dankje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geloof me dat wil je nu echt niet
Kom je aandacht te kort jongenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:10 schreef IlBacio het volgende:
[..]
I love you stuart ....
Dat is geen naam
aantal posts: 137038quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
Ik heb mijn Twitter account wel eens gepost op het forum in een dronken bui. Dus als je even door mijn posts gaat kom je er wel achter
Als het moet dan moet hetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geloof me dat wil je nu echt niet
Oh dear, het spijt me voor jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Ja, mijn vriendin praat niet meer met me
wat ben je lief voor me vanavondquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als het moet dan moet het
Nee oke misschien mag je dan iets verder dan 1 meter
Weet je tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat ben je lief voor me vanavond
Zo word ik vaak genoemd als iemand me roept hoorquote:
ja sowiesoquote:
Alles beter dan stressquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja sowieso
Ja eindelijk die ellende even vergeten, menn vanmorgen was het kut maar nu ga ik half dood
Mijne Twentsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
Mijn favoriete accent van mensen is een Australisch accent
Ik ben die enige die dit vies vindquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja sowieso
Ja eindelijk die ellende even vergeten, menn vanmorgen was het kut maar nu ga ik half dood
ik vind mensen in Zuid-Holland grappig pratenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
Mijn favoriete accent van mensen is een Australisch accent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |