Waarom moeilijk doen als t ook makkelijk kanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef Silmarwen het volgende:
Die achievement is nu ook welt e doen op HC hoor.
Wel de meest irritante achievement van allemaal.
Minder runs.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:47 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als t ook makkelijk kan
quote:
Aub, breng het niet meer na bovenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:44 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Waren dat die guildies van je ?![]()
Ik moet alleen nog gebeten worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:01 schreef Olment het volgende:
de raid start na 9 uur. (ben denk ik rond kwart over 9 online)
en we doen:
* 2e boss op HC (achi is niet te doen op hc dus vorige week de achi+normal)
* The orbwhisperer
* Once Bitten,, twice shy (voor wie nog bitten moest worden)
* Portal Jockey
* Been waitng a long time for this.
Die 5 doen we sowiezo.
Even kijken welke nog meer te doen zijn easypie.
Tank zou mooi zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog gebeten worden.
Kan tanken of dps'en.
LFR wel jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef cherrycoke het volgende:
kan je een raidboss nog een keer doen maar dan met coins rollen? als je hem al gedaan hebt?
nou, wat maureentje dus zegtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef cherrycoke het volgende:
kan je een raidboss nog een keer doen maar dan met coins rollen? als je hem al gedaan hebt?
Heb ze in LFR ook gebruikt voor sha-touched weapon, tier en trinkets (elegon en sha)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:15 schreef Olment het volgende:
[..]
nou, wat maureentje dus zegt
Mja, zijn LFR bosses het waard? Gebruik mijn muntjes alleen nog in normal raids.
ik zou de LFR tier head wel willen van sha, want set bonusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Heb ze in LFR ook gebruikt voor sha-touched weapon, tier en trinkets (elegon en sha)
Nu gebruik ik ze alleen in HoFGister 1ste boss : bracers en 2e boss offhand (van muntjes dus )
![]()
![]()
Setbonus had ik.. Tot ik mijn MS respecte naar elementalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:31 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik zou de LFR tier head wel willen van sha, want set bonus
Had de legs en hands van Sha of anger al na de eerste 2 keerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:31 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik zou de LFR tier head wel willen van sha, want set bonus
Nice. Ik dacht al toen ik weer een plaatje van je zag dat er een mount gedropped was.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Nice. Ik dacht al toen ik weer een plaatje van je zag dat er een mount gedropped was.
daar pop ik mirror image en TWquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:09 schreef Blistering het volgende:
Nice, Panther boss in ZG ook gesoloed. Moest er wel voor prot speccen (en prot gear kopen voor 10k gold), maar goed het is gelukt. Op het laatst hit die bitch wel hard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |