PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Prijs voor het leukste team vind ik niet echt een fantastisch idee
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:14 schreef Fuszy het volgende:
De betalingen kunnen gedaan worden!
Ik heb er 16 gouden SPELERS contracten opstaan. Allen 14k bid en 15k bin
Daarnaast 2 silver SPELERS contracten. Bid en bin is hetzelfde.
DM mij even als je iets betaald hebt
CLUBNAAM: SC Feijenoord
Ze staan er 3 dagen op
Pascal en die vond hem zaadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:39 schreef Maver24 het volgende:
Iemand al wel eens met TOTY Alonso gespeeld ?, lijkt me echt zo'n baas
©vandermarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
dit konkospel drijft me echt tot waanzin![]()
Prima, invite zo maarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
ikke zo? Moet nog potje afmaken, 3 min!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
notedquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:42 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Prima, invite zo maarDone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
¤1,20!!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:47 schreef vandermar het volgende:
1,10
we hebben 1,10
biedt iemand 1,20
1,20? Ik vraag 1,20?
1,15?
1,10 eenmaal
1,10 andermaal
YUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP
1,20 geboden
krijg ik een 1,40?
1,20 gaat eenmaal
1,20 gaat andermaal
Neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, het is Xbox. Laat maar! Kan ik mijn bod intrekken kthxbai.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:50 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ga de laatste seconde bieden. Hopelijk heeft Danny niet nog een ander account hier..
Arme meid, heb er nu al medelijden meequote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
1.016.780 anderen vinden dit leuk.
Hij niet...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo focking snel praat die man. Het is na 2 seconden al irritant om naar te luisteren.
Echt een clown die ventquote:
Je keeper heeft 7 chem volgens je plaatje?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:55 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Robben squad![]()
Dit lijkt me wel wat
Lekker belangrijk, de mijne 6 en doet precies hetzelfde, punten pakken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je keeper heeft 7 chem volgens je plaatje?
Hij zegt alleen YUUUUUUUUUUUUUUUPquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo focking snel praat die man. Het is na 2 seconden al irritant om naar te luisteren.
Heeft 'ie ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat een mafkees.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:55 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)metrobeatboxert.html
Ja klopt, zie ook al waarom.. Had Santana ipv Boatengquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan bedoel ik een andere veilinggozert. Hij komt altijd om Discovery, echt schijtirritant.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zegt alleen YUUUUUUUUUUUUUUUP
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan bedoel ik een andere veilinggozert. Hij komt altijd om Discovery, echt schijtirritant.
Ja, die. Wat een lelijkerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan Dotson? Dat is de auctioneer uit SW..
Aaah die gast, haha,quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan bedoel ik een andere veilinggozert. Hij komt altijd om Discovery, echt schijtirritant.
Ja, precies. Dan ligt er een lelijke oude gitaar in die zogenaamd een fortuin waard is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Aaah die gast, haha,
die met die veilingen met dat soort huisjes met een hele zooi dingen erin. Je moet dan heel de inhoud in 1x kopen en dan maar kijken of het wat is, toch?
Wel 9 chem, kijk maar naar het plaatje, is gewoon 9 chem. Valt niet over te twistenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wel 7 chem hè, geen 9.
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wel 9 chem, kijk maar naar het plaatje, is gewoon 9 chem. Valt niet over te twisten
Die man praat inderdaad zo ontzettend snel dat is echt ongelovelijk. Weet even niet hoe dat programma heet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, precies. Dan ligt er een lelijke oude gitaar in die zogenaamd een fortuin waard is.
Baasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:55 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)metrobeatboxert.html
Wat is er zondag?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef vandermar het volgende:
Aaaaargh ik ben nu al fucking nerveus voor zondag
Of moet Heerenveen zaterdag?quote:
waarom, ze verliezen tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef vandermar het volgende:
Dat zou ik ook zijn als ik jou was. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef vandermar het volgende:
Wat een oude lulquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef wieisboos het volgende:
Omdat ik niet op PSNkan, ben ik maar weer career gaan doen. Mijn Fischer is 94
Dat geldt voor mij ook. Kom er langzaam in, dit was pas het 3e potje, en in 451 ook. Schotenverhouding was duidelijk in jouw voordeel, en dat zegt me meer dan de eindstand eigenlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef el-blanchito het volgende:
GG POTS, lekker team heb je staan!
ik moet nog ff wennen aan m'n team
Die goal van Santana was echt belachelijk, zo vrij als hij stond.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook. Kom er langzaam in, dit was pas het 3e potje, en in 451 ook. Schotenverhouding was duidelijk in jouw voordeel, en dat zegt me meer dan de eindstand eigenlijk
Je had moeten uitkomen met je keeperquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:15 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Die goal van Santana was echt belachelijk, zo vrij als hij stond.
Ja ach, revanche?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je had moeten uitkomen met je keeper
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Walcott gaat 120k per week verdienen bij Arsenal
Nergens voor nodig jullie krijgen toch pakkiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef vandermar het volgende:
Hoogmoed komt voor de valquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nergens voor nodig jullie krijgen toch pakkie
Kan 'm nu niet afkijken, maar die goal op 0:45quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:19 schreef poker4lifee het volgende:
kijken heel erg waardMooi gemaakt en vette acties
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:19 schreef poker4lifee het volgende:
Sowieso, als Lamprou niet op goals stond was het 2-0 geweestquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In de kuip hadden jullie al geluk dat gaat dit seizoen geen tweede keer gebeuren
Tof filmpjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:19 schreef poker4lifee het volgende:
Dat viel mij ook al op. Was aan het kijken naar TOTY Alonso zijn prijs maar ik zag inderdaad een paar open bid bedragen voorbij komen van zojuistquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:29 schreef ThadCastle het volgende:
Ultimate db registreert alleen open bids..beetje debiel
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan 'm nu niet afkijken, maar die goal op 0:45. Even bij m'n favorieten gezet.
hahah nicequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu wil ik een team maken met beide erin
4-3-3 Messi Spits Neymar LW
rest bijna compleet Barca.
quote:
Zodra de prijzen weer normaal zijn gooi ik de verschillende consumbles piles op de verschillende accounts vol met 3-5-2 kaartjes. Dit zal nog wel vaker gaan gebeurenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:39 schreef detennismaster het volgende:
Achterlijk die prijzen van 352.
Waarom die extreme stijging ineens? Natuurlijk de 100k packs waardoor er een tijdje relatief weinig van die kaartjes waren maar dan nog. Dat is al weer ff geleden en had wel verwacht dat het sneller zou herstellenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zodra de prijzen weer normaal zijn gooi ik de verschillende consumbles piles op de verschillende accounts vol met 3-5-2 kaartjes. Dit zal nog wel vaker gaan gebeuren
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zodra de prijzen weer normaal zijn gooi ik de verschillende consumbles piles op de verschillende accounts vol met 3-5-2 kaartjes. Dit zal nog wel vaker gaan gebeuren
Worden weinig gold packs geopend want deze TOTW is niet zo speciaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Waarom die extreme stijging ineens? Natuurlijk de 100k packs waardoor er een tijdje relatief weinig van die kaartjes waren maar dan nog. Dat is al weer ff geleden en had wel verwacht dat het sneller zou herstellen
Youtube zo'n impact erop misschien?
Xbox? anders heb ik er nog een aantalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna klaar, maar ik weiger dus echt gewoon om 2K te betalen voor zo'n kutkaartje.
PS3, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Xbox? anders heb ik er nog een aantal
SIF Cazorlaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:52 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd of we nog wat van EA gaan horen met de MyToty ding.
Twijfel tussen David Silva of Nasri op de rechter CAM
[ afbeelding ]
Ja die kan natuurlijk ook, maar ik wacht wel even, die krijgt een upgrade eind januari ga ik vanuitquote:
Waarom leg je de controller wegquote:
Er werd me te veel onrecht aangedaan, ik ging koffie zetten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom leg je de controller weg
En ik kan nu bevestigen
Maikon Leite >>>>> Danilinho
Wat 'n held!
Op RW is Maikon Leite beter. Op RM is Danilinho beter.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom leg je de controller weg
En ik kan nu bevestigen
Maikon Leite >>>>> Danilinho
Wat 'n held!
Je speelde wel een sterk eerste helft, daarna kwam ik een beetje los.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er werd me te veel onrecht aangedaan, ik ging koffie zetten.
Ik heb ze beide op RM geprobeert, Maikon Leite is veel en veel beter.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op RW is Maikon Leite beter. Op RM is Danilinho beter.
Ik was gewoon beter en opeens scoor je 3x in 5 minuten. Dan geef ik de schuld gewoon lekker aan EA.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je speelde wel een sterk eerste helft, daarna kwam ik een beetje los.
Het is allemaal de schuld van de Robobank hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik was gewoon beter en opeens scoor je 3x in 5 minuten. Dan geef ik de schuld gewoon lekker aan EA.
Oke. Ik heb ze ook beide op RM en op RW geprobeerdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb ze beide op RM geprobeert, Maikon Leite is veel en veel beter.
Ik had ze gewoon achter elkaar. Leite RF, Danilinho RM. Zets purfect.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke. Ik heb ze ook beide op RM en op RW geprobeerd
Ja, andere spitsen. Ings is deze FIFA niet goed (vorig jaar vond ik hem overigens ook niet speciaal) en Sinclair is volgens mij ook niet bijzonder. Daarom Grabban en Nouble als spitsen (die ik zelf gebruik) Dat kan alleen niet omdat ze niet in dezelfde competitie spelen. Dan zou ik Grabban en een andere spits uit de nPower league 1 doen (maar geen Slewquote:
Oke dankjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, andere spitsen. Ings is deze FIFA niet goed (vorig jaar vond ik hem overigens ook niet speciaal) en Sinclair is volgens mij ook niet bijzonder. Daarom Grabban en Nouble als spitsen (die ik zelf gebruik)
Is IF Gotzinho de upgrade waard? Ik heb een nieuw team met hem en zou ook de IF kunnen kopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:14 schreef pascal08 het volgende:
IF Lewan ook maar gekocht. 84.5k met 91 contracten.
[ afbeelding ]
Nee, als je kijkt naar het prijsverschil. Ja, als je gewoon de beste CAM in FIFA13 wilt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is IF Gotzinho de upgrade waard? Ik heb een nieuw team met hem en zou ook de IF kunnen kopen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, als je kijkt naar het prijsverschil. Ja, als je gewoon de beste CAM in FIFA13 wilt.
Wat een bazenteam trouwens.
Thanks.quote:
Hij is superduur inderdaad. Op de Xbox is 'ie rond de 195k, maar ik had 'm heel lucky voor 178k BIN in 3-5-2.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Thanks.
Laat maar, laagste BIN is 250K op de PS3.
Ja ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:20 schreef el-blanchito het volgende:
Ik wil wel weer een potje met m'n toernooiteam
Iemand?
Wat een ** pot was dat zeg. Nu had je wel alles mee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik was gewoon beter en opeens scoor je 3x in 5 minuten. Dan geef ik de schuld gewoon lekker aan EA.
Kutspel is dit hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat een ** pot was dat zeg. Nu had je wel alles mee.
Nice!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is superduur inderdaad. Op de Xbox is 'ie rond de 195k, maar ik had 'm heel lucky voor 178k BIN in 3-5-2.
Ja en jij maakte het eerlijk gezegt ook niet beter op door ultra defensive te gaan spelen.quote:
Ik zie de troll niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:27 schreef Ozz-03 het volgende:
Die Galatasaray supporters worden echt door iedereen getrolled.
gewoon dezelfde die ik eerder via futhead had gepostquote:
yea kom maar 1 minquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe dat gaat met mijn 4-1-2-1-2 tegen al die 3-5-2 teampjes.Ik heb nog een week om van team te veranderen, dus kan mooi testen. Al zou ik deze week geen Fifa spelen, maar /care
Iemand een toernooiteampotje?
Vanavond even kijkenquote:
Het was niet de beste aflevering ooit, maar volgende week wordt hij volgens mij echt weer bruutquote:
Ik lees wel mijn samenvatting ondertussen, dus als ik verlies ligt het daaraan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yea kom maar 1 minEn 41212 ook gewoon een erg goede formatie hoor
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb m al gezien, Mike neukt Rachel en Harvey slaat Louis voor zn bek
invite sent.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik lees wel mijn samenvatting ondertussen, dus als ik verlies ligt het daaraan.
Dat was inderdaad wel leukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, even mijn team opfitnessen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
invite sent.
en ah srry Ajacied7 zie nu je psn bericht pas
Doet marretje zelf ook niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel leuk
Misschien even in spoilers zetten?
maakte toch niet uit in friendlies?quote:
Fitness wel. Het gaat er alleen niet af daarna.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maakte toch niet uit in friendlies?
Geijl, ik heb mijn pik al uit mijn broekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vielen me wel tegen, had niet verwacht dat die niggerfreckles ook op haar boobs zouden zittenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel leuk
Misschien even in spoilers zetten?
Vooral toen die scene waar Rachel haar borsten een minuut lang in beeld bouncen. Goed camerawerk echt waar.
nerdachtercomputerpointyelbows6max.gifquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vielen me wel tegen, had niet verwacht dat die niggerfreckles ook op haar boobs zouden zitten
Moet je 'm wel opslaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:40 schreef poker4lifee het volgende:
lame hele bank lopen invullen via webapp is nu bank ineens leegsec
Houd gewoon allebeide op over die poepclubs die niemand hier ook maar een bal interesseren..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:44 schreef strakkeman het volgende:
Ozz hou nou eens een keertje op over Sneijder en GS supporters die worden getrolled. Jij deed alsof FB supporters Gs in de maling namen met dat vliegtuig maar dat was ook helemaal niet waar. Hele tijd bashen op Galatasaray terwijl FB al in de 2de league moest spelen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Houd gewoon allebeide op over die poepclubs die niemand hier ook maar een bal interesseren..
Goed gespeeld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:24 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
wil je nog een potje?
Edit: invite maar!
Zometeen, even bijkomen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:49 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja jij ook, kut Lukaku
Revanche?
Inderdaad, vanaf nu gaat het alleen nog maar over Ajax en anders kan je ophoepelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Houd gewoon allebeide op over die poepclubs die niemand hier ook maar een bal interesseren..
Hahaha bijkomen waarvan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zometeen, even bijkomen.
En geen kwaad woord over Lukaku
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja godver zeg, ik wil nog wel over voetbal kunnen pratenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad, vanaf nu gaat het alleen nog maar over Ajax en anders kan je ophoepelen.
Van de wedstrijd, je was eigenlijk beter.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahaha bijkomen waarvan?
en jawel, ik heb een hekel aan die kerel. POTS had hem ook al.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja godver zeg, ik wil nog wel over voetbal kunnen praten
Ik heb het er ook niet over de laatste tijd maar hij blijft bullshit posten over Galatasarayquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad, vanaf nu gaat het alleen nog maar over Ajax en anders kan je ophoepelen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:52 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik heb het er ook niet over de laatste tijd maar hij blijft bullshit posten over Galatasaray
Ga je nu janken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:44 schreef strakkeman het volgende:
Ozz hou nou eens een keertje op over Sneijder en GS supporters die worden getrolled. Jij deed alsof FB supporters Gs in de maling namen met dat vliegtuig maar dat was ook helemaal niet waar. Hele tijd bashen op Galatasaray terwijl FB al in de 2de league moest spelen
quote:
Ik ga niet deze discussie weer met je starten je blijft maar ontkennen dat FB heeft omgekocht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ga je nu janken.
Jij hebt geen idee wat er zich allemaal heeft afgespeeld, pisventje
90' minuut de 2-1quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je was zeker te sweaty met Agbon?
verbinding verbroken ofzoquote:
En jij blijft als een blind paard beweren van wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:57 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik ga niet deze discussie weer met je starten je blijft maar ontkennen dat FB heeft omgekocht.
Goed gespeeld man! Je bent écht wel goed. Jammer van de d/c dan. Zie je het verschil met mij in FUT en clubs?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verbinding verbroken ofzogg
team speelt echt kut, totaal niet als een team.
Haha je had net als Rijst moeten doen. Praten en dan opeens weggaan midden in een zinquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verbinding verbroken ofzogg
team speelt echt kut, totaal niet als een team.
Wat gaan we doen aan disconnect tijdens het toernooi?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed gespeeld man.jammer van de d/c dan. Zie je het verschil met mij in FUT en clubs?
En potver man, die snelle Doumbianus in de spits.
kon 'm amper bijhouden. Leuk team heb je. Wel een zwakke linkerkant denk ik
Ozz, doe dit via DM.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En jij blijft als een blind paard beweren van wel.Wie heeft Fenerbahce in godsnaam nou omgekocht? Welke scheidsrechter zit vast? Welke voetballer zit vast? Welke bestuursleden zitten nog vast.
Oooh je wilt dus van me af.quote:
hahaha ja wel erg voorspelbaar dat ik penalty mis zou schietenquote:
ja Chiellini redde je een paar keer goedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed gespeeld man! Je bent écht wel goed. Jammer van de d/c dan. Zie je het verschil met mij in FUT en clubs?En potver man, die snelle Doumbianus in de spits.
kon 'm amper bijhouden. Leuk team heb je. Wel een zwakke linkerkant denk ik
Danilinho heb ik daarom ook weg gedaan. Maikon Leite is wel een baasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahaha ja wel erg voorspelbaar dat ik penalty mis zou schieten
[..]
ja Chiellini redde je een paar keer goedidd links is drama. En soms had WElliton de bal ik kijken op radar waar Danilinho loopt, staat ie nog op eigen helft
huilen.
Echt, ik lag dubbel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja, Chiellini is echt een beest. De perfecte verdediger als je backs wat minder zijn.quote:[..]
hahah ja Chiellini redde je een paar keer goedidd links is drama. En soms had WElliton de bal ik kijken op radar waar Danilinho loopt, staat ie nog op eigen helft
huilen.
Danilinho moet je mee rennen of één-tweetjes. Zijn stats zijn overal beter dan Maikon zo speelt hij ook, alleen zijn workrates zijn niet ideaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
ja Chiellini redde je een paar keer goedidd links is drama. En soms had WElliton de bal ik kijken op radar waar Danilinho loopt, staat ie nog op eigen helft
huilen.
Danilinho moet van veel te ver komen om aanvallend nog wat toe te voegen. Die loopt steeds met een rood balkje rond als die eenmaal voorin staat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Danilinho moet je mee rennen of één-tweetjes.
dacht nog van jij zal wel denken dat ik denk dat ik hem door het midden hoog ga schieten dus links zal wel de meest niet logische optie zijn. Duik je natuurlijk naar linksquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt, ik lag dubbel.Ik wist gewoon dat 'ie mis ging.
[..]
Ja, Chiellini is echt een beest. De perfecte verdediger als je backs wat minder zijn.En Leite > Danilinho.
Dan heb je daar geen last van.
Lindje moet leren en Omni is denk ik niet beschikbaarquote:
Je miste inderdaad wel een beetje de rust die je normaal zo hebt met clubs. Het was een beetje chaotisch. Allebei wel trouwens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:05 schreef poker4lifee het volgende:
mja verdedigend werkte het elftal ook voor geen meter dus Maikon neerzetten zal dan ook niet veel helpen
[..]
dacht nog van jij zal wel denken dat ik denk dat ik hem door het midden hoog ga schieten dus links zal wel de meest niet logische optie zijn. Duik je natuurlijk naar links
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lindje is hard aan het leren zie ik.
Leren op vrijdagavond trouwens.
Iedereen die bizar hard is gedropt is nu weer als een gek gestegen...ik had 10x IF Hernanes voor onder de 100k gekochtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:06 schreef detennismaster het volgende:
Kouyate gewoon 32K gestegen in een week.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen die bizar hard is gedropt is nu weer als een gek gestegen...ik had 10x IF Hernanes voor onder de 100k gekocht
Als we in het toernooit egen elkaar komen ga ik bij rust als het niet loopt wel echt naar 433 switchenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je miste inderdaad wel een beetje de rust die je normaal zo hebt met clubs. Het was een beetje chaotisch. Allebei wel trouwens.En ja, die pingels blijven een mind game.
niet leuk meer iddquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Serieus, waarom zijn die 352 kaartjes zo schompes duur geworden ineens
Iemand die ook van 150 SP meteen 1700 er tegenaan knalt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja er worden duidelijk amper packs geopend (gold). Dit weekend gaan consumables sky high als EA niet met of andere debiele actie komtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Avond
Edit: Consumables nog steeds zo achterlijk duur?
Jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Avond
Edit: Consumables nog steeds zo achterlijk duur?
Weinig packs + Nepethez met z'n 3-5-2 supersquad + pricefixers...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Serieus, waarom zijn die 352 kaartjes zo schompes duur geworden ineens
Iemand die ook van 150 SP meteen 1700 er tegenaan knalt
In VI stond een heel artikel, ik geloof hun eerder dan jou hele subjectieve mening. Klaar over en sluiten roger ik ga schijten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En jij blijft als een blind paard beweren van wel.Wie heeft Fenerbahce in godsnaam nou omgekocht? Welke scheidsrechter zit vast? Welke voetballer zit vast? Welke bestuursleden zitten nog vast.
Loco badbois jaquote:
Al wat nieuwe teams gemaakt met je Inieste moniez?quote:
SPOILERquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:28 schreef vandermar het volgende:
Helemaal geen naakte Rachelheb ik een uur met mijn pik buitenboord gelopen, is zij niet naakt
Wel geniale scenes deze aflevering
Ja beetje en wat verkocht en weggegeven. Heb nog bijna 200k over. Nu team voor toernooi maken en Fuszy sponsoren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al wat nieuwe teams gemaakt met je Inieste moniez?
Echt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iedere FUT-speler heeft 50k gehad_
pics van siemens moederquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, er was dus een dame in dit topic, vanochtend
Er is ook een nieuwe suits afleveringquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
pics van siemens moeder
Of was het weer die man die GJE ging ontmaskeren
Nope, een vrouwelijke FUT-er, die hier kwam klagen dat FUT down was. En daar hebben we ons prima mee vermaaktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
pics van siemens moeder
Of was het weer die man die GJE ging ontmaskeren
Hoeveel coins kostte dat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope, een vrouwelijke FUT-er, die hier kwam klagen dat FUT down was. En daar hebben we ons prima mee vermaakt
Lekker wijf?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope, een vrouwelijke FUT-er, die hier kwam klagen dat FUT down was. En daar hebben we ons prima mee vermaakt
Linkje naar haar FB?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Totaal overbodig. Ze was zo vriendelijk met haar foon een foto van zichzelf te maken en die hier te plaatsenquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Totaal overbodig. Ze was zo vriendelijk met haar foon een foto van zichzelf te maken en die hier te plaatsen
NIET POSTEN!!! NIET POSTEN!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Totaal overbodig. Ze was zo vriendelijk met haar foon een foto van zichzelf te maken en die hier te plaatsen
is alweer verwijderdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
WELK TOPIC, WELK TOPIC?!?!?!11!!!!!1!!!!1!!
Die gozert is zo vervelend hè.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, hij doet altijd alles via dm volgens mij
yapquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, hij doet altijd alles via dm volgens mij
Hij zit gewoon met 24 monitoren alles te volgen vanaf z'n zolderkamer. Ik trok SB en Marcie erg slecht, maar dit...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:38 schreef poker4lifee het volgende:
\
[..]
Als je op straat een euro vindt vraagt hij om de helft.
Hee neem een voorbeeld aan Luukie en doe ook alles via DMquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:39 schreef Bmo89 het volgende:
Nu ze weg is een beetje de spot met haar drijven, ik zie het wel. Vanochtend was dat nog wel anders. Jezus wat waren jullie jezelf aan het opgeilen op haar. Totdat die foto geplaatst werd, dat ging zelfs de gemiddelde fokker te ver. Ben nog steeds de barsten in mijn beeldscherm aan het repareren.
Komt die tandenborstelverkoper weer om de hoekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:39 schreef Bmo89 het volgende:
Nu ze weg is een beetje de spot met haar drijven, ik zie het wel. Vanochtend was dat nog wel anders. Jezus wat waren jullie jezelf aan het opgeilen op haar. Totdat die foto geplaatst werd, dat ging zelfs de gemiddelde fokker te ver. Ben nog steeds de barsten in mijn beeldscherm aan het repareren.
Ik deed 'm fullscreen over 3 schermen met een 3D bril op.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:39 schreef Bmo89 het volgende:
ze kwam uit '92quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar goed, foto is dus weer verwijderd. Ik vermoed dat een aantal mensen nog wel een versie hebben, maar daar kan ik jullie niet aan helpen. Overigens was het geen type Doutzen, maar mocht ze er best wezen. En o ja, ze was 18
Nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar goed, foto is dus weer verwijderd. Ik vermoed dat een aantal mensen nog wel een versie hebben, maar daar kan ik jullie niet aan helpen. Overigens was het geen type Doutzen, maar mocht ze er best wezen. En o ja, ze was 18
Ik snap ook niet hoe vandermar met 18 kwamquote:
Pics via DM? XDquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met jou, met je opgeilen. Het enige wat we deden was een beetje dubbelzinnige vragen stellen, zoals wat haar favoriete opstelling wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:39 schreef Bmo89 het volgende:
Flikker nou is een keer een heel eind op jongen. Jij bent zon irritant tyfus ventje he.. ik dacht ik vervelend was maar jij bent 100x ergerquote:
Amenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker nou is een keer een heel eind op jongen. Jij bent zon irritant tyfus ventje he.. ik dacht ik vervelend was maar jij bent 100x erger
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En je hebt nu een DM van Luukie
Haha ik had jou kop wel willen zien toen je die foto zag. Je had nog zo gehoopt op een lekker mokkel van een jaar of 18, komt dat volgroeide varken de hoek om zetten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met jou, met je opgeilen. Het enige wat we deden was een beetje dubbelzinnige vragen stellen, zoals wat haar favoriete opstelling was
Via DM graagquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:42 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Haha ik had jou kop wel willen zien toen je die foto zag. Je had nog zo gehoopt op een lekker mokkel van een jaar of 18, komt dat volgroeide varken de hoek om zetten.
Is ook niet heel aardig hè.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:42 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Haha ik had jou kop wel willen zien toen je die foto zag. Je had nog zo gehoopt op een lekker mokkel van een jaar of 18, komt dat volgroeide varken de hoek om zetten.
Ja joh, ik stop wel over dat vrouwtje.quote:
Wel een tr waard toch?quote:
Welk vrouwtje?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:43 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ja joh, ik stop wel over dat vrouwtje.
Nogmaals, ik ben 3 maanden geleden getrouwd, en zit nog op een roze wolkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:42 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Jij hebt een mening, ik heb een mening en samen komen we er niet uit. Laten we het daar dan maar bij houden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben 3 maanden geleden getrouwd, en zit nog op een roze wolk
Net als Toefjes en anderen hebben we vanochtend gewoon wat grappen met haar gemaakt, niks meer, niks minder. Kom jij vervolgens doen alsof we een collectieve fapsessie aan het houden waren. Oversekst MediaMarkt-kereltje
Vind je het ook niet heel toevallig dat mijn mening strookt met die van nog 10 anderen, en dat jouw mening strookt met die van helemaal niemand?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:45 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Jij hebt een mening, ik heb een mening en samen komen we er niet uit. Laten we het daar dan maar bij houden.
Nee zeg alleen dat ik dat niet aardig vind.quote:
Dat fenomeen heet groupthink, Google het maar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vind je het ook niet heel toevallig dat mijn mening strookt met die van nog 10 anderen, en dat jouw mening strookt met die van helemaal niemand?
Huh ben jij geen mod meer?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee zeg alleen dat ik dat niet aardig vind.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee zeg alleen dat ik dat niet aardig vind.
En jou fenomeen heet clownesk gedrag vertonen. Je hoeft het niet te googlen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:46 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Dat fenomeen heet groupthink, Google het maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |