Ik heb gezocht naar " Line 6 pod x3 drivers " maar ik kreeg niks te pakken. Ja ik kwam wel op de Line 6 site met downloads, maar ik kon daar niet de Pod drivers tussen vinden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar heb je op zitten googlen dan, ik heb hem gewoon op de eerste hit. En daarnaast kom je er via de line 6 site ook gelijk op.
LTD dus, je noemt een Epiphone toch ook geen Gibsonquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:21 schreef Braddie het volgende:
Ik ga volgende maand een ESP EC nogwathalen
(hele mond vol)
Wát een fijne gitaar zeg voor dat geld, ik heb geen idee welk model het was.. volgens mij de 250, heb er een klein half uurtje op zitten spelen i.c.m de Pod en ik was eigenlijk meteen wel verkocht. Wat een sustain zit er in die gitaar zeg (En nee, het was niet de pod, want ik probeerde hem ook met een Tele en daar kreeg ik amper sustain uit)
Ahh een LTDquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
LTD dus, je noemt een Epiphone toch ook geen Gibson
Coolquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zaterdag een mini les paul ophalen in het haagse , 23 cm model , puur voor de sier en niet bespeelbaar gelijk combineren met de Epihone Les Paul Custom Pro uit proberen bij Rockpalace.
[ afbeelding ]
LTD ook, is de 'budget' lijn van ESP.quote:
Wat moet jij nou met een LTD, koop lekker mijn Telecasterquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
LTD ook, is de 'budget' lijn van ESP.
Google eens op LTD EC250, en je vind jouw gitaar.
Hele fijne gitaren trouwens, zelf binnenkort ook een LTD
Te duurquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wat moet jij nou met een LTD, koop lekker mijn Telecaster
Staan ook paar duizend kostende gibsons op , waarom die van jou dan niet. gitaarmarkt.nl kan ook nog al is het slecht gebouwde markt, maar wel goed bezocht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
Gewoon een gek vraagje he, waar zou ik het beste mijn gitaar te koop kunnen zetten? (Het is best een duur gevalletje dus marktplaats zal 'm niet worden tenzij er gericht gezocht wordt, gaat om een gitaar uit de Elite reeks van Epiphone)
Omdat er toch gericht gezocht moet worden. Niet iemand hier interesse toevallig?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staan ook paar duizend kostende gibsons op , waarom die van jou dan niet. gitaarmarkt.nl kan ook nog al is het slecht gebouwde markt, maar wel goed bezocht.
Je hebt geen toestemming om dit bericht te bekijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:40 schreef guitarist het volgende:
Waar trouwens ook een setje Yamaha monitoren te koop staan!
http://www.facebook.com/g(...)ink/399118333514135/
Even toegang vragen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:41 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Je hebt geen toestemming om dit bericht te bekijken.
Gewoon op marktplaats zetten de goede benaming in de titel. Je zal maar net een treffen die een zoektquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
Gewoon een gek vraagje he, waar zou ik het beste mijn gitaar te koop kunnen zetten? (Het is best een duur gevalletje dus marktplaats zal 'm niet worden tenzij er gericht gezocht wordt, gaat om een gitaar uit de Elite reeks van Epiphone)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |