Je weet wat zijn baan is toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Scheer je weg.
Zal me niks verbazen als hij ook opeens nu over de Elfstedentocht gaat blaten
Gert Jakobs is een baas.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die kale vind ik erger. Wat een bokkenlul is dat.
Ik wil het niet weten, maar ik gok dat hij graag z'n mening geeft waar niemand op zit te wachten zoals Peter Rrrrrrquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je weet wat zijn baan is toch?
Ik krijg bij het zien van zn foto zin om hem te wurgen.... Wat een grafkop!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gert Jakobs is een baas.
Met z'n strakke coke kop.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:25 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik krijg bij het zien van zn foto zin om hem te wurgen.... Wat een grafkop!
Dit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die kale vind ik erger. Wat een bokkenlul is dat.
Die ligt thuis in foetushouding te janken, omdat Lance tegen HEM gelogen heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:28 schreef Pharkus het volgende:
De Mart is in geen velden of wegen te bekennen, ze moeten iemand laten opdraven...
Hoe durft Lance ook?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Die ligt thuis in foetushouding te janken, omdat Lance tegen HEM gelogen heeft.
Chapeau.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, ik was voorheen te druk met je vrouwelijke familieleden.
Gr. Gr.
-S10
Is hip, want mensen die ergens bovenuit steken moet je neermaaien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:45 schreef sinepedraap het volgende:
Wat the fuck heeft iedereen opeens met wielrennen
Was gisteren anders uitgebreid op radio 1quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:28 schreef Pharkus het volgende:
De Mart is in geen velden of wegen te bekennen, ze moeten iemand laten opdraven...
Oh ok gemist dan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Was gisteren anders uitgebreid op radio 1
De Mart was gisteren te horen op radio 1.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:28 schreef Pharkus het volgende:
Haten op de Martquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Die ligt thuis in foetushouding te janken, omdat Lance tegen HEM gelogen heeft.
linkje?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Was gisteren anders uitgebreid op radio 1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |