SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo nog wat aandachtshoererij voor mezelf ok gr gr![]()
Kom een technodansje met me doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je zei kutmocro's. Ik ben een mocro. Dus ik ben kut.
KutVas!![]()
Oh Rick, wat is de eerste zin die je zegt? De rest versta ik wel maar die 1ste zin nietMet je gemompel
![]()
Kroepoeksaus![]()
, gets me every single time
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
België, Vlaanderen, Rusland, Kroepoeksausquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh Rick, wat is de eerste zin die je zegt? De rest versta ik wel maar die 1ste zin nietMet je gemompel
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Alleen als je mij een drankje kooptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom een technodansje met me doen.![]()
![]()
Ben je in UB te vinden dit weekend, o.usje?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Shitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
België, Vlaanderen, Rusland, Kroepoeksausdat Groningse accent is echt bagger versta d'r geen kut van. Belgie klinkt meer als bellegië
doe niet aan drankjes, je mag wel een snuifje ok?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alleen als je mij een drankje koopt![]()
Niet dit weekend, komende weken wel, helaeschquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:03 schreef ThaTim het volgende:
Ben je in UB te vinden dit weekend, o.usje?![]()
![]()
Oh oke, heb tentamens volgende weekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet dit weekend, komende weken wel, helaesch.
Was net nog in Starbucks, zag je niet zitten!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ben met mijn projectgroep aan het "studeren" (wachten op de volgende les, niks te doen sinds half 1 tot 4 uurquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:05 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oh oke, heb tentamens volgende week.
Was net nog in Starbucks, zag je niet zitten!)
[ Bericht 10% gewijzigd door Erasmus op 18-01-2013 15:07:45 ]![]()
Had dat gezegd, ik was om 1u klaar voor vandaag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben met mijn projectgroep aan het "studeren" (wachten op de volgende les, niks te doen sinds half 1 tot 4 uur)
nee, maar ik wens zeker een terugkeer van ouziationquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef aight1 het volgende:
Tim vind jij ous ook nors tegenwoordig?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
haal hem over met je charmesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nee, maar ik wens zeker een terugkeer van ouziationI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Het bestaat nog hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nee, maar ik wens zeker een terugkeer van ouziation![]()
Schnitzel paradous.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gewoon korte film maken, Ousters van Nam Kee ofzo.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Inglourio.us basterdsI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gewoon korte film maken, Ousters van Nam Kee ofzo.![]()
![]()
![]()
The Santaclo.usI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:57 schreef RickoKun het volgende:
Zo nog wat aandachtshoererij voor mezelf ok gr gr![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
Ok maar niet al teveel heen en weer gaan shaken want dat maakt t mij er niet gemakkelijker op gvdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom dan maar met je hoofd naar beneden.![]()
Kan niet stilligge als iemand zo goed is tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ok maar niet al teveel heen en weer gaan shaken want dat maakt t mij er niet gemakkelijker op gvd![]()
![]()
Kronkel je bodyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan niet stilligge als iemand zo goed is toch.
![]()
Okeeeeeee ik heb blijkbaar in een dronken bui een filmpje gemaakt maar i dunno of het waard is om m te uploaden en hier te postenZo debiel
[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 19-01-2013 14:57:35 ]![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:57 schreef o.us2.0 het volgende:
Okeeeeeee ik heb blijkbaar in een dronken bui een filmpje gemaakt maar i dunno of het waard is om m te uploaden en hier te postenZo debiel
![]()
![]()
Test onsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:57 schreef o.us2.0 het volgende:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hahahahahaha, viese kk mocro.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het gaat echt helemaal nergens over, maar goed
;amp;feature=youtu.be
If not now, then when.![]()
Wat schreeuw je op 0:58 voordat je springt? Iemand zal je maar bezig zien met dat standbeeld vanaf een afstandjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
;amp;feature=youtu.be![]()
. "Gelukkig woon ik niet zo ver van dichtbij", wat een wijsheid
. "Een ontdekking geöntdekt"
!
![]()
Er zou iemand mij hebben gezien. Een moker die op een opstapje springt en keihard Allah Akbar roept tijdens het springenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat schreeuw je op 0:58 voordat je springt? Iemand zal je maar bezig zien met dat standbeeld vanaf een afstandje![]()
. "Gelukkig woon ik niet zo ver van dichtbij", wat een wijsheid
. "Een ontdekking geöntdekt"
!
![]()
![]()
Damn man jullie praten allemaal hetzelfde
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Deze man weetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even een goeie track voor de sfeer.![]()
![]()
Misschien wel, misschien niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Damn man jullie praten allemaal hetzelfde![]()
Gvdquote:
Maar hier is het nooit zo rustig om ongegeneerd los te kunnen gaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dWc wanneer komt jouw filmpje mattie..
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
;amp;feature=youtu.beZie hem zich vermaecken in zijn eentje, grootste lol
![]()
![]()
Gvd o.us man
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]Zie hem zich vermaecken in zijn eentje, grootste lol
foreveralone.jpg![]()
RETI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
nooit gedronkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Jonge, jij raakt al bezopen van shandy.![]()
Ja, moet je zoeken op Brazzers.comquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:15 schreef RickoKun het volgende:
heeft vas trouwens al eens een filmpie gemaakt?![]()
kijk ik al jaren naar uitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:15 schreef RickoKun het volgende:
heeft vas trouwens al eens een filmpie gemaakt?als ik gezopen heb, bral ik alleen maarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nu is het jouw beurt voor een filmpje.
helaas geen account meerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, moet je zoeken op Brazzers.com
Je voelt je vrij zodra je ongegeneerd los kunt gaan. Bevrijdt jezelf van deze maatschappij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar hier is het nooit zo rustig om ongegeneerd los te kunnen gaan.
Dat kan ik niet beamen vriend.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
kijk ik al jaren naar uit
[..]
als ik gezopen heb, bral ik alleen maar![]()
Isssj beter dan deze aksjenten hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maarja, wel superhandig voor de sollicitatiegesprekken.![]()
Het enige kutte aan dat accentloos Nederlands van mij mensen zich verbazen wanneer ik zeg dat ik van Marokkaanse afkomst bent. Alsof je dan perse met zo'n lelijk straataccent moet gaan sprekenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Isssj beter dan deze aksjenten hoor.![]()
![]()
Heb ik ook ja, ookal is het een Marokkaan die van vwo komt dan hebben ze vaak toch van huis uit zo'n accent, same met anti's en suri'squote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het enige kutte aan dat accentloos Nederlands van mij mensen zich verbazen wanneer ik zeg dat ik van Marokkaanse afkomst bent. Alsof je dan perse met zo'n lelijk straataccent moet gaan sprekenWaaromquote:![]()
Speciaal voor jullie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
Jammer van je Wolla. Ik hoor wel duidelijk dat je een mocro bent.![]()
Viel het wel mee?quote:
En zijn Allah Ahkbar dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
Jammer van je Wolla. Ik hoor wel duidelijk dat je een mocro bent.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik heb 10 seconden in het midden geluisterd en ik hoorde gelijk Wolla. Gelijk klaar mee.quote:
Deathlift or Die.![]()
ok kk dan ff op uit me buurt wil jequote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben me longen eruit aan het hoesten![]()
nasty mang
![]()
Filmpje is het waard om helemaal bekeken te worden. Zitten vele wijsheden in.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb 10 seconden in het midden geluisterd en ik hoorde gelijk Wolla. Gelijk klaar mee.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ja doe ik, zo'n 183 km bij je uit de buurtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ok kk dan ff op uit me buurt wil je![]()
nasty mang
![]()
In de muziek van Peter Koelewijn zitten ook vele wijsheden. Luistert iemand dat? Juist.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Filmpje is het waard om helemaal bekeken te worden. Zitten vele wijsheden in.Deathlift or Die.![]()
Is Peter Koelewijn een goeie internetmattie van je?!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
In de muziek van Peter Koelewijn zitten ook vele wijsheden. Luistert iemand dat? Juist.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Is O.us een zanger?!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Is Peter Koelewijn een goeie internetmattie van je?!Deathlift or Die.![]()
Shandy is lekker hoor, ijskoudquote:.
Het label dorpsgek is me dat niet waardquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je voelt je vrij zodra je ongegeneerd los kunt gaan. Bevrijdt jezelf van deze maatschappij..
![]()
Meer een poeet.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Etha, Django is een aanradertje?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Haterquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb 10 seconden in het midden geluisterd en ik hoorde gelijk Wolla. Gelijk klaar mee.! Ik had lol ja
![]()
ok ik bedoelde t niet zo okk kom je bij me plz vasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja doe ik, zo'n 183 km bij je uit de buurt![]()
Heb je kroepoeksaus?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ok ik bedoelde t niet zo okk kom je bij me plz vas![]()
Slaaf (no neger intended).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shandy is lekker hoor, ijskoud.
[..]
Het label dorpsgek is me dat niet waard.
I was in the 212
On the uptown A, nigga you know what’s up or don’t you
Word to who made you
I’m a rude bitch, nigga, what are you made up of
I’m-a eat your food up, boo
I could bust your eight, I’m-a do one too, fuck ya gon' do
I want you to make bucks, I’m a look-right nigga, bet you do want to fuck
Fuck him like you do want to cum
You're gay to get discovered in my two-one-deuce
Cock-a-licking in the water by the blue bayou
Caught the warm goo in your doo-rag too son
Nigga you’re a Kool-Aid dude
Plus your bitch might lick it, wonder who let you come to one-two
With your doo-doo crew son, fuck are you into, huh
Niggas better oooh-run-run
You could get shot, homie, if you do want to
Put your guns up, tell your crew don’t front
I’m a hoodlum nigga, you know you were too once
Bitch I’m bout to blew up too
I’m the one today, I’m the new shit, boo, young Rapunzel
Who are you bitch, new lunch
I’m-a ruin you, cunt![]()
Dit, en dan bedoel ik choco en ous. Stel kakkers.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Damn man jullie praten allemaal hetzelfdefull stops and exclamation marks![]()
En yuri ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit, en dan bedoel ik choco en ous. Stel kakkers.
yuri praat als 'n boerquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ricko dan?quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Als een straatdichter.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
"kroepoeksaus..."quote:
"maanlicht.."quote:
Ik vond Django wel echt weer een vette film, nigga. Ging echt stuk om Samuel L. Jacksonquote:
Deathlift or Die.![]()
Ik ga volgende week pas, wat een helquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vond Django wel echt weer een vette film, nigga..
Heerlijke Soundtracks ook.
[ Bericht 36% gewijzigd door Ethanolic op 19-01-2013 18:18:45 ]Deathlift or Die.![]()
Godverstraataids. Heb ik weer met mn dronken bek een afspraak gemaakt waar ik niet voor in de stemming ben nu.![]()
Zeg altijd dat ik in de diarree ben als ik geen zin hebquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:11 schreef RickoKun het volgende:
Godverstraataids. Heb ik weer met mn dronken bek een afspraak gemaakt waar ik niet voor in de stemming ben nu.
Nooit last van, mijn standaardantwoord is ik app je er nog wel ff over.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:11 schreef RickoKun het volgende:
Godverstraataids. Heb ik weer met mn dronken bek een afspraak gemaakt waar ik niet voor in de stemming ben nu.![]()
![]()
hmmm k gebruik zelfde tactiekquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nooit last van, mijn standaardantwoord is ik app je er nog wel ff over.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ga ik onthouden als ik weereens in damsco kom.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nooit last van, mijn standaardantwoord is ik app je er nog wel ff over.![]()
Okequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ga ik onthouden als ik weereens in damsco kom.![]()
Jij dan met je 'weer eens' like we've ever metquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zomaar droog doen. Is goed met jou.![]()
![]()
Met "weer eens" bedoelde ik dat ik als weer eens in damsco kom, eiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij dan met je 'weer eens' like we've ever met. Je weet toch, dat ik tijdens mijn zaken daar met je wil meeten, dat je wss "Ik app je er nog ff wel over" gaat appen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 19-01-2013 23:58:22 ]![]()
Je weet toch, je weet tochquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Met "weer eens" bedoelde ik dat ik als weer eens in damsco kom, ei. Je weet toch, dat ik tijdens mijn zaken daar met je wil meeten, dat je wss "Ik app je er nog ff wel over" gaat appen.
. Ik app je er nog wel over oke?
![]()
![]()
Is goed, ik ga constant opletten wanneer je appt en ik ga erg boos worden wanneer je mijn berichtje hebt gelezen maar niet terug praat okquote:Op zondag 20 januari 2013 00:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet toch, je weet toch. Ik app je er nog wel over oke?
![]()
Ik praat toch altijd terug, wolla. laatste keer fb zei jij niks meer terug dus doe niet zoquote:Op zondag 20 januari 2013 00:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is goed, ik ga constant opletten wanneer je appt en ik ga erg boos worden wanneer je mijn berichtje hebt gelezen maar niet terug praat ok![]()
dadelijk FOK! onbereikbaar nondeju
gwn dickfoto sturen o.usquote:Op zondag 20 januari 2013 00:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is goed, ik ga constant opletten wanneer je appt en ik ga erg boos worden wanneer je mijn berichtje hebt gelezen maar niet terug praat okI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
heb je niet op whatsappquote:![]()
uhmmmm, weenognieequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
je gaat me gebruiken dan, ik wil leuke picca's terugquote:
Ik wil je best wel de tietenfoto van Vas doorsturen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
je gaat me gebruiken dan, ik wil leuke picca's terug![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wil je best wel de tietenfoto van Vas doorsturen.![]()
![]()
Stuur maar via whatsapp danquote:Op zondag 20 januari 2013 00:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wil je best wel de tietenfoto van Vas doorsturen., bespaart me wat schaamte via DM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Alsof je mijn dickfoto niet hebt gesharedquote:![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 20-01-2013 00:40:09 ]![]()
Wat denk jij nou, de enige echte besneden mokerpenis van ous, dat ik die ga delenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alsof je mijn dickfoto niet hebt geshared![]()
Bitch pls hij is exclusief
![]()
Door deze post ga ik mijn schaamhaar scheren voordat we gaan meeten.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat denk jij nou, de enige echte besneden mokerpenis van ous, dat ik die ga delenBitch pls hij is exclusief
![]()
Waaromquote:Op zondag 20 januari 2013 00:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Door deze post ga ik mijn schaamhaar scheren voordat we gaan meeten.![]()
Wie zegt dat ik dat doequote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is oneerlijk als alleen jij dat doet.![]()
Ik ga slapen, vandaag die neuzen inmaken OFNIET o.usjeI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
do it plsquote:Op zondag 20 januari 2013 00:48 schreef ThaTim het volgende:
Ik ga slapen, vandaag die neuzen inmaken OFNIET o.usjeI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Morgen ga ik het kijken met mijn opa, die geboren en getogen is in Crooswijkquote:Op zondag 20 januari 2013 00:48 schreef ThaTim het volgende:
Ik ga slapen, vandaag die neuzen inmaken OFNIET o.usjeNooit zie ik hem zoveel schelden bij wedstrijden van Feijenoord vergeleken met De Klassieker.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 20-01-2013 00:52:50 ]![]()
Wat is dit Jij was toch marokkaansquote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Morgen ga ik het kijken met mijn opa, die geboren en getogen is in CrooswijkNooit zie ik hem zoveel schelden bij wedstrijden van Feijenoord als met De Klassieker.
![]()
Misschien wel, misschien niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat is dit Jij was toch marokkaans![]()
We zien wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:53 schreef Ethanolic het volgende:
Oh en ik hoor die stoere Rotterdammertjes morgen wel huilen
Boehoehoe.
Ben wel blij dat De Klassieker weer tussen gewaagde teams gaat.![]()
Oke :$quote:Op zondag 20 januari 2013 00:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Stuur mij eerst een picca op WhatsApp, kijken of ik dan nog trek heb.![]()
Moet je hier komen zegge.. Nee hier durft ie de straat niet eens op "ik ben de enige blanke boehoee"quote:Op zondag 20 januari 2013 00:53 schreef Ethanolic het volgende:
Oh en ik hoor die stoere Rotterdammertjes morgen wel huilen
Boehoehoe.![]()
ja kan je wel kkfaya doen ma is gwn zoquote:Op zondag 20 januari 2013 13:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moet je hier komen zegge.. Nee hier durft ie de straat niet eens op "ik ben de enige blanke boehoee"Deathlift or Die.![]()
etha de bange whiteboyquote:Op zondag 20 januari 2013 13:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moet je hier komen zegge.. Nee hier durft ie de straat niet eens op "ik ben de enige blanke boehoee"
Vieze kankertentamens[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Hey dikkequote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Mijn cortisollevelsquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
WTF Kill it with fire[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Oh, just Tupac and Suge Knight playing Sonic
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wtf.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hollyyy fucking shit, wat een ranzige hoer.
https://www.facebook.com/(...)82097&type=2&theater![]()
Who ate all the pies? Who ate all the pies? You fat bastard, you fat bastard, you ate all the pies.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hollyyy fucking shit, wat een ranzige hoer.
https://www.facebook.com/(...)82097&type=2&theater![]()
![]()
![]()
![]()
Ook zo mooi die klodder bloed.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Who ate all the pies? Who ate all the pies? You fat bastard, you fat bastard, you ate all the pies.![]()
![]()
Van Persie is weer bezig
Lijkt mij ook wel een actie voor jou, op zich.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahahah, ik had 'm net bekeken, tyfus goorIf not now, then when.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel een actie voor jou, op zich.![]()
![]()
Heb je een camera met 'n beetje goede HD kwaliteit thuis?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou eerder een sextape maken dan zoiets ranzigs.![]()
![]()
Nee, geef me geld dan kan ik er eentje kopen, dan verdien ik eraan en geef ik je 't geld terug.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb je een camera met 'n beetje goede HD kwaliteit thuis?![]()
Is dat niet een beetje pooierachtig?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, geef me geld dan kan ik er eentje kopen, dan verdien ik eraan en geef ik je 't geld terug.![]()
Niemand hoeft t te weten toch.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje pooierachtig?![]()
380p toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:34 schreef jna het volgende:
Django staat gewoon op youtube in goede kwaliteit![]()
![]()
Link?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:34 schreef jna het volgende:
Django staat gewoon op youtube in goede kwaliteit![]()
WAT DOE JE STOER DAN EN NEIT POSTE HE POST GWN FF LINK DANGquote:Op zondag 20 januari 2013 18:34 schreef jna het volgende:
Django staat gewoon op youtube in goede kwaliteitIf not now, then when.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef Ethanolic het volgende:
Hoi Rotterdammertjes.
Doei Rotterdammertjes.
Jawel, je keek.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
die ga je toch niet solo op youtube kieke, die moet je op het grote scherm zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Yuriquote:'Serviër parkeert 1.7 miljard drugsgeld in Amsterdam'
De beruchte Servische drugsbaas Darko Saric heeft mogelijk 1.7 miljard euro aan drugsgeld in Amsterdam ondergebracht.
Dit meldt de Servische landelijke krant Blic. Volgens de krant, die zich baseert op bronnen bij de Servische politie, heeft de drugsbaas de opbrengsten van cocaïnesmokkel geparkeerd bij twee bedrijven in Amsterdam. De bedrijven, die zijn opgericht door Oostenrijkse banken, hebben voornamelijk tussen 2007 en 2009 als dekmantel gediend. Het drugsgeld is vervolgens geïnvesteerd in projecten in heel Europa, waarvan ook een deel in Nederland terecht is gekomen.
Darko Saric is een van de grootste drugshandelaren van de Balkan. Volgens de Servische politie zijn Nederlandse agenten het geld op het spoor.
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_Amsterdam___.html![]()
![]()
Dat wijfje staat er echt zo stom bij ookquote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://www.facebook.com/(...)53769&type=2&theater
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het echt deprimerend dat ik bij elke 'ghetto' chick aan jou moet denken.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat wijfje staat er echt zo stom bij ookIf not now, then when.![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind het echt deprimerend dat ik bij elke 'ghetto' chick aan jou moet denken.![]()
![]()
Prima.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind het echt deprimerend dat ik bij elke 'ghetto' chick aan jou moet denken.![]()
BITCH I'M A BOSS
BITCH I'M A BOSS
I PLAN THE SHOTS
I CALL THE CALLS
WE IN THIS BITCH
IT'S GOING DOWN
YEA I'M THE KING NOW
WHERE'S MY MUTHAFUCKING CROWN?
BRUUR WEETIf not now, then when.![]()
Zomer 2011 alweer man die, wát een anthem was datquote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
BITCH I'M A BOSS
BITCH I'M A BOSS
I PLAN THE SHOTS
I CALL THE CALLS
WE IN THIS BITCH
IT'S GOING DOWN
YEA I'M THE KING NOW
WHERE'S MY MUTHAFUCKING CROWN?
BRUUR WEET!
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Sowieso als ik in A'dam woon gaan we chillen op de blok terwijl we naar deze muziek luisteren met onze bontkraagjes, chiroc, jonko's en doekoes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zomer 2011 alweer man die, wát een anthem was dat!
Barack die z'n vrouw zoent en vervolgens verder gaat met het pingen van z'n hoes. PIMP.quote:
Flossin' als een malle, Ciroc boys hindabuildingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso als ik in A'dam woon gaan we chillen op de blok terwijl we naar deze muziek luisteren met onze bontkraagjes, chiroc, jonko's en doekoes..
![]()
We moeten sowieso een x shisha zetten met de boys hier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Flossin' als een malle, Ciroc boys hindabuilding.
![]()
Waar heb je het over? dWc meet geen fokkersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso als ik in A'dam woon gaan we chillen op de blok terwijl we naar deze muziek luisteren met onze bontkraagjes, chiroc, jonko's en doekoes..
![]()
dWc meet geen autisten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar heb je het over? dWc meet geen fokkers.
Geen idee, maar ik zou hem ook niet willen meeten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is CB ook een autist volgens jou dan, zelfs die meet ie niet.If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou hem ook niet willen meeten.![]()
![]()
Nee maar jij mag me wel strelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Streelt dat je ego ook een beetje?![]()
kimberleyI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://www.facebook.com/opapapapa
Het is d'r gewoon echt.
Ze zit wel aan de zooi man.![]()
![]()
Welke zooi? Vas zit aan de zooi ja, deze chick zit aan de ekte ekte.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is d'r gewoon echt.
Ze zit wel aan de zooi man.
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Welke zooi? Vas zit aan de zooi ja, deze chick zit aan de ekte ekte.!
Ja, poeders en weet ik wat allemaal. Die shit heeft altijd zo'n Amerikaanse Tel-Sell verpakking, al-tijd.
![]()
Dat dere proteinzzz MAN.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Ja, poeders en weet ik wat allemaal. Die shit heeft altijd zo'n Amerikaanse Tel-Sell verpakking, al-tijd.
ik loop op straat en ze kijken me aan van wat gaat ie doen of wat heeft ie gedaan kijk van mij hoef je niks te verwachten want ik leef me leven als een geboren verdachte![]()
Vind dit figuur best mooiquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar doet me dit toch aan denken...
[ afbeelding ]
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Aan eetstoornissenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar doet me dit toch aan denken...
[ afbeelding ][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
nee is freskuquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga je daar goed op ja?
[ afbeelding ]I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ghettoclassyquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Welke zooi? Vas zit aan de zooi ja, deze chick zit aan de ekte ekte.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Omdatappel het volgende:
Jezus, Vas, je maakt wel iets los in sommige personen kennelijk. 'Achterbakse kuthoer'?![]()
![]()
Zag het ook net, kan de beste overkomenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef jna het volgende:
Whehehehehe Bony
http://forum.dutchbodybui(...)-328568/index54.html.
![]()
Nobody getting in my pussy mainquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:46 schreef Sala-adin het volgende:
Wie is VeerEli dan? Ze ziet er cancerlekker uit
Iemand haar al geneukt?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Twee keer maar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:46 schreef Sala-adin het volgende:
Wie is VeerEli dan? Ze ziet er cancerlekker uit
Iemand haar al geneukt?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ja, mijn vriend. CB haalt zijn fantasie en de realiteit wat door elkaar, nu.quote:
Oh ok.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend. CB haalt zijn fantasie en de realiteit wat door elkaar, nu.![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gelukkig ik de jouwe ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor, heb Vera's tietjes mogen bewonderen.Tiet-sharing, je weet.
Ruilen tegen mijn moobs?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gelukkig ik de jouwe ookTiet-sharing, je weet.
![]()
Gekke CB.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend. CB haalt zijn fantasie en de realiteit wat door elkaar, nu.Omdat peer.![]()
quote:VeerEli schaamt zich een beetje.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Klopt, wie zou zich nou niet schamen na genomen worden door 9 cm.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
VeerEli schaamt zich een beetje.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, wie zou zich nou niet schamen na genomen worden door 9 cm.
Omdat peer.![]()
Waarom zou jij je daarvoor schamen? Ik ben degene die zich moet schamen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, wie zou zich nou niet schamen na genomen worden door 9 cm.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Is chanant mang kennie toch. Die chicks moeten pochen met die 20 cm jeweetz.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom zou jij je daarvoor schamen? Ik ben degene die zich moet schamen.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Is toch awkward.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom zou jij je daarvoor schamen? Ik ben degene die zich moet schamen.
Omdat peer.![]()
Kan je toch alsnog tegen je vriendinnekes zegge?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is chanant mang kennie toch. Die chicks moeten pochen met die 20 cm jeweetz.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nou die van CB verzoop erin, hihihihihihihihiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:25 schreef Chai het volgende:
Zijn penis was zo enorm, alle condooms scheurden![]()
Gvdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou die van CB verzoop erin, hihihihihihihihi![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor, heb Vera's tietjes mogen bewonderen.
Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: