Het gaat toch om de persoonlijke voldoening van iets halen. Welke lol is er nou aan om anderen te betalen om iets voor je te halen?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat deze kopers niet om 'alle omgevingen zien'Het gaat ze om achievements, gear, unieke mounts en unieke titels waarmee ze kunnen pronken alsof ze zelf 'zo goed' zijn.
nee zelfde tering zooi is weer van sha gedroptquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:56 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Alleen je stats gaan omhoog als je upgrade doet ,wat had je dan verwacht
Tja, voor sommige mensen is het belangrijker om heel goed te lijken dan om heel goed te zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het gaat toch om de persoonlijke voldoening van iets halen. Welke lol is er nou aan om anderen te betalen om iets voor je te halen?
Dat hij graag een keer andere loot zou krijgenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:56 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Alleen je stats gaan omhoog als je upgrade doet ,wat had je dan verwacht
Same here. heb nou in totaal 5x loot van sha gekregen waarvan 4x een pvp piece.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nee zelfde tering zooi is weer van sha gedropt
same here. Maar er zijn mensen die de tijd niet hebben en het geld wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:08 schreef lifeblind het volgende:
Ik faal liever met een groep en na een lange tijd eindelijk iets halen, dan een groep betalen en 't in 1 keer halen.
Ik heb Galleon nog nooit gedaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Ach, op onze server wordt Sha vrijwel niet eens meer gedaan!Not enough people!
Wij juist veel te weinig en er zijn meer hordes....quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:50 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik heb Galleon nog nooit gedaanTeveel allies
Blizz zou onze realm bij elkaar moeten doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:50 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Wij juist veel te weinig en er zijn meer hordes....
Mijn vriend heeft alles op gold gedaan, maar man oh man wat heeft die avonden achter elkaar lopen tierenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:14 schreef Olment het volgende:
En tegen dat probleempje liepen we ook aan in challenge mode tijdje geleden. hadden problemen met de adds xD. Later met andere group nog eens gedaan maar toen bleven we wipen op de eindbaas en hebben we het maar opgegeven. Hadden zelfs de Bronze timer niet gehaald
daaamnn, 1 is luckyass ma beide in 1 kill... HAXX!~!!! reported!!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:14 schreef Junglebeast het volgende:
Guildie die net Malygos doet..![]()
[ afbeelding ]
Haha wel toepasselijk met de topic titel ingedachte he..quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:22 schreef Olment het volgende:
[..]
daaamnn, 1 is luckyass ma beide in 1 kill... HAXX!~!!! reported!!!
1k van elke mat ophoesten lijkt mij niet echt heel goedkoop? Back in the day was Alchemy juist het goedkoopst, daarintegen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Tailoring duur? Heb zelf tailoring, die prof kost amper wat
Alchemy zonder herbalism is pas duur!
als je de cloth tijdens het levelen bankt of bewaard dan kun je op 90 met maar een beetje te farmen of te kopen je tailoring levelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:31 schreef Xetran het volgende:
[..]
1k van elke mat ophoesten lijkt mij niet echt heel goedkoop? Back in the day was Alchemy juist het goedkoopst, daarintegen.
Enchanting heb op 85 geleveld. Met tailoring items gemaakt en die gedisenchant. Rest van de mats gekocht voor 5k of zo maar wel terug verdiend door alle enchants op scroll weer te verkopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:11 schreef KataStrofe het volgende:
ik heb nu bijna alle profs op max en alles zelf gefarmed.. Ik moet er niet aan denken om van de AH afhankelijk te zijn ervoor.. Ik koop alleen het broodnodige en af en toe als ik een stackje tekort kom om naar het volgende levelgebied te kunnen..
Alleen nog enchanting.. Maar die is wel vrij zuur als je alles achteraf moet doen. Had ik beter tijdens het levelen kunnen doen, maar goed, nu te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |