abonnement Unibet Coolblue
pi_123692883
TM, ik ben benieuwd! Hebben jullie het bij dezelfde ontwerpster laten doen als de vorige?
Wij hebben het kaartje ook door haar laten ontwerpen namelijk en dat was ook direct precies zoals we wilden!
E.
  woensdag 6 maart 2013 @ 09:17:41 #52
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_123692983
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 08:42 schreef Kyara het volgende:
Ik ben zo benieuwd TM! Saar's kaartje is zo gaaf!
O+ Ik ben er ook nog steeds zo weg van!

quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 09:12 schreef .Sparkling. het volgende:
TM, ik ben benieuwd! Hebben jullie het bij dezelfde ontwerpster laten doen als de vorige?
Wij hebben het kaartje ook door haar laten ontwerpen namelijk en dat was ook direct precies zoals we wilden!
Ja, wederom door Tjarda Borsboom (www.zwiep.nu) <3. Bizar he hoe ze dat toch telkens voor elkaar krijgt? Had je haar n.a.v. het kaartje van Saar of was je haar al elders tegen gekomen? Nu ben ik ook wel erg benieuwd naar jullie kaartje Sparkling! Kom je 'm laten zien als het zover is?
pi_123693510
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:56 schreef Omentielvo het volgende:
Zoveel mooie kaartjes. Ik wilde de mijne ook even laten zien.

mooi hoor!!
het gedichtje O+
pi_123693979
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 09:17 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

O+ Ik ben er ook nog steeds zo weg van!

[..]

Ja, wederom door Tjarda Borsboom (www.zwiep.nu) <3. Bizar he hoe ze dat toch telkens voor elkaar krijgt? Had je haar n.a.v. het kaartje van Saar of was je haar al elders tegen gekomen? Nu ben ik ook wel erg benieuwd naar jullie kaartje Sparkling! Kom je 'm laten zien als het zover is?
Jaa, precies! Dat weet ik niet meer, het zou best kunnen dat het naar aanleiding van het kaartje van Saar was. Ik had de site al een paar jaar in mijn favorieten staan voor als ik ooit zwanger raakte, ik vind haar ontwerpen zo leuk :D
En ik kom hem laten zien!
E.
pi_123708862
Omdat we het er bij Z&G over hebben bedacht ik dat ik alle teksten die wij niét nemen, natuurlijk wel kan posten in dit topic. Wie weet zit er nog iets bij voor iemand anders! Ik heb gewoon allerlei teksten opgeslagen, niet allemaal even geschikt, soms alleen voor de inspiratie. Het is wel wat minder lief dan de teksten die ik hier veel voorbij zie komen, maar je weet maar nooit.
Uiteindelijk kwamen we één Nederlandse zin tegen O+

(WANT) houden van
is gauwer gezegd
dan langer gedaan
maar soms komt het
in het donker
op gang en dan
is er verder
geen houden meer aan.
Judith Herzberg

If things Start happening
Don't worry, Don't stew,
Just go Right along and
You'll start happening too
Dr. Seuss

Kid, you'll move mountains!
Today is your day!
Your mountain is waiting.
So...
Get on your way!
Dr. Seuss

We are makers of music
And dreamers of dream
Willy Wonka

THINK
and wonder
WONDER
and think
Dr. Seuss

It doesn't matter who you are
Or what you look like
So long as somebody loves you.
Roald Dahl

You know you're in love when you can't sleep
because reality is finally better than your dreams
Dr. Seuss
(hier zou ik zelf het woord finally niet gebruiken, maar goed)

The more that you read
The more things you will know
The more that you learn
The more places you'll go
Dr. Seuss

A person's a person,
No matter how small.
Dr. Seuss

En nog als tip: sommige zinsnedes van de Plintgedichten zijn heel mooi O+
pi_123745574
Ha! Wij hadden deze van dr. Seuss in overweging:

"Today you are You, that is truer than true. There is no one alive who is Youer than You.”
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:38 schreef Suikertante het volgende:
Omdat we het er bij Z&G over hebben bedacht ik dat ik alle teksten die wij niét nemen, natuurlijk wel kan posten in dit topic. Wie weet zit er nog iets bij voor iemand anders! Ik heb gewoon allerlei teksten opgeslagen, niet allemaal even geschikt, soms alleen voor de inspiratie. Het is wel wat minder lief dan de teksten die ik hier veel voorbij zie komen, maar je weet maar nooit.
Uiteindelijk kwamen we één Nederlandse zin tegen O+

(WANT) houden van
is gauwer gezegd
dan langer gedaan
maar soms komt het
in het donker
op gang en dan
is er verder
geen houden meer aan.
Judith Herzberg

If things Start happening
Don't worry, Don't stew,
Just go Right along and
You'll start happening too
Dr. Seuss

Kid, you'll move mountains!
Today is your day!
Your mountain is waiting.
So...
Get on your way!
Dr. Seuss

We are makers of music
And dreamers of dream
Willy Wonka

THINK
and wonder
WONDER
and think
Dr. Seuss

It doesn't matter who you are
Or what you look like
So long as somebody loves you.
Roald Dahl

You know you're in love when you can't sleep
because reality is finally better than your dreams
Dr. Seuss
(hier zou ik zelf het woord finally niet gebruiken, maar goed)

The more that you read
The more things you will know
The more that you learn
The more places you'll go
Dr. Seuss

A person's a person,
No matter how small.
Dr. Seuss

En nog als tip: sommige zinsnedes van de Plintgedichten zijn heel mooi O+
Ha! Wij hadden deze van dr. Seuss in overweging:

"Today you are You, that is truer than true. There is no one alive who is Youer than You.”
pi_123745778
Bodpa wat leuk, die ben ik natuurlijk ook tegengekomen!
Uiteindelijk vond ik de meeste toch net iets te grappig ofzo, wilde wel dat het echt iets zou toevoegen aan het kaartje.
  maandag 18 maart 2013 @ 13:00:51 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124202437
Ik begin een beetje haast te krijgen met de geboortekaartjes, maar kom er niet zo goed uit :')

De vriend van mijn moeder heeft het geboortekaartje ontworpen, nu moeten we het dus nog ergens laten drukken. Op heel veel websites kun je best een eigen foto toevoegen oid, maar wie weet een site waar je echt je eigen ontwerp kunt gebruiken? En waar je ook een beetje keus hebt in de papiersoort?
  maandag 18 maart 2013 @ 13:04:35 #59
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_124202560
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik begin een beetje haast te krijgen met de geboortekaartjes, maar kom er niet zo goed uit :')

De vriend van mijn moeder heeft het geboortekaartje ontworpen, nu moeten we het dus nog ergens laten drukken. Op heel veel websites kun je best een eigen foto toevoegen oid, maar wie weet een site waar je echt je eigen ontwerp kunt gebruiken? En waar je ook een beetje keus hebt in de papiersoort?
Onze trouwkaarten heb ik laten drukken bij Bedijndruk in Monster..
Ik zie dat ze een nieuwe website hebben, die nog in opbouw is, maar offertes ed aanvragen kan wel!

Wij waren toen voor een eigen ontwerp, inclusief envelop 2 euro per kaart kwijt! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_124203315
Is Drukwerksprinter iets? Laat ik alles drukken :). Kun je gewoon een offerte aanvragen, op de website staat niet alles wat ze hebben namelijk...
pi_124205145
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik begin een beetje haast te krijgen met de geboortekaartjes, maar kom er niet zo goed uit :')

De vriend van mijn moeder heeft het geboortekaartje ontworpen, nu moeten we het dus nog ergens laten drukken. Op heel veel websites kun je best een eigen foto toevoegen oid, maar wie weet een site waar je echt je eigen ontwerp kunt gebruiken? En waar je ook een beetje keus hebt in de papiersoort?
drukwerkdeals.nl
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_124205245
Het is meestal goedkoper om naar een Repro te gaan. Daar worden de kaarten geprint maar bij een goede repro zie je dat verschil echt niet. Je kunt even langsgaan om te kijken of ze mooi papier hebben, want meestal is de keuze wat kleiner dan bij een drukker. Maar het is dan ook een enorm stuk goedkoper, dus als er net iets moois bij zit zeker de moeite waard! De enveloppen kun je online makkelijk bestellen via bijvoorbeeld envelopshop.nl of Enveloppenland.nl.
pi_124205644
Oja,
Over drukwerkdeal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124211937
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik begin een beetje haast te krijgen met de geboortekaartjes, maar kom er niet zo goed uit :')

De vriend van mijn moeder heeft het geboortekaartje ontworpen, nu moeten we het dus nog ergens laten drukken. Op heel veel websites kun je best een eigen foto toevoegen oid, maar wie weet een site waar je echt je eigen ontwerp kunt gebruiken? En waar je ook een beetje keus hebt in de papiersoort?
Kun je niet beter naar een drukkerij in de buurt gaan? Kun je alles overleggen en papier voelen enzo.
Met een meidenkwartet
pi_124212173
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:27 schreef Suikertante het volgende:
Oja,
Over drukwerkdeal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou wij hebben 1 opdracht gedaan , geboorte kaartjes , netjes een voorbeeld gehad etc, het was gewoon perfect ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_124212218
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik begin een beetje haast te krijgen met de geboortekaartjes, maar kom er niet zo goed uit :')

De vriend van mijn moeder heeft het geboortekaartje ontworpen, nu moeten we het dus nog ergens laten drukken. Op heel veel websites kun je best een eigen foto toevoegen oid, maar wie weet een site waar je echt je eigen ontwerp kunt gebruiken? En waar je ook een beetje keus hebt in de papiersoort?
Ik laat het drukwerk van mijn bedrijf altijd drukken bij drukland.nl, snel, goed en goedkoop. Ik weet niet of ze ook geboortekaartjes doen, maar je kan even kijken.
  maandag 18 maart 2013 @ 17:26:48 #67
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_124213043
Ik heb goede ervaringen met iDrukker.nl. Onze geboortekaartjes laat ik drukken door een lokaal bedrijf, we konden ze de vorige keer nog dezelfde dag ophalen O+.
  maandag 18 maart 2013 @ 18:01:45 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124214393
Bedankt voor de reacties allemaal!

Drukland had ik net ook gevonden, maar daar weet ik inderdaad niet zo goed welk papier ze gebruiken... is wel belangrijk omdat ik een zwart-wit print wil op een cremekleurig papier. Niet wit in elk geval.
  maandag 18 maart 2013 @ 18:35:15 #69
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_124215912
Je kunt zo wat papierstalen opvragen bij ze neem ik aan LB.
pi_124218554
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:35 schreef twentemeisje het volgende:
Je kunt zo wat papierstalen opvragen bij ze neem ik aan LB.
Dat klopt, ze zijn erg klantvriendelijk.
pi_124220302
quote:
5s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:08 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou wij hebben 1 opdracht gedaan , geboorte kaartjes , netjes een voorbeeld gehad etc, het was gewoon perfect ?
Nouja, dat is natuurlijk supermooi!
Ik heb denk ik in totaal 12 opdrachten bij ze geplaatst waarvan er 10 niet in één keer goed waren. Voor de laatste opdracht heb ik ze aangesproken op de Grafivakbeurs en kreeg ik een persoonlijke contactpersoon, maar helaas ging het toch weer mis. Het kan natuurlijk toeval zijn maar ik kan het risico gewoon niet nemen als ik klanten heb met strakke deadlines. De klachtafhandeling is trouwens wel meer dan netjes!

Drukland heeft trouwens een keer de order voor iemand anders bij mijn klant aangeleverd, en hem pas een maand later opgehaald :') Maar nooit technische fouten ofzo.

Nouja, iedereen heeft zo zijn voorkeur en bij Drukwerkdeal ging het meestal om brochures, tijdschriften en stickers, en niet om geboortekaartjes. Ze besteden ook veel uit dus misschien worden de kaartjes wel ergens anders gedrukt!
pi_124220788
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:06 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Nouja, dat is natuurlijk supermooi!
Ik heb denk ik in totaal 12 opdrachten bij ze geplaatst waarvan er 10 niet in één keer goed waren. Voor de laatste opdracht heb ik ze aangesproken op de Grafivakbeurs en kreeg ik een persoonlijke contactpersoon, maar helaas ging het toch weer mis. Het kan natuurlijk toeval zijn maar ik kan het risico gewoon niet nemen als ik klanten heb met strakke deadlines. De klachtafhandeling is trouwens wel meer dan netjes!

Drukland heeft trouwens een keer de order voor iemand anders bij mijn klant aangeleverd, en hem pas een maand later opgehaald :') Maar nooit technische fouten ofzo.

Nouja, iedereen heeft zo zijn voorkeur en bij Drukwerkdeal ging het meestal om brochures, tijdschriften en stickers, en niet om geboortekaartjes. Ze besteden ook veel uit dus misschien worden de kaartjes wel ergens anders gedrukt!
Maar geboortekaartjes hebben geen deadline. Als het niet goed is laat je het opnieuw drukken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_124220845
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:06 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Nouja, dat is natuurlijk supermooi!
Ik heb denk ik in totaal 12 opdrachten bij ze geplaatst waarvan er 10 niet in één keer goed waren. Voor de laatste opdracht heb ik ze aangesproken op de Grafivakbeurs en kreeg ik een persoonlijke contactpersoon, maar helaas ging het toch weer mis. Het kan natuurlijk toeval zijn maar ik kan het risico gewoon niet nemen als ik klanten heb met strakke deadlines. De klachtafhandeling is trouwens wel meer dan netjes!

Drukland heeft trouwens een keer de order voor iemand anders bij mijn klant aangeleverd, en hem pas een maand later opgehaald :') Maar nooit technische fouten ofzo.

Nouja, iedereen heeft zo zijn voorkeur en bij Drukwerkdeal ging het meestal om brochures, tijdschriften en stickers, en niet om geboortekaartjes. Ze besteden ook veel uit dus misschien worden de kaartjes wel ergens anders gedrukt!
of aan de manier van aanleveren we hadden het aangeleverd met de snijranden etc er al op ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 18 maart 2013 @ 20:15:37 #74
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_124220916
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar geboortekaartjes hebben geen deadline. Als het niet goed is laat je het opnieuw drukken.
Ik zou er zelf echt stikchagerijnig van worden als het opnieuw moest en ik een week of meer op mijn geboortekaartjes moest wachten, maar dat is misschien mijn freakiness :P.
pi_124220969
Ons kaartje was gewoon een a5 flyer. We hadden de papiersoorten opgevraagd en dus gewoon een flyer laten drukken op 300 gram.
De aparte kaartjes die erop zaten heeft Joene zelf gedrukt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')