hihi wat spannendquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef technicalx het volgende:
[..]
We hadden het er net nog over dat we zaterdag dan samen film gaan kijken hihi allebei hihi typen natuurlijk
Als zij wil zal het welquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:26 schreef technicalx het volgende:
[..]
Echt hea
maarja ik hoop dat ik morgen iets met der krijg
Tja als je verliefd op iemand bent dan ga je natuurlijk geen nee zeggen of welquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als zij wil zal het wel
lijkt me ook niet neequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:28 schreef technicalx het volgende:
[..]
Tja als je verliefd op iemand bent dan ga je natuurlijk geen nee zeggen of wel
en met die hint van ik wil dat een jongen dat persoonlijk zegt of ie met me wil zegt al genoeg nietwaar?quote:
Uhm nee..quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:29 schreef technicalx het volgende:
[..]
en met die hint van ik wil dat een jongen dat persoonlijk zegt of ie met me wil zegt al genoeg nietwaar?
jah tuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:29 schreef technicalx het volgende:
[..]
en met die hint van ik wil dat een jongen dat persoonlijk zegt of ie met me wil zegt al genoeg nietwaar?
Ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef technicalx het volgende:
[..]
Heb je het wel goed doorgelezen
tsja ik hoop voor je dat het wat wordtquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef technicalx het volgende:
[..]
En je whatsappt ook niet 24/7 met iemand waar je geen hol aan vind
we shall seequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja ik hoop voor je dat het wat wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |