SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Let meestal niet zo op de rare drops die ik random krijgquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb luck geloof ik de afgelopen maand
dropte van stonespine rare in strat
800g ea bij ons. De enchants Dancing steel en die Jade nogwattus kosten over het algemeen tussen de 5 en 7kquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:09 schreef cherrycoke het volgende:
hoeveel gaan sha crystals op andere servers twee weken geleden was ie op onze server nog 529 nu nog maar 399. achterlijke chinese farmers
Op Defias Brotherhood - Horde gaan ze voor 354quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:09 schreef cherrycoke het volgende:
hoeveel gaan sha crystals op andere servers twee weken geleden was ie op onze server nog 529 nu nog maar 399. achterlijke chinese farmers
Maureentjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef Maureentje het volgende:
Oke ff oproepje![]()
Wie van de hordes die vorige week mee waren ICC ,zijn er vanaaf ?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Maureentje
Olment
Cherrycoke
Xetran
Ik wil ook wel mee. Tenminste... als het horde kant is..?quote:
Tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:14 schreef Xetran het volgende:
Ik moest vorige week gaan na de eerste boss, maar ik wil wel weer meedoen als dat mag.
25quote:
we pakken mee wat goed te doen is zou ik zeggen, maar wat echt crap is laten we mooi links liggen imho.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag datMaar we hoeven nog maar 3 achieves in ICC te doen
Ik kan iig niet op di/donquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:19 schreef Olment het volgende:
[..]
25
Edit: Volgende week ga ik voor aantal guildies icc10 hc doen.
Weet nog geen dag/tijd, maar aanmeldingen zijn welkom (hier zitten minder tards dan in mijn guild)
Wat maakt jou zo zeker?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:19 schreef Olment het volgende:
[..]
25
Weet nog geen dag/tijd, maar aanmeldingen zijn welkom (hier zitten minder tards dan in mijn guild)
je zou voor de grap eens met een raid mee moeten gaanquote:
Dus je gaat met tards uit je guild ICChc doen en dan vraag je hier wat normale mensen (hoop je) mee ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:19 schreef Olment het volgende:
[..]
25
wahahaha,, nah,, 1 iemand wilde icc doen (de GM) en iemand die gister joinde wilde ook mee. Rest heeft niet gereageerd dus kwa tards die mee gaan valt het wel meequote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:31 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus je gaat met tards uit je guild ICChc doen en dan vraag je hier wat normale mensen (hoop je) mee ?![]()
Maar als het dezelfde mensen als vorige keer die icc run zijn ,dan raad ik het anderen niet aan om mee te gaan(sorry
)
Die willen we juist op normal doen ivm http://www.wowhead.com/achievement=4621quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:32 schreef Metonae het volgende:
Als we 10 man weten te vinden is LK HC25 ook nog wel te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |