hier was er minisneeuwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef RenRen- het volgende:
Hallon, gaat er nog verse sneeuw vallen?
Hier ook, en nu dooit het.quote:
Jonge, de sneeuw bepaalt toch de temperatuur niequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier ook, en nu dooit het.Ik wil gewoon weten of ik me morgen heel warm moet kleden (omdat ik misschien vaststa op het station of heel lang moet wachten op de bus) of dat ik me geen zorgen hoef te maken
Laagjes kleden, kan er altijd een laag extra aan of uitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier ook, en nu dooit het.Ik wil gewoon weten of ik me morgen heel warm moet kleden (omdat ik misschien vaststa op het station of heel lang moet wachten op de bus) of dat ik me geen zorgen hoef te maken
Als je 3 uur staat te wachten krijg je het kouder dan als je een kwartietje staatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, de sneeuw bepaalt toch de temperatuur nie
Ja het dooit iddquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb je een rechtstreekse trein?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je 3 uur staat te wachten krijg je het kouder dan als je een kwartietje staat
Als het meezit welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je een rechtstreekse trein?
Dat is wel een goedequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Laagjes kleden, kan er altijd een laag extra aan of uit
Dat is wel lekker. Als je eenmaal in de trein zit, is het lekker warm. En als je langer dan een half uur op de trein moet wachten en ze geven allemaal problemen en zo, dan draai je om en ga je niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het meezit welAls hij rijdt.
[..]
Dat is wel een goede
Ja, ik zit een beetje in dubio wat dat betreft, het is voor de academie en ik wil niet te veel missenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
ger dan een half uur op de trein moet wachten en ze geven allemaal problemen en zo, dan draai je om en ga je niet?![]()
In Breda toch? Waar zit die ergens eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik zit een beetje in dubio wat dat betreft, het is voor de academie en ik wil niet te veel missen
... Bavel was het geloof ik, of vlakbij Bavel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In Breda toch? Waar zit die ergens eigenlijk?
Maar volgens mij valt het wel mee hoor. Gister waren er niet echt meer een hoop problemen en volgens mij rijdt het vandaag ook wel redelijk allemaal
Als je elfstedentocht wil moet je Nederland een stukje naar het noorden verplaatsenquote:
Doe eens een foto van nu dan! Ik weet niet eens hoe je eruit ziet huuuuuquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:05 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind de elfstedentocht niet zo boeiend
Ik twijfel ook of ik een pony moet nemen trouwensHeb nu zo'n schuin geval.
doe het niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd ik weet nog steeds niet of ik een pony moet nemen
op dr blog jonge!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doe eens een foto van nu dan! Ik weet niet eens hoe je eruit ziet huuuuu
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb al lang mijn pony niet meerToch wel 2 weken vol gehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doe eens een foto van nu dan! Ik weet niet eens hoe je eruit ziet huuuuu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:07 schreef Miezziej het volgende:
[..]Leuke chick wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee geen rechte pony!
Ok, bedankt voor het adviesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Leuke chick wel!
En nee geen rechte pony!
Nog jonger?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
Weet je wat het is met pony's.... Je gaat er jonger uit gaan zien
Nou dat kan bij mij geen kwaadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
Weet je wat het is met pony's.... Je gaat er jonger uit gaan zien
Haha, awquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nog jonger?![]()
![]()
(Sommige mensen kijken me nogal met ongeloof aan wanneer ik zeg dat ik 21 ben)
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nog jonger?![]()
![]()
(Sommige mensen kijken me nogal met ongeloof aan wanneer ik zeg dat ik 21 ben)
Jullie zijn lievquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Haha, awIk vind die scheve pony echt heel mooi staan
Oeh ik ken iemand waar je een goed voorbeeld aan kan nemenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:12 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind mij ook irritant. Aan de ene kant wil ik mijn haar weer in een leuk kapsel maar aan de andere kant wil ik het laten groeien. Misschien moet ik asymmetrisch gaan.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ik ken iemand waar je een goed voorbeeld aan kan nemenDie heeft aan de ene kant het opgeschoren en de andere kant langer.. wat krullig/pluizig haar ook........................
thehehehehhehehehehehehehehhehehhehehehe![]()
Ermahgerd tofheid !!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
JEEEEEEE![]()
![]()
Ik heb Lin's winactie gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |