ik denk hetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Bart-Willem het volgende:
Hmm ben ik niet de enige dus, enig idee wat de reden ervan is? Is de poen op bij de adverteerders ofzo?
Ik denk dat je daar best wat traffic op kan verwachten in de periode ervoor, maar voor de rest van het jaar weinig... en dan is nog de vraag of je daar voldoende inkomsten mee kan krijgen, wie weet! Maargoed, ik denk dat de persoon die 'm heeft geregistreerd, gewoon binnen één minuut al die aanvraag heeft gedaan, nadat het bekend is geworden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:49 schreef Blester het volgende:
[..]
Laat ik nou gister ook voor die domeinnaam te hebben gekeken
Ja het is geen loondienst idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Bruto? Alle bedragen die je invult op je belastingaangifte zijn brutoje wilt immers weten wat je aan belasting moet betalen. Maar we hebben het hier niet over bruto/netto want dit heeft niets met loondienst te maken.
Je vult gewoon bij resultaat uit overige werkzaamheden je inkomsten van adsense in en je haalt daar wat kosten vanaf op basis van facturen (ja dus gewoon incl. btw).
Hij vroeg om stats en urls en heb gezegd dat ik die wel wil geven, maar de site niet weg gaat voor minder dan 10k. Nu is het stilquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef JK het volgende:
[..]
Ja het is geen loondienst idd.Dan komt het wel goed.
JDX, heb je je site al verkocht?
@Bart-Willem; werkt die donatieknop nog een beetje op je site? Of zijn het allemaal krenten?
Heb nooit 1 donatie ontvangen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef JK het volgende:
[..]
Ja het is geen loondienst idd.Dan komt het wel goed.
JDX, heb je je site al verkocht?
@Bart-Willem; werkt die donatieknop nog een beetje op je site? Of zijn het allemaal krenten?
Als ik hem echt had willen hebben had ik hem wel kunnen registreren, maar het was meer eens om te kijken wat er nou allemaal nog vrij was daarvanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:37 schreef JK het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar best wat traffic op kan verwachten in de periode ervoor, maar voor de rest van het jaar weinig... en dan is nog de vraag of je daar voldoende inkomsten mee kan krijgen, wie weet! Maargoed, ik denk dat de persoon die 'm heeft geregistreerd, gewoon binnen één minuut al die aanvraag heeft gedaan, nadat het bekend is geworden.
www.koningsdag.nl bestaat al iets langer, dat is gewoon iets vooruit kijken en geluk hebben dat het nu al is en niet over 20 jaar.
Adsense inkomsten vallen hier ook tegen... deze maand nog maar 11 euro bij elkaar gesprokkeld (al is dat wel verdubbeld met het jaar er voor als ik kijk naar de wintermaanden)..
maar je moet het zo zien; je had ook helemaal niets kunnen krijgen. De domeinkosten voor site 2 zijn er in elk geval bijna uit.
Even over de belastingaangifte, inkomsten uit ander werk, de bedragen die je invult bij de belastingaangifte zijn toch altijd bruto bedragen? Hoe ga je dat met deze Adsense inkomsten eigenlijk doen?
Als ze teksten van jouw website willen publiceren dienen ze eerst contact te zoeken met de eigenaar, en die zal er dan vaak een geldbedrag voor willen ontvangen of een duidelijke bronvermelding.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
waarom zouden ze die informatie niet mogen gebruiken?en hoezo zou dat nou weer iets van nederlanders zijn..
In de perfecte wereld gaat dat zo ja. In de praktijk kopieert iedereen er op los.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:47 schreef Blester het volgende:
[..]
Als ze teksten van jouw website willen publiceren dienen ze eerst contact te zoeken met de eigenaar, en die zal er dan vaak een geldbedrag voor willen ontvangen of een duidelijke bronvermelding.
Alsof we het over de duivel hebben: gisteren probeerde ik in te loggen bij Paypal, account slapend oid. Meteen weer in orde gemaakt en guess what: vandaag heb ik ineens een donatie ontvangen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef JK het volgende:
In sommige gevallen is een compleet gewoon door Google Translate gehaald en gepubliceerd, inclusief vertaalfouten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hele artikelen niet nee... maar stukken informatie is toch doodnormaal, anders zou je pas het wiel opnieuw aan het uitvinden zijn als je alle onderzoeken zelf opnieuw moest gaan uitvoeren.
Dat komt bij mijn sites ook redelijk vaak voor, volledige artikelen worden gewoon gekopieerd zonder aanpassing, soms zijn ze nog wel zo vriendelijk om een pingback te sturen maar toch.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:09 schreef JK het volgende:
Als je jouw teksten ergens anders terug ziet zonder bronvermelding, is dat toch niet echt leuk?
Dat is voor wat betreft de copycats. Ben jij uren aan het uitzoeken en teruglezen, doen zij even ctrl+c, ctrl+v en nog wat reclames er naast..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |