Je hebt Monopoly gespeeld met je zusje?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef michaelmoore het volgende:
vandaag een appartement gekocht, meer als opwelling dan als gerichte investering
van132.500 voor 92.500 euro
ik zou zeggen de prijzenslag is echt wel losgebarsten hoor, wat je ook biedt,ze geven je geluk
ik denk dat ik het ga verhuren
nee met een makelaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hebt Monopoly gespeeld met je zusje?
Hoort dat niet andersom te zijn?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef michaelmoore het volgende:
ik zou zeggen de prijzenslag is echt wel losgebarsten hoor, wat je ook biedt,ze geven je geluk
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef michaelmoore het volgende:
begrijp ik nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Hoort dat niet andersom te zijn?
[..]
Zo onduidelijk schrijf je toch niet? Dat je na 3 minuten je eigen zinnen niet meer begrijpt?quote:
nou probeer zelf maar eens, bij langer dan 6 maand te koopquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zo onduidelijk schrijf je toch niet? Dat je na 3 minuten je eigen zinnen niet meer begrijpt?
Waar als ik vragen mag? Grootte?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef michaelmoore het volgende:
vandaag een appartement gekocht, meer als opwelling dan als gerichte investering
van132.500 voor 92.500 euro
Bij de meesten is de hoop dat het weer beter zal worden wel voorbij
Waarom zo voorzichtig? Iedereen weet toch dat je 40% onder vraagprijs moet bieden? Gaan ze daar niet mee akkoord, kun je altijd nog stijgen naar 35% onder de vraagprijs.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef michaelmoore het volgende:
nou probeer zelf maar eens, bij langer dan 6 maand te koop
gewoon 30.000 onder de vraagprijs bieden
andersom ook, nooit gesnapt dat in de tijden van stijging mensen zo lyrich waren over de behaalde winst want het huis dat je daarna ging kopen was ook gigantisch in waarde gestegen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:09 schreef Sloggi het volgende:
Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet zoveel uit hoeveel je zelf voor je huis hebt betaald, het is veel belangrijker wat je voor het geld dat je huis opbrengt kunt kopen als je wil verkassen. Als alle huizenprijzen dalen is er weinig aan de hand, toch?
In dromenland.quote:
ik zal je PM en als je het niet doorbrieftquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Waar als ik vragen mag? Grootte?
ach het een sluit het ander niet uit hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
In dromenland.
Of MM heeft daadwerkelijk de fiscale regels die hem uitgelegd werden nagelezen en beseft dat zijn HRA in Frankrijk niet doorgaat. Dan kan natuurlijk ook.
okquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik zal je PM en als je het niet doorbrieft
en klopt het?quote:
Niet in fiscale zin. De cashback zal als een correctie op de hogere rente gezien worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:22 schreef RemcoDelft het volgende:
@Fiscaal goochelaar Dino: gaat dit werken?
Gedachtenkronkel: Cash backs zouden wel eens een toekomst kunnen hebben nu er minder geleend mag worden. Klein voorbeeldje:
-je koopt een huis van 100k.
-je mag maximaal 105k lenen
-je wilt een nieuwe keuken
-i.p.v. 5% rente over die 105k kies je voor 6% rente, en in ruil krijg je 10k cashback bij het afsluiten.
Resultaat: meer HRA, meer geld, zonder hogere hypotheek dan toegestaan.
Het toppunt van triestheid van sommige gebruikers.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:58 schreef Scorpie het volgende:
Haha, dat 1-2tje tussen 2 kloons over dat appartement dat gekocht is. Geweldig.
Ze kunnen mij een PM sturen, dan zal ik het verhaal wel even op de inhoud checkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het toppunt van triestheid van sommige gebruikers.![]()
Maar misschien krijgen de andere vaste users dan ook nog wel een PM om het te mogen controleren. Het zal wel ijdele hoop zijn.
Nu ben ik wel benieuwd: zie jij mij ook zo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:47 schreef Basp1 het volgende:
Maar het zijn alleen maar blaffende honden hier die waarheden verdraaien alleen maar om hun zogenaamde gelijk met wat leugens en bedrog aan te willen tonen.
Je bent in elk geval zeer creatief met feiten en dergelijke.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd: zie jij mij ook zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |