Spoedservice wordt voor 10.30 afgeleverd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
helemaal wel!!! Ik vroeg of het zo snel mogelijk kon(spoed) dus.. En uiterste voor vandaag.. Hij belde ergens na.. En zei vervolgens' dame, ik heb me best gedaan.. Ik hoop dat zij ook meewerken. Ik heb wel verdomme extra kosten moeten betalen voor die klote spoed service. Mag ik nu schreeuwen?????
ja, nog steeds niet afgeleverd!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:18 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Spoedservice wordt voor 10.30 afgeleverd.
Dan heb je:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:19 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ja, nog steeds niet afgeleverd!
er was koopavond, had het 8 uur afgegeven, en heb spoedservice genomen!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:20 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Dan heb je:
- je pakket te laat afgegeven,
- geen spoedservice genomen,
- pech gehad.
Of gewoon een combo van die 3 samen.
ach, ooit zal het wel aankomen, hoop je danquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:22 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
er was koopavond, had het 8 uur afgegeven, en heb spoedservice genomen!
ja kom op Desmond, ik heb potver 3 dubbeltjes aan toe. Extra kosten moeten dokken voor dat klote pakket!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:24 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
ach, ooit zal het wel aankomen, hoop je dan
dan verstuur je hem niet, bespaar je nog geld ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:25 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ja kom op Desmond, ik heb potver 3 dubbeltjes aan toe. Extra kosten moeten dokken voor dat klote pakket!
daar ben ik iets te laat voor. Hij is opgehaald door de TT.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:27 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
dan verstuur je hem niet, bespaar je nog geld ook
Dat is wel interessant. Wat had je gegeten dan dat het zo brandde?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:30 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb net wel heerlijk gescheten trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |