Een PvP server is lekker spannend als je van RP/PvE afkomt. Elke alliance/horde die je ziet kun je aanvallenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef KataStrofe het volgende:
Als je nieuwe guild net zo gezellig is als de oude, maar beter geregeld qua raiden zou ik bij de nieuwe blijven. Om je vrienden te blijven spreken kan je een paar altjes daar laten toch? Als ze dat toelaten tenminste..
Ik kwam btw zaterdag online om erachter te komen dat mijn guild gemigreerd is naar een andere serverff met de GL gesproken en wss ga ik voor het eerst in mijn leven een xfer doen. PvP server, gaat wel ff wennen worden
Ja, zal wel bij mn nieuwe guild blijven gok ik. Vind 25 man raids een stuk leuker healen ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef KataStrofe het volgende:
Als je nieuwe guild net zo gezellig is als de oude, maar beter geregeld qua raiden zou ik bij de nieuwe blijven. Om je vrienden te blijven spreken kan je een paar altjes daar laten toch? Als ze dat toelaten tenminste..
In Cata hadden we ze wekelijks en dat was geen enkel probleem. Ok, ons betaalden ze in gold, maar zoveel bij elkaar sparen hebben ze heus niet gedaan en al dat gold was dus gekocht. Was ook een flinke som geld waard.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:15 schreef Omega het volgende:
1600 is veel geld hoor, er zullen uitzonderingen zijn, maar ik denk niet dat er veel zijn die het doen
Ik was ook hier geblevenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ja, zal wel bij mn nieuwe guild blijven gok ik. Vind 25 man raids een stuk leuker healen ook.
Nu alleen mn oude guild nog even vertellen dat ze het zonder me moeten doen, zal wel gezellig worden
Maar 1600 euro? Ik heb even via google een wow gold seller gezocht. Het gaat dus om 1.189.591 wow gold. Dat is voor 13.45 euro 10.000 wow gold.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Cata hadden we ze wekelijks en dat was geen enkel probleem. Ok, ons betaalden ze in gold, maar zoveel bij elkaar sparen hebben ze heus niet gedaan en al dat gold was dus gekocht. Was ook een flinke som geld waard.
true, maar je moet zo kijken dat je als 1 mee word genomen door 24 andere. Het was uitgerekend dat deze 66 euro de man krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar 1600 euro? Ik heb even via google een wow gold seller gezocht. Het gaat dus om 1.189.591 wow gold. Dat is voor 13.45 euro 10.000 wow gold.
Ruim een miljoen wow gold, is heeeeel veel, vooral als het geen wow gold is, maar echt geld.
Zoals iemand schreef, ik betaal lieve mijn huur(hypotheek) en boodschappen van.
Alleen Dragon Soul was 800.000 gold... En als je dit soort bedragen betaalt voor raids dan heb je die huur al lang betaalt hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef Omega het volgende:
Maar 1600 euro? Ik heb even via google een wow gold seller gezocht. Het gaat dus om 1.189.591 wow gold. Dat is voor 13.45 euro 10.000 wow gold.
Ruim een miljoen wow gold, is heeeeel veel, vooral als het geen wow gold is, maar echt geld.
Zoals iemand schreef, ik betaal lieve mijn huur(hypotheek) en boodschappen van.
Het gaat deze kopers niet om 'alle omgevingen zien'quote:Op maandag 21 januari 2013 17:35 schreef Kingleon het volgende:
Zijn leuke bijverdiensten. Ik zou t er in ieder geval nooit voor over hebben. In LFR kan je toch ook alle omgevingen zien.
Toch vind ik wow gold al anders dan echt geld. Ja er wordt veel wow gold gekocht met echt geld, maar je had met bespelen van de AH toch al veel geld kunnen binnenhalen.En die rijke Arabieren, het zal wel eens gebeuren, maar de hebben ook vaak tijd en zin om veel te spelen (veel te heet buiten) en dus zien die zelf al aardig wat, toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen Dragon Soul was 800.000 gold... En als je dit soort bedragen betaalt voor raids dan heb je die huur al lang betaalt hoorDit zijn (serieus) rijke Arabieren
Europa zit op de servers samen met het Midden-Oosten, Dubai etc.
Enne, alle 25H raids kunnen ze hier in ongeveer 3 uur hoor. Maar 1 avond raiden per week en alles is cleared. Meestal zijn er 2 raidavonden, maar dat komt omdat ze alles ook 2x doen.
Ik begrijp best dat het af en toe gebeurt, maar hoeveel rijke stinkerds zitten er per server dan? dat is toch maar een handvol??? Of denk/weet je meer?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Die rijke kopers gaan heus geen tijd besteden aan het AH hoorDie kopen al hun gold. Ze hebben ook allemaal al die TCG mounts (vooral de Spectral Tiger) en die kosten ook behoorlijk wat per stuk.
Daar transferren ze even voor hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:00 schreef Omega het volgende:
Ik begrijp best dat het af en toe gebeurt, maar hoeveel rijke stinkerds zitten er per server dan? dat is toch maar een handvol??? Of denk/weet je meer?
dat is echt gaar. Je zou je moeten kunnen bellen als het goed is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:26 schreef Skillstorm het volgende:
Wil ik weer gaan spelen, doet de authenticator gaar op mijn mobiel.
Krijg constant een error: Invalid authentication.
Daarbij is er geen telefoonnummer te vinden zodat ik ze kan bellen.
http://www.wowwiki.com/Technical_supportquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:50 schreef Olment het volgende:
[..]
dat is echt gaar. Je zou je moeten kunnen bellen als het goed is.
edit: 0800-0203479
Je krijgt wel een brit eraan.
Werkt niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://www.wowwiki.com/Technical_support
Lees dat stuk over dat removen van support nummers.
Wtf?...Serieus Blizzard?
ja ik kan zo 123 ook geen confirmation van het nummer vinden, had het nog ergens staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://www.wowwiki.com/Technical_support
Lees dat stuk over dat removen van support nummers.
Wtf?...Serieus Blizzard?
Moet je inloggen, wat dus niet lukt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:17 schreef Chevalric het volgende:
Je kunt toch gewoon de authenticator van je account af halen (en eventueel opnieuw koppelen) via de battle.net support site?
Dan druk je op "Can’t log in" en vervolgens op " I lost my authenticator and I want to remove it from my account."quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Moet je inloggen, wat dus niet lukt.
Ik heb nog nooit problemen gehad met m'n app. En dat kastje van 10tje kan ook stuk gaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:37 schreef Olment het volgende:
En dit is dus waar ikzelf bang voor was met de authenticator app.
Daarom heb ik me voor een 10tje dat kastje gehaald
Et voila. Ik heb een tijdje geleden een vergelijkbaar probleem gehad (authenticator kwijt) en ook via de site kunnen oplossen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan druk je op "Can’t log in" en vervolgens op " I lost my authenticator and I want to remove it from my account."
Ik ben mijn originele authenticator al 1.5 jaar kwijtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:05 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit problemen gehad met m'n app. En dat kastje van 10tje kan ook stuk gaan
ik tot nu toe 2x. Geen idee hoe, geen idee wat..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:41 schreef Maureentje het volgende:
Ik speel al 3 jaar zonder authenticatorNog nooit gehacked btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, die ene keer per maand...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:55 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel irritant worden na de zoveelste keer die code intypen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:58 schreef Skillstorm het volgende:
Oke, ik krijg een mail terug met: Je authenticator is eraf gehaald.
Ik blij!
Ik probeer in te loggen, typte eerste keer perongeluk een verkeerd wachtwoord in, tweede keer typ ik het goed in: This account has been locked due to suspicious activity.Dan ga je naar je mailbox en reset je ,via de mail die hebt gekregen, je ww ? Zo moeilijk is t niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ws herkent blizz je ip niet ,had ik ook eens toen ik met laptop ergens anders ingelogde
Hmmm, maar deze gamekey is al 5 jaar geregistreerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:04 schreef lifeblind het volgende:
Er staat dat ie MINSTENS 3 dagen geleden geregistreerd moet zijn...
Ik heb het toch ingevoerd en kreeg toen die error.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:05 schreef lifeblind het volgende:
Ja dan kun je m toch gebruiken? Begrijpend lezen is ook een kunst blijkbaar?
Geen typfout.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:08 schreef Olment het volgende:
typfoutje gemaakt? vul je de code van vanilla in>?
hmm, als een automatische mail mij naar US.... logt dan vind ik het meestal al vreemd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Geen typfout.
Maar ik zag het al. Die achterlijke e-mail stuurde mij automatisch naar de US website via de link.![]()
En bellen bestaat niet meer.
Ik speelde ook tijden zonder, tot mijn account gelockt werd: This account has been locked due to suspicious activity.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:41 schreef Maureentje het volgende:
Ik speel al 3 jaar zonder authenticatorNog nooit gehacked btw
En dit heb ik dus idd ook gehadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:43 schreef lifeblind het volgende:
Mocht je voor de gein je account willen locken, stuur al het gold van al je alts naar 1 character toe, de volgende dag kun je niet meer inloggen wegens suspicious activity
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |