abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121748494
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 23:57 schreef vault_tec het volgende:

[..]

auto G, auto.
Parkeergarage dan. Ze zijn er gek op om in te breken in auto's van Ollanders. Niet mijn stad, sneakertechnisch ook geen tips voor je, sorry.
pi_121749041
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef don-diablo het volgende:

[..]

En dat is veel Deutsche curry wurst? :P
Nee, het was iets meer epic dan dat. Kon meeliften met iemand, mazzeltje. Laatste vlucht die nog mocht landen in Londen Luton, anders had ik een weekend in Hamburg gezeten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_121749126
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 00:11 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Nee, het was iets meer epic dan dat. Kon meeliften met iemand, mazzeltje. Laatste vlucht die nog mocht landen in Londen Luton, anders had ik een weekend in Hamburg gezeten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking hell. Ik wou na je eerste bericht nog posten of je met een privejet was gevlogen, maar als jk.

Een ding is zeker, jij bent daadwerkelijk James Bond, geen andere verklaring mogelijk.
pi_121749345
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 00:13 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Fucking hell. Ik wou na je eerste bericht nog posten of je met een privejet was gevlogen, maar als jk.

Een ding is zeker, jij bent daadwerkelijk James Bond, geen andere verklaring mogelijk.
Was ook mijn eerste keer, en echt enorme mazzel. Alle "hoge piefen" waren ook in Hamburg en wilden per se naar huis, ik ben mee gehopt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
pi_121750747
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 23:25 schreef vault_tec het volgende:
Net 2 paartjes gereserveerd.

bovenste
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar de Gel Lytes? Of lees ik er nu overheen? Epic niet, toch?
pi_121751226
Ah oke, dus toch niet overheen gelezen. Releasedatum al bekend? En hoe pre-order ik ze bij Epic? Of is dat niet mogelijk zonder daar iemand te kennen oid? Kan op de site niets vinden namelijk.
pi_121760979
Best een rustig fapje waard idd.
Faka G
pi_121763799
Vraagje: Ik heb bij de Footlocker de AM1 OG vintage zien liggen en ik kan me herinneren dat ik de midsole best geel vond. Nu zie ik em ook bij Caliroots en hier lijkt de midsole gewoon wit. Ben ik nu kleurenblind of zijn er twee verschillende versies?
  zaterdag 19 januari 2013 @ 16:54:26 #63
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_121766744
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 15:20 schreef Staal_ het volgende:
Vraagje: Ik heb bij de Footlocker de AM1 OG vintage zien liggen en ik kan me herinneren dat ik de midsole best geel vond. Nu zie ik em ook bij Caliroots en hier lijkt de midsole gewoon wit. Ben ik nu kleurenblind of zijn er twee verschillende versies?
nee, er is maar 1 versie. Vintage treatment kan wel in verschillende tinten zijn van bijna niet tot duidelijk zichtbaar. Persoonlijk vind ik ze niet slecht, zou eerder de AM1 HOA EM kopen.
pi_121768326
Er is idd maar 1 versie, de "Sail" uit de color code is volgens mij de kleur van de midsole en is een fractie meer beige/geel dan wit, zoals ook bij deze bv.

De samples van de OG AM1 hadden wel een veel gelere zool (en ruiger suede):

pi_121769450
Ah ok, thanks!

Ik vind de witte swoosh van de AM1 HOA EM zo jammer, rood was vetter geweest imo.
pi_121778890
Ik wilde die am90 maar weet nu nog steeds niet of ik dat vintage effect gewoon kan wegpoetsen? Met gewoon alleen poetsen of zeep. Anders gaat het bij mij vast fout :+
Faka G
pi_121780138
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wilde die am90 maar weet nu nog steeds niet of ik dat vintage effect gewoon kan wegpoetsen? Met gewoon alleen poetsen of zeep. Anders gaat het bij mij vast fout :+
Aceton my man, aceton.
pi_121782869
Dat shape:

Dit wordt een defcop voor mij. :)

Pickup van de caliroots sale:
pi_121783236
Ik wil die cons zo graag, als iemand ze in us7 of 6,5 ofzo tegenkomt PM mij aub O+
Die nb wil ik ook, shape is echt de beste nb shape van de afgelopen jaren denk ik.
Faka G
pi_121813577
... Wat?
pi_121814003
Je zou verwachten dat hij daar gewoon een lijst van bijhoudt.
pi_121814228
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:31 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Je zou verwachten dat hij daar gewoon een lijst van bijhoudt.
Kreeg vorige keer ook een berichtje via FB. Vertrouw er wel op. Heb vaak genoeg van epic gekocht via deze manier. *;
  zondag 20 januari 2013 @ 19:40:54 #75
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_121814494
Aw, pas in augustus :(.

Ik wil een paar fancy gl3's ;(. Als ze nu eens met info over de mortar pack komen..
#FREEBAJSKORV
pi_121814967
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:40 schreef xSanjay het volgende:
Aw, pas in augustus :(.

Ik wil een paar fancy gl3's ;(. Als ze nu eens met info over de mortar pack komen..
Begin feb zouden ze moeten komen... Maar niks is zeker, helaas.
pi_121815601
Iemand op mp had een paar schoenen dat ik best wilde te koop staan met een vraagprijs van 35.
Vraag ik wat de minimale prijs is om hem weg te doen, is het 80 euro :')
Faka G
  zondag 20 januari 2013 @ 20:15:34 #78
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_121816185
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:17 schreef vault_tec het volgende:
en gereserveerd...

[ afbeelding ]
Dacht dat je klaar was met sneakers kopen?
pi_121816587
quote:
3s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

Dacht dat je klaar was met sneakers kopen?
Tegen die tijd heb ik wel geld voor dat huis bij elkaar dus kan ik weer schoenen kopen.
pi_121817574
Heb pas ook nieuwe besteld, hoop dat ze gaan passen ;)
pi_121818574
Poeh nb gaat lekker de aankomende tijd zeg.. Jammer van de prijzen wel.
Faka G
pi_121832087
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef Atta-boy het volgende:
Iemand op mp had een paar schoenen dat ik best wilde te koop staan met een vraagprijs van 35.
Vraag ik wat de minimale prijs is om hem weg te doen, is het 80 euro :')
Zulke mensen
pi_121833679
Allebei ongeveer 80-90e...

pi_121833686
Oh, en toch nog wat Nike op mijn lijstje.

pi_121833926
Heb je die nb nu allebei al gekocht?
Iemand btw ervaring met nb577? Weet niet goed of ik een halve size kleiner moet nemen of gewoon tts moet gaan.
Faka G
pi_121833938
wat denken jullie, kopen of niet? :D

http://www.marktplaats.nl(...)worn-gay-fetish.html
pi_121834006
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:36 schreef Atta-boy het volgende:
Heb je die nb nu allebei al gekocht?
Iemand btw ervaring met nb577? Weet niet goed of ik een halve size kleiner moet nemen of gewoon tts moet gaan.
Nee, sorry. Zag ze alleen op ebay en was tempted, maar kan mezelf wel inhouden. Volgende week Hong Kong en Taipei, dan hopelijk wat cheap pickups. Deze nog online gezien in mijn maat... wil ze alleen echt eerst een keer proberen.

pi_121834270
Wat mint op je donder...

pi_121834351
Nike heeft hier wel een goed idee te pakken, suede op de Lunar zool. CW niet helemaal mijn ding, en de tweede helft van de schoen is fugly imho... Kom op, nu een full-suede Lunar....

pi_121834451
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:40 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Nee, sorry. Zag ze alleen op ebay en was tempted, maar kan mezelf wel inhouden. Volgende week Hong Kong en Taipei, dan hopelijk wat cheap pickups. Deze nog online gezien in mijn maat... wil ze alleen echt eerst een keer proberen.

[ afbeelding ]
Die wilde ik ook proberen maar kwam hem nergens tegen in m'n maat :')
Die 1500's hebben wel een flinke blokshape, zou dan eerder voor die nieuwe gaan. Nb komt sowieso met erg goede shapes de laatste tijd.
Denk dat je wel aardig wat cheape runners kan vinden daar idd.

Fap@ mint authentics, minder fap @ dat lunar ding.
Faka G
pi_121834469
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:02 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Die wilde ik ook proberen maar kwam hem nergens tegen in m'n maat :')
Die 1500's hebben wel een flinke blokshape, zou dan eerder voor die nieuwe gaan. Nb komt sowieso met erg goede shapes de laatste tijd.
Denk dat je wel aardig wat cheape runners kan vinden daar idd.
Yup, vorige keer veel runners gezien voor weinig. Maar goed, het vernieuwt ook niet enorm snel, dus ik zal wel weinig nieuws shit zien.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:10:24 #92
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_121836361
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:40 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
de huidige collectie zal wel in de sale belanden vanwege aanloop richting Chinees Nieuwjaar.
pi_121836656
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:10 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

de huidige collectie zal wel in de sale belanden vanwege aanloop richting Chinees Nieuwjaar.
Goed punt! Trouwens, geen fan van de "graphic", maar verder najs....

pi_121836789
Weet iemand al wanneer die year of the snake vans komen?
Faka G
pi_121837379
No clue.
pi_121841348
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:54 schreef Bajskorv het volgende:
Wat mint op je donder...

[ afbeelding ]
Info?
pi_121841672
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:23 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Info?
Kwam hem toevallig tegen op Kickz toen ik een beetje aan het bladeren was.
  maandag 21 januari 2013 @ 20:13:00 #98
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_121859748
Dat suede :9

Mesh aan de achterkant is wat minder.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_121861902

Clae is best aardig bezig Early Spring Collection
pi_121861939
Fuck my life.
Moet een hoop wat ik nog heb liggen aan schoenen verkopen om nieuw shit te kopen :')
Heb ook m'n kast opgeruimd voor kleding die ik niet meer draag. Ga een hoop weg doen en verkopen.
Hopen dat dat allemaal een beetje snel gaat zodat ik niet veel releases mis.
Faka G
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')