PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas, jij gaat niet bepalen of ik wel of niet naar een feestje ga
zal er morgen/overmorgen wel ff naar kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:22 schreef Fuszy het volgende:
Zijn er nog meer mensen geinteresseerd in de SMLENO cup 2013? We hebben nu 18 deelnemers, waarvan er 2 onzeker zijn. (detennismaster en ik). Daar naast poog ik nog wat reacties te krijgen van aanmelders waarvan ik niet zeker ben.
Ze zijn wel duurder geworden ja, maar geen 1000 coins zoals jij net zeiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, ik zag er ook een aantal staan als ik selecteer op buy-out t/m 400 maar het viel me op dat ze voor zoveel geld weggingen.
Ik hoop voor je dat die zo erg gezakt is dat je hem met het prijzengeld kan pakken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zal er morgen/overmorgen wel ff naar kijkenwanneer is deadline om aan te melden? en smleno cup, winnaar krijgt dus een Ronaldo?
Ziekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:26 schreef detennismaster het volgende:
Mijn team is af.
[ afbeelding ]
Ik zie ze er toch echt voor weggaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ze zijn wel duurder geworden ja, maar geen 1000 coins zoals jij net zei
Nee, inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie ze er toch echt voor weggaan
Volgens mijn zijn ze aan het kijken of DS2 wil sponsoren. Is nog niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zal er morgen/overmorgen wel ff naar kijkenwanneer is deadline om aan te melden? en smleno cup, winnaar krijgt dus een Ronaldo?
Fuck man. Als ik die hybrids zie van sommige mensenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:26 schreef detennismaster het volgende:
Mijn team is af.
[ afbeelding ]
Vond ik ook, had tot en met nu nog geen enkele poging gewaagd maar nu ik het net voor het eerst probeerde paste het direct in 1x in elkaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ziek
PotS had jij nou een 41212 van Rhijn nodig?
Misschien de injury bug gefixed?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is er nu ook iets wat EA tijdens de maintenance heeft gedaan of is de web app weer slechter dan toen ze begonnen
Komt er nog een prijs voor het mooiste team?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Fuck man. Als ik die hybrids zie van sommige mensen
bazen jullie
okquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die zo erg gezakt is dat je hem met het prijzengeld kan pakken.
Inschrijven kan tot het einde van de week.
Dat laat je een homo dan beoordelen of?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Komt er nog een prijs voor het mooiste team?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |