer nieuwe) series suits, scandal en(van een paar jaar terug) las vegas?
Downloaden via usenet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:04 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
En waar kijken jullie House of cards online?
Want je kan hier niet via netflix kijken want dat ondersteunt ie niet....
never mind, ik heb al iets gevonden, als je wilt streamen dan ga naar project free tvquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:51 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
maar kan je HOC dan niet streamen?
Dat vind ik veel fijner dan downloaden
ja, er zit wel spanning enzo in maar het is toch geen echt drama of actie of iets dergelijks, het is een klasse apart vind ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben Las Vegas nu er bij aan het kijken omdat ik niet zo veel meer wekelijks volg. Het is wel leuk maar je hebt nou niet echt een enorme dang om niet meer te stoppen met kijken.
Op eztv staat hij nu iig ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:51 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
maar kan je HOC dan niet streamen?
Dat vind ik veel fijner dan downloaden
Het is dat ik um in de trein aan het kijken was en op dat moment toch helemaal niks beters te doen had maar oh oh, wat was dat slechtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:47 schreef Seam het volgende:
Zero hour moet je gezien hebben. Een van de meest ridicule plots die ik ooit een pilot gezien heb, werkelijk hilarisch.
Wtf, Iron Sky is fucking baas. Dan moet ik 'm wel kijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:25 schreef GieJay het volgende:
[..]
Het is dat ik um in de trein aan het kijken was en op dat moment toch helemaal niks beters te doen had maar oh oh, wat was dat slecht![]()
Beetje de "serie-versie" van Iron Sky
Ik heb net geprobeerd de eerste twee afleveringen te kijken. Ik zeg geprobeerd, omdat ik mij begon te ergeren aan de manier van filmen (veel schommelende beelden en bijna spastisch gebruik van close-ups en invalshoekenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Friday Night Lights vond ik er het meeste bij in de buurt komen, toffe serie
Ik vind Las Vegas een beetje vergelijkbaar met series als CSI enzo. Erg episodical met een minuscule rode draad. Aardig voor als er niets anders is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
ja, er zit wel spanning enzo in maar het is toch geen echt drama of actie of iets dergelijks, het is een klasse apart vind ik
Ze maken het eerste seizoen geloof ik wel af, maar dat is. Kijkcijfers zijn slecht ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
echt waar???? he jammer, ik zag de trailer en die vond ik wel beest,
Te lage kijkcijfers neem ik aan dan?
hoeveel seizoenen zijn ervan gemaakt?
Seizoen is inmiddels afgelopen. Is bij 13 afleveringen gebleven.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze maken het eerste seizoen geloof ik wel af, maar dat is. Kijkcijfers zijn slecht ja.
gedownload van ez tv . Itquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:39 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
op welke site kijk jij dat, als ik vragen mag
Gecanceled inderdaad, maar de serie heeft wel een einde gekregen. Je blijft dus niet achter met een clifhanger.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
echt waar???? he jammer, ik zag de trailer en die vond ik wel beest,
Te lage kijkcijfers neem ik aan dan?
hoeveel seizoenen zijn ervan gemaakt?
Lijkt me niet, want die productie hebben ze gewoon stopgezet middenin het seizoen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef Tweek het volgende:
[..]
Gecanceled inderdaad, maar de serie heeft wel een einde gekregen. Je blijft dus niet achter met een clifhanger.
Als het goed is geldt hetzelfde voor 666 Park Avenue.
Dacht dat ik gelezen had dat de makers van 666 ook een einde aan de serie hebben kunnen maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want die productie hebben ze gewoon stopgezet middenin het seizoen.
Klopt, berichtje van een tijdje terug.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dacht dat ik gelezen had dat de makers van 666 ook een einde aan de serie hebben kunnen maken.
quote:’666 Park Avenue’ and ‘Last Resort’ Will Have Definitive Endings
Last week, ABC announced the mid-season cancellation of two of its highest-profile genre shows: 666 Park Avenue and Last Resort. Though their audiences are comparatively small, the fans of both series expressed their irritation and anger with the cancelations.
With both series headed toward their final episodes, viewers of the two lame-duck offerings are no doubt wondering whether they should tune out now and spare themselves the inevitable disappointment. These viewers may want to continue watching: in what is no doubt a bittersweet consolation to fans, the creators of Last Resort and 666 Park Avenue have both announced that the shows’ finales will act as definitive endings, providing viewers with answers and a full sense of narrative closure.
Bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |