Ik heb de gewone Natty's Paste Wax.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoewel ik ook wel een keer Natty's paste wax blue zou willen proberen
oeh, nicequote:Op maandag 21 januari 2013 10:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb de gewone Natty's Paste Wax.
dat hangt er maar net vanaf hoe graag je er vanaf wiltquote:Op maandag 21 januari 2013 12:57 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik heb nog een halve pot Natty's Red staan..
Moet zeggen dat ik em nooit gebruik. Wellicht als iemand interesse heeft voor een paar euro?
Ding pas alleen niet in een brievenbus ben ik bang
En door verzendkosten wordt ie wrs weer te duur
het blijft een klomp was. Ik denk niet dat dat kan.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:35 schreef Snoepje5 het volgende:
Spul uit de pot halen en in een zakje sealen?
ik zal eens kijken of ik nog een oude pindakaaspot heb rondzwerven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Oh dat lukt wel, maar dan moet de koper wel een afsluitbare pot hebben, anders droogt het tzt wel uit
Dit is een voorbeeld van een extractor:quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:18 schreef very het volgende:
Iemand die me uit kan leggen wat een "extractor" is en eventueel iemand die me daaraan kan helpen? Reden voor deze vraag is deze reactie op dit topic.
Danku
Thanks voor de uitleg (ook jitzzze bedankt)quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:11 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Eigenlijk ist een krachtige waterstofzuiger die ook schoon water en een reinigingsmiddels in je bekleding kan sproeien..
Waar woon je ergens?
Ik heb besloten om een nieuw potje natty's red of bleu te kopenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Oh dat lukt wel, maar dan moet de koper wel een afsluitbare pot hebben, anders droogt het tzt wel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |