Jaaaaaaaaa, Nip ook eindelijk kittens!quote:Op maandag 8 juli 2013 12:39 schreef Oognip het volgende:
Over een paar uur lopen hier 2 rode rakkers rondHet zijn 2 mannetjes van ongeveer 6 en 7 weken oud (uit verschillende nestjes dus). De kleinste is heul stoer en spuugt en blaast, maar als je hem oppakt is het een watje en gaat hij spinnen
Zodra je hem weer neerzet gaat ie weer spugen en blazen
Ik ben benieuwd!
Naamsuggesties zijn altijd welkom
Ach, die van ons heten Zombie en Wodkaquote:Op maandag 8 juli 2013 13:52 schreef Scootermuisje het volgende:
Phineas en Ferbnee, ik kan geen namen verzinnen. Onze poes(!) heet Tommie
![]()
ik las afbrekenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef Oognip het volgende:
Ze hebben besloten dat het buiten de bench vast leuker is dan binnen dus ze zijn de boel al aan het verkennenheb mijn eigen katten even de woonkamer uitgebonjourd zodat ze rustig rond kunnen kijken.
Ze hebben ook al een favoriet speelgoed; kattenbakgrind
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:20 schreef Oognip het volgende:
Terwijl de mannen onder toeziend oog van mijn eigen mannen de woonkamer doorracen met allerlei speeltjes, heb ik wat namen bedacht/gejat. Helpen jullie mee?
Gijs
Baloe
Boaz
Vos
Guy
Xavi
Zay
Quinn
Zenn
Zeb
Ziggy
Zipper
Vos
Bert
Xam
Of Bas/Baz en Adry
Ik neig naar Vos(je) en Zipper
Hij heeft idd een hele diepe kleur, erg mooi.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:29 schreef Holyme het volgende:
Wat heeft die eerste al een prachtig diepe kleur zegFijn dat ze zich al meteen zo goed voelen!
ik vind bert wel mooiquote:Op maandag 8 juli 2013 17:20 schreef Oognip het volgende:
Terwijl de mannen onder toeziend oog van mijn eigen mannen de woonkamer doorracen met allerlei speeltjes, heb ik wat namen bedacht/gejat. Helpen jullie mee?
Gijs
Baloe
Boaz
Vos
Guy
Xavi
Zay
Quinn
Zenn
Zeb
Ziggy
Zipper