hier was er minisneeuwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef RenRen- het volgende:
Hallon, gaat er nog verse sneeuw vallen?
Hier ook, en nu dooit het.quote:
Jonge, de sneeuw bepaalt toch de temperatuur niequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier ook, en nu dooit het.Ik wil gewoon weten of ik me morgen heel warm moet kleden (omdat ik misschien vaststa op het station of heel lang moet wachten op de bus) of dat ik me geen zorgen hoef te maken
Laagjes kleden, kan er altijd een laag extra aan of uitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier ook, en nu dooit het.Ik wil gewoon weten of ik me morgen heel warm moet kleden (omdat ik misschien vaststa op het station of heel lang moet wachten op de bus) of dat ik me geen zorgen hoef te maken
Als je 3 uur staat te wachten krijg je het kouder dan als je een kwartietje staatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, de sneeuw bepaalt toch de temperatuur nie
Ja het dooit iddquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb je een rechtstreekse trein?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je 3 uur staat te wachten krijg je het kouder dan als je een kwartietje staat
Als het meezit welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je een rechtstreekse trein?
Dat is wel een goedequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Laagjes kleden, kan er altijd een laag extra aan of uit
Dat is wel lekker. Als je eenmaal in de trein zit, is het lekker warm. En als je langer dan een half uur op de trein moet wachten en ze geven allemaal problemen en zo, dan draai je om en ga je niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het meezit welAls hij rijdt.
[..]
Dat is wel een goede
Ja, ik zit een beetje in dubio wat dat betreft, het is voor de academie en ik wil niet te veel missenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
ger dan een half uur op de trein moet wachten en ze geven allemaal problemen en zo, dan draai je om en ga je niet?![]()
In Breda toch? Waar zit die ergens eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik zit een beetje in dubio wat dat betreft, het is voor de academie en ik wil niet te veel missen
... Bavel was het geloof ik, of vlakbij Bavel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In Breda toch? Waar zit die ergens eigenlijk?
Maar volgens mij valt het wel mee hoor. Gister waren er niet echt meer een hoop problemen en volgens mij rijdt het vandaag ook wel redelijk allemaal
Als je elfstedentocht wil moet je Nederland een stukje naar het noorden verplaatsenquote:
Doe eens een foto van nu dan! Ik weet niet eens hoe je eruit ziet huuuuuquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:05 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind de elfstedentocht niet zo boeiend
Ik twijfel ook of ik een pony moet nemen trouwensHeb nu zo'n schuin geval.
doe het niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd ik weet nog steeds niet of ik een pony moet nemen
op dr blog jonge!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doe eens een foto van nu dan! Ik weet niet eens hoe je eruit ziet huuuuu
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb al lang mijn pony niet meerToch wel 2 weken vol gehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doe eens een foto van nu dan! Ik weet niet eens hoe je eruit ziet huuuuu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:07 schreef Miezziej het volgende:
[..]Leuke chick wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee geen rechte pony!
Ok, bedankt voor het adviesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Leuke chick wel!
En nee geen rechte pony!
Nog jonger?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
Weet je wat het is met pony's.... Je gaat er jonger uit gaan zien
Nou dat kan bij mij geen kwaadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
Weet je wat het is met pony's.... Je gaat er jonger uit gaan zien
Haha, awquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nog jonger?![]()
![]()
(Sommige mensen kijken me nogal met ongeloof aan wanneer ik zeg dat ik 21 ben)
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nog jonger?![]()
![]()
(Sommige mensen kijken me nogal met ongeloof aan wanneer ik zeg dat ik 21 ben)
Jullie zijn lievquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Haha, awIk vind die scheve pony echt heel mooi staan
Oeh ik ken iemand waar je een goed voorbeeld aan kan nemenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:12 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind mij ook irritant. Aan de ene kant wil ik mijn haar weer in een leuk kapsel maar aan de andere kant wil ik het laten groeien. Misschien moet ik asymmetrisch gaan.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ik ken iemand waar je een goed voorbeeld aan kan nemenDie heeft aan de ene kant het opgeschoren en de andere kant langer.. wat krullig/pluizig haar ook........................
thehehehehhehehehehehehehehhehehhehehehe![]()
Ermahgerd tofheid !!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
JEEEEEEE![]()
![]()
Ik heb Lin's winactie gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
JEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
JEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je nog ff bussen vanaf het stationquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
... Bavel was het geloof ik, of vlakbij Bavel.
Oh gelukkig, dan hoop ik dat het niet te erg wordt vannacht
Oh yes you didquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
JEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
geloof ik, of vlakbij Bavel.
Oh gelukkig, dan hoop ik dat het niet te erg wordt vannacht
Dan moet je nog ff bussen va
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:07 schreef Miezziej het volgende:
[..]Jij ziet er leuk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh ik ookquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh ik ook.
20 euro.
Eerste gedachte: "Meh, voor 25 euro extra kan ik net zo goed de rest er ook bij bestellen"
En nu twijfel ik
Yes!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef Miezziej het volgende:
Ik word verlegen van jullie![]()
![]()
45 euro, hmm... tempting... Voor alle 6 toch?
Ja godver, nu denk ik "10 euro per lak"quote:
Ermahgerdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nieuwe Halo Hues van Color Club
Dat kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja godver, nu denk ik "10 euro per lak"![]()
En anders kan ik denken "ERMAGERD NIET EENS EEN TIENTJE PER LAK"
Maar ik realiseer me net ook dat het geen euro's zijn maar dollars, dat scheelt dan wel weer wat
Zeker wel!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik hoop maar dat je het toffe spulletjes vindt
Holo'squote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik betaal dus 15 euro voor die twee. En ik heb dus ook 3 layla's besteld en ik ga de CG's bestellen. IK DOE HET NIET
Ik vind mezelf overtuigend klinkenJa? Nee?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zeker wel!
Heel eerlijk gezegd heb ik de dazzling rocks al (die zijn echt supermooi) en ruby pumps ook..![]()
De rest ben ik wel heel benieuwd naar en wilde eigenlijk dus nog naar de body shop voor die ginger sparkle
O ja en ik wilde de nieuwe zoya's.. LE FU!quote:
Oeh *gaat kijken*quote:
Weet ik nog niet helemaal zeker...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:27 schreef Lindytje het volgende:
Oh, miss C, kom je trouwens naar de schaar-meet?
Oke, dan stuur ik het wel op. Anders zou ik het meenemenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Weet ik nog niet helemaal zeker...
Buy nowquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmm misschien!Ik moet een beetje die eeuwige neiging tot rammen op de bestelknop minderen.
Die hontKavia is zo lillekquote:
En dan zo een blogpost maken?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:38 schreef Lindytje het volgende:
Die nagellak-dinges is echt briljant!! Ik ga die ook maken jonguh!
Nou, misschien wel ja!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan zo een blogpost maken?
Hij staat ook nog op mijn lijst voor video tutorial, maar teveel zooi nog te doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:38 schreef Lindytje het volgende:
Die nagellak-dinges is echt briljant!! Ik ga die ook maken jonguh!
Jouw video's zijn bazenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij staat ook nog op mijn lijst voor video tutorial, maar teveel zooi nog te doen
Is goed, thnx!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oke, dan stuur ik het wel op. Anders zou ik het meenemen
Hij is heel oudquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb volgens mij precies dezelfde handdoek
Mwehehe, toevalligquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja die van mij ook, ik denk 15 jaar, minstens!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef Dwyn het volgende:
Lees net dit op de PAA Facebook over die CC holo's:
Ok I just heard back from CC. These colors WILL be added however they have had no orders so far for them because the formula isn't perfected yet so these are previous samples that somehow someone got ahold of and is selling. She warned away from buying them as they will not be the same as when they are actually released in a few months and they will not be condoned by the company as being sold as of yet without the correct formula.
Kutquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef Dwyn het volgende:
Ok I just heard back from CC. These colors WILL be added however they have had no orders so far for them because the formula isn't perfected yet so these are previous samples that somehow someone got ahold of and is selling. She warned away from buying them as they will not be the same as when they are actually released in a few months and they will not be condoned by the company as being sold as of yet without the correct formula.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat ik ze niet meteen heb gekocht.
Gewoonquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom de "" ?
Hij staat jou toch supertof
Ja maar het staat ook niet iedereen even leuk denk ik. En het zal vast ook wel schelen of iemand 'ineens' een pony laat knippen, of er al heel lang een heeft en je niet anders weet, zelfde als met andere kapsels die mensen kiezen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
GewoonVind het altijd zo grappig dat de mening over pony's zo verdeeld is.
Photoshop jezelf met pony om te zien of je het leuk vindtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien ga ik t gewoon doen. 28e naar de kapper dus kan er nog ff over nadenken. T groeit toch weer aan
Kutquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef Dwyn het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al vaker een rechte pony gehad
Daarom ben ik ook gaan stijlen toen ik van permanent naar de bob + pony gingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar het staat ook niet iedereen even leuk denk ik. En het zal vast ook wel schelen of iemand 'ineens' een pony laat knippen, of er al heel lang een heeft en je niet anders weet, zelfde als met andere kapsels die mensen kiezen.
Ik zou er zelf ook geen hoeven want ik vind dat niet mooi staat met mijn krullen, ik heb ook geen zin om hem elke keer te stijlen en ik zou me doodergeren aan dat haar vlak boven m'n ogen en het elke 2 weken bij laten knippen. Maar ik vind hem bij jou wel heel tof staan
Nou ik hoop het voor julliequote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die CC's zijn dan samples en heul bijzonder en blijken veul mooier te zijn dan de echte en worden dan bazen HTF's en wij hebben ze![]()
En ze komen natuurlijk ook gewoon, zonder twijfel![]()
Nee?
Op PAA staat alleen dat ze op Ebay en Amazon gezien zijn. Ik vind het maar vreemd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:37 schreef megamandy het volgende:
Wel een mooi verhaal alweer met de CC'sWel vreemd dat ze ook al in "normale" winkels gezien zijn?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:39 schreef Miezziej het volgende:
Vandaag is mijn laatste stagedag, collega had gezegd dat ze zou langskomen om gedag te zeggen enzo, dus ik had nog wat lekkers bewaard
Komt ze gewoon niet
Ik heb nog een banaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga zo maar vast aan het eten beginnen.
Omdat wijf?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh
Waarom heb je die nu nie meer? En waarom twijfel je?
Ik heb een macaroni iets uit het bodieboost boek.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nog een banaan![]()
En vanavond vissticks met spinazie, eet alleen
Wellicht dat je dat ding stik beu was omdat irritant of wat dan ook, dan zou opnieuw laten knippen nie zo handig zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat wijf?
Nee geen idee waarom ik die niet meer heb
Ik heb ff geen zin in veel moeite doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb een macaroni iets uit het bodieboost boek.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ff geen zin in veel moeite doen
Dus ff wat puree maken denk ik, en dan diepvries spinazie en iets van Iglo
Als je dat ervoor over hebt, is het prima he.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja het is sowieso extra werk. Als er 1 plukje raar doet moet je gaan stylen enzo.
ik erger me echt kapot aan bodie. Wtf is bodie?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb een macaroni iets uit het bodieboost boek.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik erger me echt kapot aan bodie. Wtf is bodie?
Nou ja, er is nu 1 iemand die zegt dat ze niet echt zijn. Zegt ook niksquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh the fashion polish heeft erover dat die halo hues al via eBay kunnen worden besteld
Jup, maar ik wacht wel tot de officiële release einzquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou ja, er is nu 1 iemand die zegt dat ze niet echt zijn. Zegt ook niks
Had idd wel verwacht dat ze duurder zouden zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik lees dat de CG holographics duurder zullen zijn dan de gewone![]()
En dat het pas in de zomer komt
Als je ze later op ebay moet halen zijn ze nog duurderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had idd wel verwacht dat ze duurder zouden zijn
En alleen maar goed dat ze later komen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom heb ik how I matt your mother twee keer?
Ik verbaas mezelf nog zo vaakquote:
Mehehe ja ik heb het ook wel eens bijna, maar ik weet gelukkig wel welke ik al heb en nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik verbaas mezelf nog zo vaak
ERMAGERD GOEDKOOP KOPEN
En dan later "o wait".
Oh kijk, die sjanker ik er ook ff op, dan hoop ik dat ik 'm niet te zien krijg.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit krijg ik dus wel op m'n feestboek:
[ afbeelding ]
Het is volgens mij ook een onzin bericht, want die hele foto is niet eens Nederlands. Maar het zal wel effectief zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh kijk, die sjanker ik er ook ff op, dan hoop ik dat ik 'm niet te zien krijg.
Nee, daarom, dat had ik ook al begrepen.. En ik ontloop 'm liever met mijn huidige tere gemoedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook een onzin bericht, want die hele foto is niet eens Nederlands. Maar het zal wel effectief zijn.
(Volgens fok is de bron trouwens een facebookgroep die veel lijkt op dat anti-tolerantie ding dat we laatst hadden gevonden. En ja ik heb hem vrijwillig opgezocht en gezien, want ik was nieuwsgierig)
Ik gok Cif!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:31 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Even wat opgeruimd hier ! Cif zou koken.... 3x raden wie er op de bank ligt te slapen
PRIEMquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:31 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Even wat opgeruimd hier ! Cif zou koken.... 3x raden wie er op de bank ligt te slapen
quote:
Samsonquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:31 schreef PriemGirl het volgende:
Die slaapt ookquote:
Zonder etenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die slaapt ookmaar niet op de bank
![]()
Ah fuik it. Ik ga aan de zuip
Ik heb welgeteld 3 bruine (drogequote:
Priemquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 3 bruine (droge) boterhammen op hoor !!!
Nee?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee?
PRIEM!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee?
Je maakt een spelfout, het is met 1 squote:
Ja maar je gaat nu niet zuipen maar gewoon etenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:39 schreef PriemGirl het volgende:
Jongeuh!!! Ik had toch al gezegd dat ik m'n beleg vergeten waswas heul niet bewust
Moet echt heul klein zijn, zie er niks vanquote:
Cif ligt te slapen!!!!!! En aperitiefjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar je gaat nu niet zuipen maar gewoon eten
April die een paar lakjes aanbiedt, Kelly die daarop reageert.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet echt heul klein zijn, zie er niks van
Ik kan het niet vindenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
April die een paar lakjes aanbiedt, Kelly die daarop reageert.
JE HEBT TOCH ZELF OOK HANDEN!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif ligt te slapen!!!!!! En aperitiefje
ctrl+F kan ook na velen keren scrollen geen April vindenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
April die een paar lakjes aanbiedt, Kelly die daarop reageert.
Aprilquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden. Ik wil de rel lezen
.
Ok ok................quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JE HEBT TOCH ZELF OOK HANDEN!
Die kan je op twee manieren gebruiken:
1) Zelf eten fabriceren
2) (naar mijn mening de betere) Cif wakker schudden zodat hij vreten kan maken
GEZOND ETEN, GIJ ANNORECT
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik weet het ook niet, bij mij staat ie bovenaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ctrl+F kan ook na velen keren scrollen geen April vinden
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok ok................Ok, je mag je aperitief, maar ter compensatie daarna meer eten! *kijkt streng*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind mezelf een goeden mental coach
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Dit zeggen ze nu, maar degene die het gepost heeft heeft een compleet leeg facebook-profiel en geen enkele vriend.. Yeah, overtuigendquote:Color Club Nail Lacquer Color Club is in the process of releasing another set of Halo Hues. Please be careful when placing an order with an outside vendor because we have only sent out sample shades (no orders have been filled). We'll let you know when everything is ready to go. Thanks!
Ik zou daar ook niet zo blij van worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:50 schreef Debsterr het volgende:
Oh dat is wel lame ja, van die re-sell.
Ik las op PAA dat schijnbaar de samples (eerste batch) terecht is gekomen op eBay en dat dus de echte release pas later komt, als de formule helemaal goed is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit zeggen ze nu, maar degene die het gepost heeft heeft een compleet leeg facebook-profiel en geen enkele vriend.. Yeah, overtuigend.
Maar het zou me niks verbazen als het nog heul lang duurt voor we die dingen hebben
Ok nu ga ik de rel lezen
Ik ga echt wel eten hoor don't worryquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, je mag je aperitief, maar ter compensatie daarna meer eten! *kijkt streng*
Ik vind mezelf een goeden mental coach
Die persoon die er eerder over begon heeft wel een gewoon profiel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit zeggen ze nu, maar degene die het gepost heeft heeft een compleet leeg facebook-profiel en geen enkele vriend.. Yeah, overtuigend.
Maar het zou me niks verbazen als het nog heul lang duurt voor we die dingen hebben
Ok nu ga ik de rel lezen
Dit bericht komt ook van PAA. Maar dan zijn er wel pakweg 100 samples uitgegaan, zouden ze zoveel doen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik las op PAA dat schijnbaar de samples (eerste batch) terecht is gekomen op eBay en dat dus de echte release pas later komt, als de formule helemaal goed is.
Ja dat hoorden we idd, maar is ook maar 1 iemand die het zegt..... En worden echt al giiiiiga verkocht via eBay en Amazon. Sjoerd heeft daar wel een punt dat het dan niet gaat om 'een paar' samplesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik las op PAA dat schijnbaar de samples (eerste batch) terecht is gekomen op eBay en dat dus de echte release pas later komt, als de formule helemaal goed is.
Hoe weet je dat er giga verkocht wordt? Er waren toch maar twee listings?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat hoorden we idd, maar is ook maar 1 iemand die het zegt..... En worden echt al giiiiiga verkocht via eBay en Amazon. Sjoerd heeft daar wel een punt dat het dan niet gaat om 'een paar' samples
Ah we zien wel
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat hoorden we idd, maar is ook maar 1 iemand die het zegt..... En worden echt al giiiiiga verkocht via eBay en Amazon. Skjoe heeft daar wel een punt dat het dan niet gaat om 'een paar' samples
Ah we zien wel
er zijn er al meer dan 100 verkocht van die ene listing alleenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat er giga verkocht wordt? Er waren toch maar twee listings?
Ik kan al geen listing meer vinden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
er zijn er al meer dan 100 verkocht van die ene listing alleen
Maar er staat bij description "Color Club Halo Hues - Spring 2013".
Zou het een pre-sale zijn?
Dat zou wel matig zijn
Apart. Ik heb wel eens wat besteld bij hun. Levering was wel wat langer dan normaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item2c6bafc18e
Moet ik hem inkoppen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:58 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil iets lakken/nailarten... maar wat?
Hij blijft leukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HAHAHAHA DIE ZAG IK ECHT NIET AANKOMEN![]()
![]()
Had je die ene gezien die ik gepost had vanmiddag?quote:
Ja die ene met die nagels en die dingen erop!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had je die ene gezien die ik gepost had vanmiddag?
(zulks een duidelijkheid)
Zal even zoeken of ik hem nog kan vinden
Marblen?quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb honger
En ben pas om 8 uur thuis
Ik wil friet
Jaquote:
ERMAGERD DAN KRIJGEN WIJ SAMPLE SHADES DIE DAARNA HTF WORDENquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:19 schreef Dwyn het volgende:
Color Club Nail Lacquer
Color Club is in the process of releasing another set of Halo Hues. Please be careful when placing an order with an outside vendor because we have only sent out sample shades (no orders have been filled). We'll let you know when everything is ready to go. Thanks!
Ze zeggen het nu zelf ook.
Nee nog steeds niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD DAN KRIJGEN WIJ SAMPLE SHADES DIE DAARNA HTF WORDEN![]()
![]()
Nee?
Als ik ooit zo word, moeten jullie me slaan, okay?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben je rustig op zoover wat beoordelingen aan het kijken, krijg je dit soort foto's tussendoor
[ afbeelding ]
![]()
En dan staar er ook nog onder "lekker gek doen"![]()
Met liefdequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als ik ooit zo word, moeten jullie me slaan, okay?
Why?!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met liefde![]()
Mensen die hun complete vakantie-album op zoover zetten
DAT IS TOFquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja gevonden
http://www.smashleysparkl(...)7-new-technique.html
Noooos!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:51 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb nieuwe shampoo nodig, ik kan nog maar één wasbeurt met mijn huidige
Einde dag 2 doet mijn haar inderdaad al stomquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met dit weer doet door kou+ verwarming je haar enzo sowieso toch kut?
Hm, ik ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Balea Oil Repair maar mijne is ook bijna op en voorlopig kom ik niet in Duitsland
Ik wil die Andrelon argan olie shizzle nog proberen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm, ik ook nietEven verder googlen
Mja, ik wil geen SLS en SLES gebruiken omdat ik merk dat mijn haar daar blij van wordt... En heel veel drogisterij-merken hebben dat wel overal inquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik gebruik gewoon Fructis want goedkoop
Ik vond het dus niet zo fijn, maar jij hebt wel wat ander haar dan ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik wil die Andrelon argan olie shizzle nog proberen.
Ik hou me daar gelukkig niet mee bezigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, ik wil geen SLS en SLES gebruiken omdat ik merk dat mijn haar daar blij van wordt... En heel veel drogisterij-merken hebben dat wel overal in
Ik heb een tijdje Fructis Pure Shine gebruikt, daar zit als het goed is ook geen SLS en SLES in.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, ik wil geen SLS en SLES gebruiken omdat ik merk dat mijn haar daar blij van wordt... En heel veel drogisterij-merken hebben dat wel overal in
Mjah, ik heb wel een beetje siliconen en dergelijke nodig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vond het dus niet zo fijn, maar jij hebt wel wat ander haar dan ik
Als je haar had zoals ik dat heb denk ik welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hou me daar gelukkig niet mee bezig
Jeee! Ik moet tot de 70 dollar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:59 schreef Debsterr het volgende:
Bijna voldoende verdiend op Google Adsense voor een uitbetaling.
Oh, dan ga ik daar naar kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje Fructis Pure Shine gebruikt, daar zit als het goed is ook geen SLS en SLES in.
Ja daarom! Ik heb er echt niets aan, dan doet mijn haar pfff.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, ik heb wel een beetje siliconen en dergelijke nodig.
Nais! Hoeveel is het minimale dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:59 schreef Debsterr het volgende:
Bijna voldoende verdiend op Google Adsense voor een uitbetaling.
Pffffff!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik daar naar kijken
[..]
Ja daarom! Ik heb er echt niets aan, dan doet mijn haar pfff.
75 euro geloof ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nais! Hoeveel is het minimale dan?
Haha! Ik moet echt nodig naar de kapper voor die dooie punten maar ik heb eigenlijk ook wel zin in een nieuwe kleur.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
pffffff ingezakte pudding.
[..]
Oh, nice!
Wat voor kleur zit je aan te denken? Waarom niet!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha! Ik moet echt nodig naar de kapper voor die dooie punten maar ik heb eigenlijk ook wel zin in een nieuwe kleur.
Ik weet het nog niet preciesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat voor kleur zit je aan te denken? Waarom niet!
Ik heb niet zo'n groot vertrouwen in kappers.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien gewoon advies vragenIk weet het ook nooit
please don'tquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben m'n haar ook weer zat. M'n collega's zaten me laatst wijs te maken dat ik ene pixie cut moest nemen.
Haha nee daar heb ik een te lang hoofd voor sowieso. Maar ik wil er wel iets mee.. draag 't nu ALTIJD in een knotje.quote:
en iets met een zijstaart of een vlecht ofzo?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee daar heb ik een te lang hoofd voor sowieso. Maar ik wil er wel iets mee.. draag 't nu ALTIJD in een knotje.
Is 't nu nog niet lang genoeg voor maar droeg 't in de zomer idd ook vaak in een vlecht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
en iets met een zijstaart of een vlecht ofzo?
Ik alleen een gewone vlecht hahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:23 schreef Loqi het volgende:
ik kan niet vlechten![]()
![]()
ja wel touwtjes ofzo, maar geen haar
Ik kan een gewone vlecht, invlechten en omgekeerd invlechten zodat de vlecht bovenop de rest van je haar ligt. Maar meestal draag ik het gewoon losquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan ook alleen een gewone vlecht
Hebbie toch nog mooi 2,5 week volgehouwen ouwe!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
mijn koopstop heeft zojuist gefaald, fml, ik hou jullie op de hoogte,
care, holo'squote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moest nog even reageren hierop![]()
![]()
[..]
Hebbie toch nog mooi 2,5 week volgehouwen ouwe!
snap je wel hoor, zijn toffe lakjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
care, holo's
net verzendbevestiging gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |