PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:
Ik vond IF Walcott kut. , met kone heb je veel meer waar voor je geld als je over RvP twijfelt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 05:51 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit werken? Of zet ik beter bv Walcott als ST?
Baas boven baas Toef. De mijne is verkocht voor 184kquote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:30 schreef Toefjes het volgende:
puush doet het hier niet. Maar IF Walcott voor 183k verkocht. Heeft 131K gekost. Ook goed nieuws voor jou, POTS
Je bent volgens mij een aardige kapitalist aan het worden?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Baas boven baas Toef. De mijne is verkocht voor 184k
Heb er nog 2 in mijn TP staan
Nee, valt mee. Heb wat dure aankopen gedaan in mijn BPL-squad hoor, en nu weer in dat toenooiteam. Als ik die 2 Walcotts verkoop zit ik weer rond de 1 mil.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent volgens mij een aardige kapitalist aan het worden?
ik zit op 1.7 miljoen na verkoop van alle blessure kaarten. Ik had gewoon 3 miljoen coins gehad als ik niet al veel coins verkocht zou hebbenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, valt mee. Heb wat dure aankopen gedaan in mijn BPL-squad hoor, en nu weer in dat toenooiteam. Als ik die 2 Walcotts verkoop zit ik weer rond de 1 mil.
En dan mij van kapitalisme betichtenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik zit op 1.7 miljoen na verkoop van alle blessure kaarten. Ik had gewoon 3 miljoen coins gehad als ik niet al veel coins verkocht zou hebben
Hier is de impuls wel gekomen van de teamfitness en formatiekaartjes. voor toty had ik `1.1 of 1.2. In elk geval een half miljoen. Zit wel IF Rooney en IF Walcott bij die ik met bij elkaar 140K winst kon verkopenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan mij van kapitalisme betichten
Vanochtend trouwens maar wat goedkopere contracten ingeslagen
Zou voor de 1e gaan, want taarabtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Graag weer eens jullie advies heren:
Team 1:
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#hitIXpL8nINTj:ps3
Team 2:
http://www.futhead.com/fifa/squads/4154247/
Excuses, puush werkt niet
Maar je weet dat ik niet zo'n skiller ben...en juist Taarabt viel me een beetje tegen in de laatste potjes.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou voor de 1e gaan, want taarabt
Oh,dan zou ik voor de 2e gaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar je weet dat ik niet zo'n skiller ben...en juist Taarabt viel me een beetje tegen in de laatste potjes.
Even snel 25k verdienen? Was het maar zo simpelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Goedemorgen allen
Even wat gaan handelen op deze vroege ochtend, moet even m'n verlies wegwerken.. iemand met tips hoe je snel ca. 25k verdiend? Ik was al bezig met contracten/fitness kaartjes etc., maar dat schiet nog niet erg op..
'Snel snel', denk bij mij dan maar aan een uurtjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Even snel 25k verdienen? Was het maar zo simpel
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
'Snel snel', denk bij mij dan maar aan een uurtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Dan zou ik elke dag 10 uurtjes 25K binnen halen. Dan heb ik elke maand 7.5 miljoen. Als iemand zo'n truukje heeft gaat hij je dat echt niet vertellen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
'Snel snel', denk bij mij dan maar aan een uurtje
Ik geloof niet dat ze die kopen "voor de heb"quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:53 schreef Toefjes het volgende:
Nu al 20 blessure kaarten op rij verkochtHeb er 2 voor 350 op gezet, even kijken wat die doen. Het zou toch mooi zijn als mensen ze echt nodig hebben
Scherpquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze die kopen "voor de heb"
Dat heet gebrek aan disciplinequote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:02 schreef poker4lifee het volgende:
Elke dag de wekker om 7 uur, elke dag na tienen pas kunnen opstaan. Best wel irritant, maarja.
Goedemorgen
haha klopt jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heet gebrek aan discipline
Je kunt ze toch beiden gebruiken? En volgens mij heeft goud altijd de voorkeur.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:15 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Welk team zou ik vast gaan gebruiken voor het online spelen? Hoor graag jullie mening!
(er ging wat vreselijk mis met het opslaan, excuses daarvoor)
[ afbeelding ]
Qua budget denk ik niet, want ik wil de onderste sowieso gaan verbeteren..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kunt ze toch beiden gebruiken? En volgens mij heeft goud altijd de voorkeur.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:24 schreef wieisboos het volgende:
leuk leesvoer
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2376.php
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:24 schreef wieisboos het volgende:
leuk leesvoer
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2376.php
http://www.futhead.com/fifa/squads/4157747/#squad-playerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:46 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand die kan helpen met m'n toernooi team? Probeer een andere te maken omdat die ander kut speelt> maar ik kom 1 land te kort en weet niet hoe ik dat kan oplossen zonder het team kwalitatief te verslechteren
Santana en Dede omdraaien en dan Neuer op doel?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/4157747/#squad-player
Gouden en zilvers het liefst zo laten als dat kan..![]()
RM heeft gewoon 9, getransferde versie niet in futhead.
Het lukt me niet om er 1 land bij te krijgen zonder het team te verpesten
Lol mag keeper als 4e land?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Santana en Dede omdraaien en dan Neuer op doel?
heb je toegevoegdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ikke! Eerst ff inloggen. Voeg me maar toe.
quote:
Eerlijke competitie enzoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:53 schreef wieisboos het volgende:
dat hadden we niet moeten zeggenpoker is onverslaanbaar zo
Thanks voor de pot. Conclusie is voor mij in ieder geval dat ik goede wissels in mijn team heb gedaan. Gisteren lip het een stuk minder.quote:
Barfa speelt bij mij in 352 op RM prima...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef wieisboos het volgende:
pfff goed gespeeld hoor... tweede helft was je een stuk beter, ik creëer geen kut met dit team. Barfa gaat er uit, die is niks vergeleken met die van vorig jaar
Binnenkort kunnen we weer gewoon packs openen met rendementquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Zelfs gewone zilveren contracten gaan nu voor 400 de deur uit(na 20 minuten).
Daar is hij wat minder expliciet aanwezig dan op RF en hij heeft veeeel meer ruimtequote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Barfa speelt bij mij in 352 op RM prima...
ps3quote:
Dat zou best wel eens een groot verschil kunnen zijn ja. Andere opties voor RF?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daar is hij wat minder expliciet aanwezig dan op RF en hij heeft veeeel meer ruimte
Engelse kids fappen op Gabby. Denk dat dat het grote verschil is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:15 schreef poker4lifee het volgende:
Is Jerome een goede keus in plaats van Agbonlahor? Hoef ik tenminste waarschijnlijk geen coins te lenen, en verschil lijkt qua stats minimaal.
Enige andere optie die ik in dit team heb is Obertan (quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens een groot verschil kunnen zijn ja. Andere opties voor RF?
Jerome is goed, Agbonlahor is in alles net iets beter(behalve koppen). Als je het mij vraagt is hij die 200k waard!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:15 schreef poker4lifee het volgende:
Is Jerome een goede keus in plaats van Agbonlahor? Hoef ik tenminste waarschijnlijk geen coins te lenen, en verschil lijkt qua stats minimaal.
[..]
ps3
Zat ook al aan Oberan te denken. Moet je alleen ff omvormen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Enige andere optie die ik in dit team heb is Obertan (, nou ja wel 86 pace en 4* skills) en dan kan ik nog een gouden speler er bij halen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Engelse kids fappen op Gabby. Denk dat dat het grote verschil is.
Tegenstrijdigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Voor de snelle geldzoekers; zilveren contracten leveren 150-200 winst per keer op!
[..]
Jerome is goed, Agbonlahor is in alles net iets beter(behalve koppen). Als je het mij vraagt is hij die 200k waard!
95 sprintspeed, 84 strength, 83 shotpower, 78 longshots, 79 finishing(ingame) zegt genoeg lijkt mij.quote:
true.. zie nu wel dat de prijs van Mayuka zowat is verdubbeldquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
95 sprintspeed, 84 strength, 83 shotpower, 78 longshots, 79 finishing(ingame) zegt genoeg lijkt mij.
Gewoon Jerome-Agbon in de aanval, beuken iedere verdediger aan de kant.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
true.. zie nu wel dat de prijs van Mayuka zowat is verdubbeldVan 50 naar rond de 90. Dat helpt niet als ik Agbon ook zou willen
bleh
ik heb daarnet zitten lachen joh, al die rebounds van de keeper die er niet in gingenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Benson![]()
Ik heb wel gelachen gisteren, die man kan niet eens een bal aannemenMaar bij PSV helaas ook niemand
Skwadsjowquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:29 schreef Donaldo het volgende:
is de nou de broer van joey de koalaof is hij zo sneu dat hij op zichzelf comment dat het een goed filmpje is
Zit vast aan Mayuka, gaat dus puur om de spot ernaastquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gewoon Jerome-Agbon in de aanval, beuken iedere verdediger aan de kant.
Hij praat ook hetzelfde lolquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:29 schreef Donaldo het volgende:
is de nou de broer van joey de koalaof is hij zo sneu dat hij op zichzelf comment dat het een goed filmpje is
Het was gewoon een dramaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb daarnet zitten lachen joh, al die rebounds van de keeper die er niet in gingenen als klap op de vuurpijl Pieters met zijn debiele tackle
Jeroen Lumu de Ibra van de silvers noemen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij praat ook hetzelfde lolMaar die stats van Mokhtar zijn wel ziek, hijzal wel offline hebben gespeeld
Hij lijkt er wel op, die gekke silver Lumuquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jeroen Lumu de Ibra van de silvers noemen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jeroen Lumu de Ibra van de silvers noemen.
Ik!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:53 schreef wieisboos het volgende:
Okej dit is hem geworden. Wie wil nog een potje?
[ afbeelding ]
Nee. Ze zijn nu ineens bizar duur.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:57 schreef Vinno het volgende:
Heren, ben nog beetje nieuw in de "handel".
Is het altijd zo dat contracten in het weekend 2-3 keer zo duur zijn als op maandag tm woensdag???
Op de ps3 zal het er allicht mee te maken hebben dat psn er een dag heeft uitgelegen en er dus minder aanbod is misschien?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:57 schreef Vinno het volgende:
Is het altijd zo dat contracten in het weekend 2-3 keer zo duur zijn als op maandag tm woensdag???
Veel consumables wel. Tijdens happy hour inkopen en in het weekend verkopen werkt erg goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:57 schreef Vinno het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn nu ineens bizar duur.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op de ps3 zal het er allicht mee te maken hebben dat psn er een dag heeft uitgelegen en er dus minder aanbod is misschien?
Hmmmm, mkay.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:59 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Veel consumables wel. Tijdens happy hour inkopen en in het weekend verkopen werkt erg goed.
Hoe speelt Kandji in combinatie met Ba? Ben erg benieuwd naar dat duoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:53 schreef wieisboos het volgende:
Okej dit is hem geworden. Wie wil nog een potje?
[ afbeelding ]
Vreemd. Klinkt net als in het echt!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
Triest dat Messi zo veel te goed is in fut. Je kan hem tackelen wat je wil hij kan die bal alsnog spelen![]()
leiv dagbeok.
ik vind Ba kut, Kandji is een baasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hoe speelt Kandji in combinatie met Ba? Ben erg benieuwd naar dat duo
Ik ga het duo wel proberen denk ik, thanks!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vreemd. Klinkt net als in het echt!
[..]
ik vind Ba kut, Kandji is een baas
Grapje zeker? De helft hier heeft Lukaku en Bramble is de enige die hem kan stoppen, tegen Aguero is hij minder ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Als ik jou was zou ik Titus Bramble zo snel mogelijk vervangen!
Qua dribbelen en opbouw was hij echt dramatisch:pquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Grapje zeker? De helft hier heeft Lukaku en Bramble is de enige die hem kan stoppen, tegen Aguero is hij minder ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat PSVquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:37 schreef leoon. het volgende:
[..]
Klaas aangenaam, kan jij me -objectief- vertellen waarom PSV - Zwolle 1-3 was?
Ik heb het niet gezien. Ik kijk alleen naar AZ eigenlijk. Maar als je van een ploeg als Zwolle verlies kan dat maar 1 oorzaak hebben: onderschatting. De zelfde onderschatting waarmee AZ bijvoorbeeld tegen VVV verloor in eigen huisquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:37 schreef leoon. het volgende:
[..]
Klaas aangenaam, kan jij me -objectief- vertellen waarom PSV - Zwolle 1-3 was?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:39 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)3%A9-naar-al-gharafa
Cissé uit packs
ik heb er net een paar geopend, en ben bij 3 gestopt. Idioot dat je met zulke hoge consumables prijzen geen winst maakt op een pakje. Komt ook doordat de blessure kaartjes waardeloos zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met deze prijzen kan het leuk zijn om silver packs te openen. Als ik dan nog niks wat iets waard is eruit haal echter nietDaarom ben ik maar weer gaan handelen.
Dat sowieso, maar zelfs met zoveel dure non-shiny spelers lukt het me niet om 1 van deze spelers eruit te halen. Ik had nog wel een paar kits van 500-1000 maar handelen gaat me veel makkelijker af. Al zal een bepaalde user straks wel weer een goed silver pack posten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb er net een paar geopend, en ben bij 3 gestopt. Idioot dat je met zulke hoge consumables prijzen geen winst maakt op een pakje. Komt ook doordat de blessure kaartjes waardeloos zijn
Ik heb al 2 Frimpongs een Caulker uit een pack gehaald. En niet eens zoveel geopendquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar zelfs met zoveel dure non-shiny spelers lukt het me niet om 1 van deze spelers eruit te halen. Ik had nog wel een paar kits van 500-1000 maar handelen gaat me veel makkelijker af. Al zal een bepaalde user straks wel weer een goed silver pack posten.
Maar Koné is niet compatibel?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 06:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Ik vond IF Walcott kut. , met kone heb je veel meer waar voor je geld als je over RvP twijfelt.
Ik heb eergisteren heel veel silver packs geopend. Op jacht naar IF Lukaku. Gelukkig waren de consumables prijzen hoog, heb maar 20K verlies gehad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb al 2 Frimpongs een Caulker uit een pack gehaald. En niet eens zoveel geopend
Verkopen. Hij daalt tot woensdag, daarna gaat hij weer langzaam stijgen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:50 schreef Jongentje. het volgende:
Net IF Rafael in m'n gold pack, zal ik hem direct verkopen of zal die stijgen in waarde?
Ik had een Rangers badge, een NY Red Bulls away kit, een Nottm Forest away kit en qua spelers was de duurste 550c waard. Dat zegt genoeg over mijn geluk de laatste tijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb al 2 Frimpongs een Caulker uit een pack gehaald. En niet eens zoveel geopend
Ach ja, ik zie het. Het was ook een wat eigenaardig tijdstipquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:42 schreef Rectum het volgende:
nu psv weet dat ie naast zijn lichamelijke handicap nu ook verstandelijk beperkt blijkt te zijn kunnen ze nu wel mooi subsidie voor hem aanvragen
Welbeck is ongeveer hetzelfde type.. misschien geen slecht idee om eerst Welbeck te kopen en te proberen alvorens een té dure Walcott te gaan kopen. Is de rest van het elftal wat speelbaar?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach ja, ik zie het. Het was ook een wat eigenaardig tijdstipDoor de hybrid beperk je je wel in mogelijkheden. IF Walcott is trouwens slechts een persoonlijke ervaring, misschien vind jij m wel helemaal geweldig. Anders kun je nog aan IF Welbeck denken.
Ja hoor, ik vind het vrij netjes, ik zou wel uitkijken voor counters omdat in de as vrij weinig snelheid is. Maar ik neem aan dat je over elke speler goed nagedacht hebt. FUT is vooral zelf ondervinden wat je fijne spelers en tactieken vindtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:59 schreef Philos het volgende:
[..]
Welbeck is ongeveer hetzelfde type.. misschien geen slecht idee om eerst Welbeck te kopen en te proberen alvorens een té dure Walcott te gaan kopen. Is de rest van het elftal wat speelbaar?
Ik 2,3 mil verkocht. En zit nu op ong 650k en dan heb ik al mijn silver teams nogquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef Thorb het volgende:
Ondertussen alle kaarten die ik nog moest verkopen verkocht. Heb nu weer 650k. In totaal zit ik nog net onder Toefjes met zijn 3 miljoen(Heb denk ik in totaal 2,7 miljoen)
Ik had 3 miljoen gehad als ik niet verkocht zou hebben, maar de 1.7 miljoen is ook niet slecht. We zitten nog lang niet halverwege deze fifa editiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef Thorb het volgende:
Ondertussen alle kaarten die ik nog moest verkopen verkocht. Heb nu weer 650k. In totaal zit ik nog net onder Toefjes met zijn 3 miljoen(Heb denk ik in totaal 2,7 miljoen)
Ik de 2500. De hele tijd zitten wachten tot je een pakje durft te openen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:09 schreef Maver24 het volgende:
openen jullie nou die 2500 coins zilveren pakjes of die 3750.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:08 schreef wieisboos het volgende:
Wie wilt er een potje met zijn toernooi team
Ik alleen maar 2,5k is bestequote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:12 schreef Thorb het volgende:
Ik zowel 2500 als 3750. Heb ik een shiny waarvan ik denk dat hij iets waard is, is het steeds 500 coins
IF Lukaku is wel duurquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:12 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb me eigenlijk totaal nog niet verdiept in zilveren spelers, ik weet wel welke de dure zijn enzo maar echt uitgebreid kan ik er niet veel over vertellen. Ik kan altijd een gokje wagen. Heb nog 2,5m op de bank staan maar wil niet al te veel verlies maken
Geen zorgen, dit team speelt een stuk kutter dan m'n silvers.quote:
Ik had ene Gonzalez, een Argentijnse spits. 88 pace. Ik dacht: kassa. uiteindelijk voor 900 coins verkocht. Hij zat in een 3750 pack, dus alsnog verlies.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:12 schreef Thorb het volgende:
Ik zowel 2500 als 3750. Heb ik een shiny waarvan ik denk dat hij iets waard is, is het steeds 500 coins
Non-shiney gold contracts werden vanochtend gewoon instant gekocht voor 450 coinsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:15 schreef Voltreffer het volgende:
De prijs van de consumbles is echt sky high. Fitness kaarten voor 550 in open bid.
Dat is niet sky high. Fitness (player +60) verkoop ik in het weekend altijd voor 600.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:15 schreef Voltreffer het volgende:
De prijs van de consumbles is echt sky high. Fitness kaarten voor 550 in open bid.
Ik verkoop al heel de week a 600c. Maar open bid liep de laatste dagen / vorige week echt niet veel hoger op dan 300.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is niet sky high. Fitness (player +60) verkoop ik in het weekend altijd voor 600.
Die verkoop ik de hele week door voor 1500. Speciale prijs voor de luie kopersquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:33 schreef Voltreffer het volgende:
Voor hoeveel gaan 3-5-2 kaartjes inmiddels?
Waarom zou het tentamen niet door gaan? Eerder dat je 3 uur van te voren moet vertrekken om niet te laat te komenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef vandermar het volgende:
Nice, maandag allemaal sneeuwhopelijk gaat het tentamen niet door
twitter:KSIOlajidebt twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 13:37:35Off to Amsterdam! Anyone been? http://t.co/ixlbGIhw reageer retweet
Als er hier geen OV rijdt en er komen nogal wat mensen van buiten Leeuwarden die niet met de auto kunnen en het OV is gewoon kut in NL.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom zou het tentamen niet door gaan? Eerder dat je 3 uur van te voren moet vertrekken om niet te laat te komen
Heb jij ook die kijkluistertoetsen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef Thorb het volgende:
Ik moet maandag om iets over 8 uur op school zijn voor luistertoetsen. Als je er niet bent krijg je een 1 maar ik neem aan dat ze in geval van ijzel wel wat regelen
Crookk die gaat hem ff gedag zeggenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef Reemi het volgende:
twitter:KSIOlajidebt twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 13:37:35Off to Amsterdam! Anyone been? http://t.co/ixlbGIhw reageer retweet
Ik ga hem opwachten op Schiphol
Ja. Duits en Engels (dus maandag en dinsdag)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb jij ook die kijkluistertoetsen?
Same herequote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja. Duits en Engels (dus maandag en dinsdag)
Maar het is dus iets meer dan 10km naar school en met dat kut weer wordt het vrij lastig dan. Hoop dus dat het meevaltquote:
Staat het aanbod nog ?quote:
Proest.. Dat is een mooie badge.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:42 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom is die Elche badge 3k waard?Echt een lelijk ding
Jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben jij ook een middelbare boy?
Oke PSN ?quote:
weermeneerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, wat is jouwe? Dan voeg ik je toe
discardenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:58 schreef Maver24 het volgende:
Guidetti in een 2500 coins pakje, niet slecht
Zeker nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:58 schreef Maver24 het volgende:
Guidetti in een 2500 coins pakje, niet slecht
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:05 schreef poker4lifee het volgende:
nieuwe cup team af, hopen dat deze beter speelt
[ afbeelding ]
Beetje weinig pace op de CAMquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:05 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Arsenal Jackquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:07 schreef arsenaljack het volgende:
Iemand in voor een potje ultimate team, actief op de ps3!
ja het moet geen pace elftal worden natuurlijkquote:
nja vorige team zag er ook goed uit en speelde dramatischquote:
Beter zet je Jerome op CAMquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja het moet geen pace elftal worden natuurlijk
[..]
nja vorige team zag er ook goed uit en speelde dramatisch
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie mogen dan geluk hebben met packs, ik heb nog meer geluk want ik kreeg net Koevermans in een pack
nooitquote:
Sletterige verdediging.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:05 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Als je Santana vervangt door Juan, Handanovic op doel en dan Rooney op CAM? Bijvoorbeeld :pquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:05 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was de basisquote:
Geen coins meer voor, en heb denk ik liever een zo goed mogelijke verdediging dan een betere aanvalquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:18 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Als je Santana vervangt door Juan, Handanovic op doel en dan Rooney op CAM? Bijvoorbeeld :p
Daar had ik ook last van gisteren. Lukaku en Benteke kopten alles erin, terwijl het niet bijzonder goede koppers zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:20 schreef Drolflap het volgende:
Lol totaal ingemaaktmaar echt elke header ging er van je in
Ach ja, ik gebruik Santana & Luiz nu ook hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat was de basis
[..]
Geen coins meer voor, en heb denk ik liever een zo goed mogelijke verdediging dan een betere aanval![]()
Naja ik was bizar slecht meer dan verdient gewonnen alleen ging elke header er wel inquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Daar had ik ook last van gisteren. Lukaku en Benteke kopten alles erin, terwijl het niet bijzonder goede koppers zijn.
Ook kregen ze alle klutsballen mee, echt irritant.
Vervang Rosinei door Camargo en vervang dan een andere bronze voor een silver.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:24 schreef Donaldo het volgende:
[ afbeelding ]
iemand tips? ik hou me nooit zo bezig met opstellingen maken dus kan alle hulp goed gebruiken
De prijs van Santana is zeker wel gestegen naar aanleiding van dit toernooi?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:26 schreef Reemi het volgende:
Mijn toernooiteam trouwens.
[ afbeelding ]
Toen had ik 'm in elk geval al in de pocketquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De prijs van Santana is zeker wel gestegen naar aanleiding van dit toernooi?
Geen Konnecke RMquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:26 schreef Reemi het volgende:
Mijn toernooiteam trouwens.
[ afbeelding ]
Ander keepertje nog.
Johnson eruit want die zit niet in FUT (daar kan dus die silver)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:26 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Vervang Rosinei door Camargo en vervang dan een andere bronze voor een silver.
Die RM zit niet in het spel?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:05 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn Spurs versie zit niet in Futhead http://www.futhead.com/fifa/players/10270/quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die RM zit niet in het spel?
Niet in Futhead dan?Ik kon hem niet vinden.
transferquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet in Futhead, wel in het speltquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog nodig?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moet mijn team even omgooien vanwege de keeper.
Gewoon Piszcszcek en IF Kuba op de rechtekant, is nog sneller ookquote:
wtfquote:
Haha, die oude baas die m gewoon een zet geeftquote:
Begeleidend artikel http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)g-in-Bulgarije.dhtmlquote:
Kon ook alleen maar om het pistool niet werktequote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die oude baas die m gewoon een zet geeft
Geweldig hoe ze er na met ze allen bovenop duiken hahaquote:
ook allemaal nog even natrappenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Geweldig hoe ze er na met ze allen bovenop duiken haha
idd totaal niet in shock ofzoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die oude baas die m gewoon een zet geeft
Ik hoop dat Neymar naar Barca gaat, weer een prima pingelaartje zoals Ronaldinho. Kan Sanchez ook oprotten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:41 schreef poker4lifee het volgende:
en repost voor wie deze nog niet gekeken had, mooi filmpje
[..]
idd totaal niet in shock ofzo
Ja, en schoppen terwijl hij op de grond ligtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Geweldig hoe ze er na met ze allen bovenop duiken haha
0:39 Yolo xDquote:
Er word in dit filmpje hard gescholden terwijl ze hem aan het slaan zijn.quote:
quote:
yup, Villa kan ook beter weg. hebben ze wel redelijk verpest daar door hem lw te maken ipv spitsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop dat Neymar naar Barca gaat, weer een prima pingelaartje zoals Ronaldinho. Kan Sanchez ook oprotten.
Ik denk niet dat Barca wat aan Neymar heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, Villa kan ook beter weg. hebben ze wel redelijk verpest daar door hem lw te maken ipv spits
hopelijk komt Neymar als hij weggaat.
Als je sommige beelden ziet dan kunnen Messi en Neymar het volgens mij prima met elkaar vinden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, Villa kan ook beter weg. hebben ze wel redelijk verpest daar door hem lw te maken ipv spits
hopelijk komt Neymar als hij weggaat.
Dat schreeuw ik al vanaf de eerste dag dat fifa uit wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:50 schreef Vraagje100 het volgende:
Die Costa van Valencia wat een held op fut voor 1000coins. Schiet er bij mij alles in en kan passen als pirlo.
Ohh haha ik heb hem sinds een week maar wat een baas is dat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat schreeuw ik al vanaf de eerste dag dat fifa uit was
Dat moet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:55 schreef strakkeman het volgende:
Jongens moet je je team opgeven aan Fuszy of hoeft dat niet
Why not? Kan prima linksvoor daar, en het is ook niet alsof hij niet kan passenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Barca wat aan Neymar heeft.
Gamberini ipv Abtequote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:59 schreef arsenaljack het volgende:
Iemand suggesties/tips/do's/dont's
-----marchetti----
Abate-chillienie-Ogbonna
---pirlo- de rossi-------
Palacio----------Giovinco
----------snijder-------
---Balloteli---Cavani
Bench
Prince,miccoli-Pato-Biabiany-Vidal-Muriel-Zuniga-Barzalgli-Cambiaso-Zanetti
Lulic LM, Diakite centrale CB en dan Chiellini naar zijkant.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:59 schreef arsenaljack het volgende:
Iemand suggesties/tips/do's/dont's
-----marchetti----
Abate-chillienie-Ogbonna
---pirlo- de rossi-------
Palacio----------Giovinco
----------snijder-------
---Balloteli---Cavani
Bench
Prince,miccoli-Pato-Biabiany-Vidal-Muriel-Zuniga-Barzalgli-Cambiaso-Zanetti
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb lulic al 2x gehad maar geen succes voor mij misschien over na Robinho, ik zal de verdediging aanpassen thanksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lulic LM, Diakite centrale CB en dan Chiellini naar zijkant.
Marchisio en Guarin zijn ook lekker op CDM
Hij wil morgen loten dus doe het vandaag/morgen zou ik zeggen. Laat in ieder geval even via dm weten dat je echt mee wil doen want dat wist hij nog niet van jou.quote:
Ik betwijfel hetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Why not? Kan prima linksvoor daar, en het is ook niet alsof hij niet kan passen
Dus toch maar waar een ander team?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:05 schreef Reemi het volgende:
T. Silva kan er helemaal niks van. Ik ben weg pots
Ja hij had mij een mailtje gestuurd ik heb er al op geantwoord. Ook heb ik die 15k al betaald.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:04 schreef Thorb het volgende:
ij wil morgen loten dus doe het vandaag/morgen zou ik zeggen. Laat in ieder geval even via dm weten dat je echt mee wil doen want dat wist hij nog niet van jou.
neequote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus toch maar waar een ander team?
Weet niet of het een ragequit was. Misschien meer een statementquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:06 schreef Thorb het volgende:
Hoeveel ragequits zijn er nu al geweest in de voorbereidingswedstrijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Aardig wat denk ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:06 schreef Thorb het volgende:
dat wordt weer lachen tijdens het toernooiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:06 schreef Thorb het volgende:
En dit is alleen nog maar voorbereidingquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet niet of het een ragequit was. Misschien meer een statementVoel je niet ál te goed, ik gooide alles maar op ultra attacking. Mocht niet baten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar degene die gisteren zei dat jij de slechtste hier was, heeft zeker geen gelijk imo.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Hoe om te gaan met ragequits enzo?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt weer lachen tijdens het toernooi
''jij bent sweaty en ik haat je''
3-0 win voor de ander?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe om te gaan met ragequits enzo?
Pots ik moet nog een teampje maken dan een potje?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dit is alleen nog maar voorbereiding
Als iemand nog een potje wil, lemme know.
Ik voel me niet al te goed, kreeg in 2 potjes ook 2 lucky pingels (waarvan ik er een miste).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voel je niet ál te goed, ik gooide alles maar op ultra attacking. Mocht niet baten.Maar degene die gisteren zei dat jij de slechtste hier was, heeft geen gelijk imo.
De teams die langskomen krijgen ook steeds meer pace.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt weer lachen tijdens het toernooi
''jij bent sweaty en ik haat je''
Prima, maar weet niet of dat je vanmiddag nog gaat lukken dan. Teampje maken doe je niet "zo maar even"quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:08 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Pots ik moet nog een teampje maken dan een potje?
Weet niet of ik dat mag zeggenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik voel me niet al te goed, kreeg in 2 potjes ook 2 lucky pingels (waarvan ik er een miste).
Maar wie zei dat?
Ik doe niet mee aan jullie toernooi, maar mis wil je een friendly?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dit is alleen nog maar voorbereiding
Als iemand nog een potje wil, lemme know.
Ajacied waarschijnlijk, omdat ik gisteren dik van hem verloor. Heb daarna mijn team aangepast, nu draait het beter.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat mag zeggen
Ja, ik weet nog steeds niet hoe je aan die pingels kwam, vooral die tweede.
Daar heb je gelijk in. Ik kijk wel hoe ver ik kom als je dan nog hier bent laat ik het wel weten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, maar weet niet of dat je vanmiddag nog gaat lukken dan. Teampje maken doe je niet "zo maar even"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |