quote:Tijdens de ingreep is 'een beschadiging in meerdere structuren in zijn onderarm geconstateerd', zo meldt de medische staf van PSV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zat ik net te lezen, der dwaalt een foto rond, maar dies nep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twente![]()
Goeie smiddags
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
Zou idd eerst Jumbo worden van de week is bekend gemaakt het de lidll werd.quote:
Vandaag is het wel akelig koudquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:59 schreef kukelesoantje het volgende:
Zijn de rayonhoofden al bij elkaar gekomen? het gaat vanaf maandag namelijk dooien overdag.
jee, geen Jumboquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou idd eerst Jumbo worden van de week is bekend gemaakt het de lidll werd.
Over half jaar pas!
Het personeel is niet al te blij die worden door het heel gelderland verspreid en komen ook niet terug, was echt een trieste bedoeling daar.
Contracten waren ook niet al te best!
Is ook beter het is vieskoud, bahquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:52 schreef Marrije het volgende:
Ik ben nog niet buiten geweest vandaag en dat hou ik maar zo.
Het wordt al gekker!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
ONZ / 1 miljoen likes is een gratis kutje
ZDNGMW is ziek en daarom heeft HDNGMW voor zichzelf en Grote ZDNGMW het eten klaargemaakt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
Verdorie er is iemand gewoon te beroerd om op Zaterdag, notabene de belangrijkste dag van de week, die lekkerbekkies er effe in te gooien...
Dat was ook het eerste wat ik me afvroegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat had hij haar daarvoor moeten betalen als er geen 1 miljoen likes waren geweest?
Twente vanavond, hoop dat ze het beter doen dan PSV!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zat ik net te lezen, der dwaalt een foto rond, maar dies nep.
Twente![]()
Goeie smiddags
Schandalig gewoon, hoe mensen de moed hebben om ziek te worden...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ZDNGMW is ziek en daarom heeft HDNGMW voor zichzelf en Grote ZDNGMW het eten klaargemaakt.
Lekkerbekje met brood!
[ afbeelding ]
Ik word altijd zo moe van die fappende zolderkamernerds die het dan weer een lelijk wijf vindenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
ONZ / 1 miljoen likes is een gratis kutje
Politie moet er naar kijkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Schandalig gewoon, hoe mensen de moed hebben om ziek te worden...
Ik heb Thais gekookt, ik heb het nu lekker warmquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:19 schreef Jian het volgende:
Kom net van de fiets af, maare, tis wel tyfuskoud nu![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Thais gekookt, ik heb het nu lekker warm
Ik krijg ineens trek in Colombiaans...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker, je hebt toch geen Jolokia gebruikt hè ......
Als je overigens van echt goed en echt Thais eten houdt, mag ik je dan qua eten en qua sfeer aanraden om eens bij Bangkok aan Zee in IJmuiden (bij de jachthaven) te gaan eten
Is dat heet, Colombiaans?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik krijg ineens trek in Colombiaans...
Zit nu Een Vandaag te kijken, over Tanja Nijmeijer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |