quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zo meteen gaat hij wenen, denk ik ...
vreemd complot, dus nu heeft oprah het gedaan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:40 schreef Specularium het volgende:
Hij moet er mee leren leven.
Je hebt het zelf geflikt, aap.
Redelijk. 6.5/10.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:40 schreef Rickazio het volgende:
[..]
vreemd complot, dus nu heeft oprah het gedaan?
Als de zoon ook maar iets meegekregen heeft van de vader zou ik hem niet op z'n woord geloven als ie dat zegt ...quote:"I love you, dad ! "
quote:9:41 p.m. ET -- Does he hope USADA will left the lifetime ban after this interview? "Selfishly, yes." Lance, bubby, you don't need to qualify sentences with "selfishly." We assume that every answer you give begins with that adverb.
Normaal krijgen de huisvrouwen een cadeau, dan ben je zo weer wakker.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:49 schreef marcodej het volgende:
Dus zo ziet een gemiddeld interview van Oprah eruit?
Ik val in slaap...
Er is nu iets minder manipulatie waarin ze zichzelf probeert te profileren. Wellicht omdat het profileren van haar goede vriend Lance nu even belangrijker is....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:49 schreef marcodej het volgende:
Ik val in slaap...
wie weet word je nooit meer wakkerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:49 schreef marcodej het volgende:
Ik val in slaap...
Dat je voorlezen van een blaadje een interview durft te noemenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:49 schreef marcodej het volgende:
Ik val in slaap...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |