Ik ben een (vooral) stiekeme lurker, maar ik moet je toch weer even complimenteren. Als ik dit zo lees, hoeveel tijd en liefde je in je opvangdiertjes (en eigen katten) steekt, geweldigquote:Op maandag 15 juli 2013 21:02 schreef Oognip het volgende:
Pingoo en Zipper zaten net samen op schoot
[ afbeelding ]
En nee, ik hou Pingoo niet tegen
Wauw, wat een complimenten!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:31 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben een (vooral) stiekeme lurker, maar ik moet je toch weer even complimenteren. Als ik dit zo lees, hoeveel tijd en liefde je in je opvangdiertjes (en eigen katten) steekt, geweldig. Je kunt op de foto ook echt zien dat je ervan geniet, zelfs al heb je het niet altijd even makkelijk gehad met alle poezels. Echt helemaal super! Leuk ook om een gezicht achter de persoon te hebben, mooie foto (met een knappe Oognip) ook. Moet heel eerlijk zeggen dat ik je wat ouder had verwacht door deze topicserie, vraag me niet waarom
. Maar, wat ik dus wilde zeggen, ga zo door, blijf vooral lekker veel foto's posten, en dan ga ik weer in de lurkstand!
Omdat de lurkstand ideaal is, heb niet veel te vertellen, maar moet wel even kunnen smelten bij alle foto'squote:Op maandag 15 juli 2013 22:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wauw, wat een complimenten!dank je wel!
lief van je!
Waarom zou je weer in lurkstand gaan?
Ik heb trouwens een fotoboek waar ik op te zien ben![]()
![]()
Haha, lekker doen waar je zin in hebtquote:Op maandag 15 juli 2013 23:14 schreef livalo het volgende:
[..]
Omdat de lurkstand ideaal is, heb niet veel te vertellen, maar moet wel even kunnen smelten bij alle foto's.
En fotoboeken vergeet ik telkens. Denk dat het meer dan een jaar geleden is dat ik voor het laatst heb gekeken. Ben niet nieuwsgierig genoeg denk ik.
De mijne veegt haar nog vieze kont af door te schuren aan een object wat ze op dat moment tegenkomt... mijn bureau, de bank, de vloer, etcquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:03 schreef computergirl het volgende:
Mijn kat heeft soms ook diarree, altijd leuk als ze dan net met de staart erdoor gaat op de bak en dan lekker zwiepend door het huis
Gisteren nog wel, maar het wordt wel wat beter heb ik het idee. Gisteren ook overgestapt op ander nat voer en dat wordt met smaak gegeten door Belle, Zipper is wat moeilijker. Belle was vanmorgen gelukkig weer aangekomen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:45 schreef Schunckelstar het volgende:
Hoe is het met ze? Nog steeds diarree?
Dat liefquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:59 schreef Oognip het volgende:
Belle is trouwens wel echt een fel ding (Felle Belle). Als ze aan het eten is is ze altijd aan het grommen. De meeste kittens die later gevonden worden doen dat wel, maar meestal heb ik dat er snel uit. Als je aan haar eten komt terwijl zij zit te eten krijg je een haal. Ze ziet er zo lief uit maar ondertussen
Ik probeer dat er uit te krijgen door gewoon wel aan haar eten te zitten en haar heel even op te pakken als ze aan het eten is, tot nu toe nog zonder succes. Gisteren was ze klaar met eten dus ik liet Muis de restjes opeten en ineens kreeg mevrouw weer 'honger' dus ging uit hetzelfde bakje als Muis eten onder luid gegrom van haarZe joeg hem nog net niet weg, maar hij stopte wel met eten.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:54 schreef Oognip het volgende:
Wat is een update van Oognip nou zonder foto's?
Chillen op het balkon
[ link | afbeelding ]
Ik was Belle kwijt
[ link | afbeelding ]
Ach nu al op dieetquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:40 schreef Oognip het volgende:
De inenting is inderdaad niet doorgegaan. Gijs heeft natte oogjes en niest, ook heeft hij oormijt (wist ik eigenlijk al). Voor de oormijt krijgt hij stronghold (druppeltjes in zijn nek) en 2 a 3 keer per week moet ik ze schoonmaken met paraffine.
En ik schaam me best wel, want hij is te diknu al ja
hij moet het voorlopig even doen op brokjes en krijgt geen vlees meer. Zijn darmpjes kunnen deze hoeveelheden blijkbaar nog niet aan.
Volgens de dierenarts voelde hij wel echt overeten aan (geen goed Nederlands, maar kan niks beters verzinnen). Zijn buik is best dik en staat gespannen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Nah, kunnen kittens te dik zijn?
Puppies echt niet hoor, die groeien het er zo weer af
Misschien eet jij ook te veel?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:36 schreef sararaats het volgende:
als de buik gespannen is kan dat ook op iets anders wijzen
ik ben geen DA of dokter maar heb ook wel eens last van een gespannen buik
Oh het wordt een rooie gezellige goedzak, dat weet ik nu alquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:40 schreef Oognip het volgende:
De inenting is inderdaad niet doorgegaan. Gijs heeft natte oogjes en niest, ook heeft hij oormijt (wist ik eigenlijk al). Voor de oormijt krijgt hij stronghold (druppeltjes in zijn nek) en 2 a 3 keer per week moet ik ze schoonmaken met paraffine.
En ik schaam me best wel, want hij is te diknu al ja
hij moet het voorlopig even doen op brokjes en krijgt geen vlees meer. Zijn darmpjes kunnen deze hoeveelheden blijkbaar nog niet aan.
Het is absoluut geen wormenbuikje, maar echt een spekbuikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:41 schreef Barbaaf het volgende:
Nou ben ik geen expert maar bij een opgezet buikje denk ik eerder aan wormpjes of constipatie.. heeft hij ook speklaagjes of is het alleen het buikje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |