hier was er minisneeuwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef RenRen- het volgende:
Hallon, gaat er nog verse sneeuw vallen?
Hier ook, en nu dooit het.quote:
Jonge, de sneeuw bepaalt toch de temperatuur niequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier ook, en nu dooit het.Ik wil gewoon weten of ik me morgen heel warm moet kleden (omdat ik misschien vaststa op het station of heel lang moet wachten op de bus) of dat ik me geen zorgen hoef te maken
Laagjes kleden, kan er altijd een laag extra aan of uitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier ook, en nu dooit het.Ik wil gewoon weten of ik me morgen heel warm moet kleden (omdat ik misschien vaststa op het station of heel lang moet wachten op de bus) of dat ik me geen zorgen hoef te maken
Als je 3 uur staat te wachten krijg je het kouder dan als je een kwartietje staatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, de sneeuw bepaalt toch de temperatuur nie
Ja het dooit iddquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb je een rechtstreekse trein?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je 3 uur staat te wachten krijg je het kouder dan als je een kwartietje staat
Als het meezit welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je een rechtstreekse trein?
Dat is wel een goedequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Laagjes kleden, kan er altijd een laag extra aan of uit
Dat is wel lekker. Als je eenmaal in de trein zit, is het lekker warm. En als je langer dan een half uur op de trein moet wachten en ze geven allemaal problemen en zo, dan draai je om en ga je niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het meezit welAls hij rijdt.
[..]
Dat is wel een goede
Ja, ik zit een beetje in dubio wat dat betreft, het is voor de academie en ik wil niet te veel missenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
ger dan een half uur op de trein moet wachten en ze geven allemaal problemen en zo, dan draai je om en ga je niet?![]()
In Breda toch? Waar zit die ergens eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik zit een beetje in dubio wat dat betreft, het is voor de academie en ik wil niet te veel missen
... Bavel was het geloof ik, of vlakbij Bavel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In Breda toch? Waar zit die ergens eigenlijk?
Maar volgens mij valt het wel mee hoor. Gister waren er niet echt meer een hoop problemen en volgens mij rijdt het vandaag ook wel redelijk allemaal
Als je elfstedentocht wil moet je Nederland een stukje naar het noorden verplaatsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |