Klopt ja Non-NL kopje zou beter passen.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom kan de TT beter worden "Nieuwe buitenlandse series".
Thx! Ja blijkbaar toch gecanceledquote:Op zondag 3 maart 2013 10:58 schreef One_conundrum het volgende:
op de wiki van die serie waarschijnlijk wel.
Zoals gezegd zijn de wikipedia pagina's altijd wel handig. Hier loopt ook een goede reeks, met ook de kansen op cancellation etc: TV / [USA] Cancelled / Ended / Renewed TV Series 2013/2014 #4quote:Op zondag 3 maart 2013 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
Waar kan je zien of een serie gecanceld is?
Die zocht ik! Thxquote:Op zondag 3 maart 2013 11:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoals gezegd zijn de wikipedia pagina's altijd wel handig. Hier loopt ook een goede reeks, met ook de kansen op cancellation etc: TV / [USA] Cancelled / Ended / Renewed TV Series 2013/2014 #4
quote:Red Widow is an American drama television series created by Melissa Rosenberg, starring Radha Mitchell and Goran Visnjic. On May 11, 2012, ABC picked up Red Widow as a series.[1] Season one began on Sunday, March 3, 2013[2] and will consist of eight episodes. The series is based on a 2010 Dutch drama entitled Penoza created by Pieter Bart Korthuis and Diederik van Rooijen.
ben toch wel nieuwsgierig wat ze ervan gemaakt hebben, binnenkort de eerste 2 eps maar eens kijkenquote:Op maandag 4 maart 2013 08:46 schreef JayHovah het volgende:
Is er al wat langsgekomen van Red Widow?
[..]
Goede keuze.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:07 schreef loezzzje het volgende:
Ben aan Chicago Fire begonnen. Goede serie
Heb nou ep 1 & 2 gekeken. De verhaallijnen blijven me idd nog steeds boeien.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:54 schreef Nickske1912 het volgende:
Goede keuze.Alleen ep 2 vond ik minder, maar voor de rest prima serie met mooie, boeiende verhaallijnen moet ik zeggen.
Chicago Fire vind ik een van de betere series van dit seizoen, verhaallijnen lopen goed door elkaar, volgen elkaar snel op en er worden tussendoor nog wat mensen gered. Verhaallijnen die bij andere series gerust bijna het hele seizoen duren zijn hier na 2-4 afleveringen al weer opgelost, zonder dat het af doet aan de karakterontwikkeling of het verhaal, erg positief.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Heb nou ep 1 & 2 gekeken. De verhaallijnen blijven me idd nog steeds boeien.
Cult wilde ik gaan proberen maar hoor er niet zo'n goede dingen over dus ik denk dat ik die toch maar links laat liggen.
Die is toen geschrapt en ze zenden hem nu uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
aflevering 18 van the new normal hebben we toch al eens eerder gehad, of vergis ik me?
Leukquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat vinden jullie van The Following?
Gecancelled toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |