Parkeergarage dan. Ze zijn er gek op om in te breken in auto's van Ollanders. Niet mijn stad, sneakertechnisch ook geen tips voor je, sorry.quote:
Nee, het was iets meer epic dan dat. Kon meeliften met iemand, mazzeltje. Laatste vlucht die nog mocht landen in Londen Luton, anders had ik een weekend in Hamburg gezeten...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En dat is veel Deutsche curry wurst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, het was iets meer epic dan dat. Kon meeliften met iemand, mazzeltje. Laatste vlucht die nog mocht landen in Londen Luton, anders had ik een weekend in Hamburg gezeten...Fucking hell. Ik wou na je eerste bericht nog posten of je met een privejet was gevlogen, maar als jk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ding is zeker, jij bent daadwerkelijk James Bond, geen andere verklaring mogelijk.
Was ook mijn eerste keer, en echt enorme mazzel. Alle "hoge piefen" waren ook in Hamburg en wilden per se naar huis, ik ben mee gehopt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:13 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Fucking hell. Ik wou na je eerste bericht nog posten of je met een privejet was gevlogen, maar als jk.
Een ding is zeker, jij bent daadwerkelijk James Bond, geen andere verklaring mogelijk.
Waar de Gel Lytes? Of lees ik er nu overheen? Epic niet, toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:25 schreef vault_tec het volgende:
Net 2 paartjes gereserveerd.
bovenste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, er is maar 1 versie. Vintage treatment kan wel in verschillende tinten zijn van bijna niet tot duidelijk zichtbaar. Persoonlijk vind ik ze niet slecht, zou eerder de AM1 HOA EM kopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:20 schreef Staal_ het volgende:
Vraagje: Ik heb bij de Footlocker de AM1 OG vintage zien liggen en ik kan me herinneren dat ik de midsole best geel vond. Nu zie ik em ook bij Caliroots en hier lijkt de midsole gewoon wit. Ben ik nu kleurenblind of zijn er twee verschillende versies?
Aceton my man, aceton.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wilde die am90 maar weet nu nog steeds niet of ik dat vintage effect gewoon kan wegpoetsen? Met gewoon alleen poetsen of zeep. Anders gaat het bij mij vast fout
Kreeg vorige keer ook een berichtje via FB. Vertrouw er wel op. Heb vaak genoeg van epic gekocht via deze manier.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:31 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Je zou verwachten dat hij daar gewoon een lijst van bijhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |