In de Leidsestraat in Amsterdam zit een Palladium winkel!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:36 schreef Nezhi het volgende:
Heeft iemand hier enig idee hoe Palladium past en of zij eigen winkels hebben? Ik kan hier in de buurt wel winkels vinden die het merk verkopen maar niet het model wat ik wil (Pampa Tactic). Anders kan ik een ander model passen en dan toch online het goede model bestellen...
Oh ik keek naar de Netherlands lijst, waar alleen de winkels die allemaal dezelfde lage modellen verkopen staan lolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
In de Leidsestraat in Amsterdam zit een Palladium winkel!
Je hebt ook niet erg je best gedaan om te zoeken want op google en hun eigen site heb je het zo gevonden: http://www.palladiumboots.nl/locations
Ik zou zelf eerder gaan, maar weet totaal niet hoe groot de buzz is omtrent die schoenen in NL.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:34 schreef Nitrouz het volgende:
Ik wou morgen naar Woei om de Slam Jam Asics op te pikken, alleen hoeveel drukte moet ik verwachten rond deze collab? Rond openingstijd daar zijn is voldoende, of nog vroeger?
Dat is goed omschreven.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:16 schreef Bajskorv het volgende:
Ook geen idee. Probeer hem via een hookup binnen te krijgen, maar meer "nice to have" dan "must have".
Ik dacht dat dit jaar alleen maar must haves gekocht werden bajs?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:16 schreef Bajskorv het volgende:
Ook geen idee. Probeer hem via een hookup binnen te krijgen, maar meer "nice to have" dan "must have".
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:55 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit jaar alleen maar must haves gekocht werden bajs?
M'n jordan 4 breds zijn verkocht als het goed is.
denk dat je voor openingstijd terecht kan. Het lijkt mij niet echt een gehypte releases zoals de eerdere GL3 releases. Plus de CW is voor mij te "loud".quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:34 schreef Nitrouz het volgende:
Ik wou morgen naar Woei om de Slam Jam Asics op te pikken, alleen hoeveel drukte moet ik verwachten rond deze collab? Rond openingstijd daar zijn is voldoende, of nog vroeger?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
Mij dus ook. Als ik em nog online kan vinden zonder veel moeite te moeten doen denk ik er over na.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
denk dat je voor openingstijd terecht kan. Het lijkt mij niet echt een gehypte releases zoals de eerdere GL3 releases. Plus de CW is voor mij te "loud".
Dus gewoon een halfuurtje van tevoren daar zijn is prima denk je? Ik heb wel een hardlopende maat (US9), dat maakt verder niet uit?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
denk dat je voor openingstijd terecht kan. Het lijkt mij niet echt een gehypte releases zoals de eerdere GL3 releases. Plus de CW is voor mij te "loud".
Juist wel, 1 maatserie. Veel mensen hebben US 9. Hoe grager jij die schoen wilt hoe eerder je der moet zijn imo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:13 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dus gewoon een halfuurtje van tevoren daar zijn is prima denk je? Ik heb wel een hardlopende maat (US9), dat maakt verder niet uit?
Een van de eerste gr asics die ik zou kopen, erg hard.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:09 schreef SHOOOTO het volgende:
meer mint en ASICS voor leta en bajs portemonnee:
Asics GT-COOL – Fall 2013
[ afbeelding ]
Als je iets graag wilt neem je geen risico imo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:27 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Een van de eerste gr asics die ik zou kopen, erg hard.
Die linker dan.
Het zou me verbazen als er andere mensen voor openingstijd bij woei zitten tbh.
Supreme muts, jas en acronym sjaal ftw.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:32 schreef Atta-boy het volgende:
Klopt ook weer... Maar het is wel koud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |