Haar achternaam is dan ook Mebarak, een Arabische woordquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die meid spreekt veel talen. Spaans, Italiaans, Engels en Portugees. Het woord Shakira is Arabisch. Het betekent 'dankbaar'. Volgens mij is ze ook al een tijd bezig om te leren om vloeiend 'Arabisch' te leren spreken. Prachtvrouw. Zowel innerlijk als uiterlijk.
Ja, haar voornaam overigens ook. Mubarak wordt vaak gebruikt na de Ramadan. Een gezegend feest, je hasanat zijn dan binnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:00 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Haar achternaam is dan ook Mebarak, een Arabische woord![]()
Dat is een en al mengelmoes.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:46 schreef Eagle_99 het volgende:
Angelina Jolie
Duits-Slovaaks vader, Frans Canadees-Nederlands-Duits moeder
[ afbeelding ]
Pak je bijl en baard. Wij vechten tot de dood.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:05 schreef Salvad0R het volgende:
hoi. ik ben kwart molukker en de rest viking. Vechten?
Dat zie je gelijk. Hij is getint, dus waarschijnlijk een donkere en blanke ouder.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:39 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel af wat ze over Axel Witsel denken, ook een halfbloedje trouwens :p
[ afbeelding ]
als god dat zou bedoeld had dan had hij dat wel meteen gedaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Niets mis met af en toe de genenpoel voeden met ander DNA.
ok ik heb me vergist. die zou mijn sperma wel mogen slikkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:32 schreef Jellereppe het volgende:
Corinne Chapelle. Tunesische moeder en Franse vader.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke dame.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok ik heb me vergist. die zou mijn sperma wel mogen slikken
godskolere wat een lelijke sletquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:38 schreef Jellereppe het volgende:
Manna. Finse moeder en Algerijnse vader.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, neutrale meid. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
godskolere wat een lelijke slet
eensquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die meid spreekt veel talen. Spaans, Italiaans, Engels en Portugees. Het woord Shakira is Arabisch. Het betekent 'dankbaar'. Volgens mij is ze ook al een tijd bezig om vloeiend 'Arabisch' te leren spreken. Prachtvrouw. Zowel innerlijk als uiterlijk.
Shakira is een van de mooiste vrouwen. Vooral omdat haar innerlijk ook goed is. Ze staat open voor alle culturen.quote:
Pique boftquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Shakira is een van de mooiste vrouwen. Vooral omdat haar innerlijk ook goed is. Ze staat open voor alle culturen.
kijk je pll?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Shay Mitchell, actrice
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |