abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121748494
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 23:57 schreef vault_tec het volgende:

[..]

auto G, auto.
Parkeergarage dan. Ze zijn er gek op om in te breken in auto's van Ollanders. Niet mijn stad, sneakertechnisch ook geen tips voor je, sorry.
pi_121749041
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef don-diablo het volgende:

[..]

En dat is veel Deutsche curry wurst? :P
Nee, het was iets meer epic dan dat. Kon meeliften met iemand, mazzeltje. Laatste vlucht die nog mocht landen in Londen Luton, anders had ik een weekend in Hamburg gezeten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_121749126
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 00:11 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Nee, het was iets meer epic dan dat. Kon meeliften met iemand, mazzeltje. Laatste vlucht die nog mocht landen in Londen Luton, anders had ik een weekend in Hamburg gezeten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking hell. Ik wou na je eerste bericht nog posten of je met een privejet was gevlogen, maar als jk.

Een ding is zeker, jij bent daadwerkelijk James Bond, geen andere verklaring mogelijk.
pi_121749345
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 00:13 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Fucking hell. Ik wou na je eerste bericht nog posten of je met een privejet was gevlogen, maar als jk.

Een ding is zeker, jij bent daadwerkelijk James Bond, geen andere verklaring mogelijk.
Was ook mijn eerste keer, en echt enorme mazzel. Alle "hoge piefen" waren ook in Hamburg en wilden per se naar huis, ik ben mee gehopt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
pi_121750747
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 23:25 schreef vault_tec het volgende:
Net 2 paartjes gereserveerd.

bovenste
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar de Gel Lytes? Of lees ik er nu overheen? Epic niet, toch?
pi_121751226
Ah oke, dus toch niet overheen gelezen. Releasedatum al bekend? En hoe pre-order ik ze bij Epic? Of is dat niet mogelijk zonder daar iemand te kennen oid? Kan op de site niets vinden namelijk.
pi_121760979
Best een rustig fapje waard idd.
Faka G
pi_121763799
Vraagje: Ik heb bij de Footlocker de AM1 OG vintage zien liggen en ik kan me herinneren dat ik de midsole best geel vond. Nu zie ik em ook bij Caliroots en hier lijkt de midsole gewoon wit. Ben ik nu kleurenblind of zijn er twee verschillende versies?
  zaterdag 19 januari 2013 @ 16:54:26 #63
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_121766744
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 15:20 schreef Staal_ het volgende:
Vraagje: Ik heb bij de Footlocker de AM1 OG vintage zien liggen en ik kan me herinneren dat ik de midsole best geel vond. Nu zie ik em ook bij Caliroots en hier lijkt de midsole gewoon wit. Ben ik nu kleurenblind of zijn er twee verschillende versies?
nee, er is maar 1 versie. Vintage treatment kan wel in verschillende tinten zijn van bijna niet tot duidelijk zichtbaar. Persoonlijk vind ik ze niet slecht, zou eerder de AM1 HOA EM kopen.
pi_121768326
Er is idd maar 1 versie, de "Sail" uit de color code is volgens mij de kleur van de midsole en is een fractie meer beige/geel dan wit, zoals ook bij deze bv.

De samples van de OG AM1 hadden wel een veel gelere zool (en ruiger suede):

pi_121769450
Ah ok, thanks!

Ik vind de witte swoosh van de AM1 HOA EM zo jammer, rood was vetter geweest imo.
pi_121778890
Ik wilde die am90 maar weet nu nog steeds niet of ik dat vintage effect gewoon kan wegpoetsen? Met gewoon alleen poetsen of zeep. Anders gaat het bij mij vast fout :+
Faka G
pi_121780138
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wilde die am90 maar weet nu nog steeds niet of ik dat vintage effect gewoon kan wegpoetsen? Met gewoon alleen poetsen of zeep. Anders gaat het bij mij vast fout :+
Aceton my man, aceton.
pi_121782869
Dat shape:

Dit wordt een defcop voor mij. :)

Pickup van de caliroots sale:
pi_121783236
Ik wil die cons zo graag, als iemand ze in us7 of 6,5 ofzo tegenkomt PM mij aub O+
Die nb wil ik ook, shape is echt de beste nb shape van de afgelopen jaren denk ik.
Faka G
pi_121813577
... Wat?
pi_121814003
Je zou verwachten dat hij daar gewoon een lijst van bijhoudt.
pi_121814228
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:31 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Je zou verwachten dat hij daar gewoon een lijst van bijhoudt.
Kreeg vorige keer ook een berichtje via FB. Vertrouw er wel op. Heb vaak genoeg van epic gekocht via deze manier. *;
  zondag 20 januari 2013 @ 19:40:54 #75
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_121814494
Aw, pas in augustus :(.

Ik wil een paar fancy gl3's ;(. Als ze nu eens met info over de mortar pack komen..
#FREEBAJSKORV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')