Heb je ook een supreme jas? Swag lvl over 9000!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Supreme muts, jas en acronym sjaal ftw.
Nee, carhartt jas die ook fijn is. Supreme trui en die jas is meer dan genoeg. Hoe koud het ook is, je kan je altijd warmer aankleden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:45 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb je ook een supreme jas? Swag lvl over 9000!
Ik heb nu die lekker dikke tnf jas. Is echt heerlijk warm![]()
Ik vind die gr's van reebok die nezhi een tijdje terug postte stuk beter. Gumsole ftw
Dat is idd een hele goede cw.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:26 schreef xSanjay het volgende:
[ afbeelding ]
Harde CW, insta-cop als ze uitkomen.
Ik denk dat iedereen dat denktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is idd een hele goede cw.ik heb een keer snel een paar gepast en was niet helemaal m'n ding, maar zou het een keer wat langer moeten passen om de fit beter te oordelen.
Dat had ik wel toen ik ze aan m'n voet had. Daarom wil ik ze nog een keer wat langer passen om even goed te kunnen oordelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:40 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb nul last van gekke toe in die roshe, en die cw is inderdaad een no brainer.
Die mensen zijn gewoon achterlijk. Ik snap dat het een RF is en dat hij limited is, maar om zulke bedragen vragenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:17 schreef HenkXL het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/As(...)&hash=item2c6bd8476d
goudmijntje![]()
![]()
Ligt ook wel aan de vorm van je voet natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:40 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb nul last van gekke toe in die roshe, en die cw is inderdaad een no brainer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door vault_tec op 25-01-2013 23:35:04 ]
Ik heb ze ook daar besteld,quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:24 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb zelf ook een half US maat verschil tussen mijn klompen, maar dat merk ik echt niet enorm. Heb meer last van het 2.5cm verschil tussen mijn benen, dat voel je in je rug...
Anyway, die Slam Jam gekocht. Voor de liefhebber gewoon even 290sqm site checken, daar staan ze nu op. Je moet echt zoeken op die site, maar daarom zijn ze nog goed te krijgen.
Ik heb zelf weinig verschil tussen beide voeten, alleen de rug van een van beide voeten is hoger. Dat is soms kut omdat de schoen dan bij de ene voet goed is en bij de ander strakker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:24 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb zelf ook een half US maat verschil tussen mijn klompen, maar dat merk ik echt niet enorm. Heb meer last van het 2.5cm verschil tussen mijn benen, dat voel je in je rug...
Anyway, die Slam Jam gekocht. Voor de liefhebber gewoon even 290sqm site checken, daar staan ze nu op. Je moet echt zoeken op die site, maar daarom zijn ze nog goed te krijgen.
Ik zou ze anders ook teveel als lounge outfit gebruiken. Lastige kleur.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:32 schreef Bajskorv het volgende:
Lijkt me juiste beslissing. Ik ga die slam jam proberen te rocken met mijn chill sweat pants in licht grijs. Denk dat dat wel gaat lukken, en anders gebruik ik ze 's avonds op de fiets als verlichting....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |