Parks & Recreationquote:Op maandag 4 februari 2013 11:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dit inderdaad?
Net Community gekeken, echt een geweldige serieNu zoek ik iets vergelijkbaars.
eerste seizoen is niet heel sterk, maar duurt maar 6 alfeveringen. Daarna is het briljant.quote:
Ik vind het eigenlijk nog leuker dan Community.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
eerste seizoen is niet heel sterk, maar duurt maar 6 alfeveringen. Daarna is het briljant.
Ik wordt er echt gewoon blij van.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog leuker dan Community.
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
eerste seizoen is niet heel sterk, maar duurt maar 6 alfeveringen. Daarna is het briljant.
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog leuker dan Community.
Die serie hoor ik veel goeds over. Heb net een paar afleveringen gedownloadquote:Op maandag 4 februari 2013 13:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik wordt er echt gewoon blij van.
Helaas alleen de eerste drie afleveringen nog maar in 720p voor zover als ik ze kan vinden.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:41 schreef sjeppert het volgende:
mooi dat voor house of cards gelijk het gehele seizoen beschikbaar is
Klopt, voor 480p doen we het niet, dan nog maar even wachtenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Helaas alleen de eerste drie afleveringen nog maar in 720p voor zover als ik ze kan vinden.
Sinds een uur staan alle afleveringen van het eerste seizoen online in 720Pquote:Op maandag 4 februari 2013 14:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Helaas alleen de eerste drie afleveringen nog maar in 720p voor zover als ik ze kan vinden.
Dat zeg je op basis van de trailer, toch? Want voor zover ik weet is de pilot nog niet uitgezonden?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:03 schreef yavanna het volgende:
Zero Hour ziet er goed uit. Het acteren laat nog wel wat te wensen over, maar dat zou nog wel kunnen verbeteren naarmate men wat meer op elkaar ingespeeld is. Het mysterie an sich en de komende zoektocht kan mij in ieder geval momenteel wel boeien.
Kan dat dan gewoon vanaf een Nederlands IP-adres?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:13 schreef Terreros85 het volgende:
Met een gratis proefabonnement van Netflix kun je het hele seizoen van House of cards kijken. Ik zit bij aflevering 3 en ik blijf kijken. Geweldige serie.
Kevin Spacey
Pilot is te downloaden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat zeg je op basis van de trailer, toch? Want voor zover ik weet is de pilot nog niet uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |