jij mag niet reageren op de reacties van 'jachtgeweer'quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:05 schreef kurdische_watermeloen het volgende:
[..]
ziet er best wel 18+ uit
waarom nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:08 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
jij mag niet reageren op de reacties van 'jachtgeweer'
je komt net kijken en begint nu al praatjes te krijgen tegen zovtyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:07 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat je een Homo bent :p dames en heren, applaus voor Zovty. Hij is vandaag uit de kast gekomen :p
Niet zo grappig hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:07 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat je een Homo bent :p dames en heren, applaus voor Zovty. Hij is vandaag uit de kast gekomen :p
'je'? Wat onbeschoft. Je moet me aanspreken als 'u' mevrouw". Al ben ik 19quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
je komt net kijken en begint nu al praatjes te krijgen tegen zovty
nu al dingen eisen. begint lekkerquote:
Hilariteit alom.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:07 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ik ben erg bezitterigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:11 schreef kurdische_watermeloen het volgende:
[..]
nu al dingen eisen. begint lekker
dat mag, zolang het niet boven de 50% uitsteektquote:
Ja, ok hoor... Ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
De kliko in deze troep. Inclusief user accounts
en anders?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef kurdische_watermeloen het volgende:
[..]
dat mag, zolang het niet boven de 50% uitsteekt
gaan we nu ook al dreigen? mevrouw is xatarquote:
Uw moeder.quote:
Ik heb hier serieus 4 minuten naar zitten staren.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:21 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik heb hier serieus 4 minuten naar zitten staren.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
De kliko in deze troep. Inclusief user accounts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |