Miss handig als je de al geraden namen in de OP zet.quote:
Donequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Miss handig als je de al geraadde namen in de OP zet.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wauw, dikke spelfout. En dat voor een grammar nazi als ik... oei oei oei
We have a winnerquote:
Ja zijn elke keer dezelfde mensen die door blijven gaan, en iemand met een 1 stopt meestalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Het zou leuk zijn als alle '1tjes' ook mee blijven doen, haha!
Goed idee.... denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:20 schreef Differ het volgende:
[..]
Ja zijn elke keer dezelfde mensen die door blijven gaan, en iemand met een 1 stopt meestal
Misschien moeten we de scorelijst even inkorten en alle mensen die niet meer spelen eruit gooien
Nee, is niet leuk, gewoon een nieuwe!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:23 schreef MeneerLogica het volgende:
Raad maar verderIk weet het voor de volgende keer.
Hoezo oppervlakkigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:23 schreef starla het volgende:
Maar nu wil ik wel de naam weten van die kenau.
Zag je mijn PI niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:28 schreef starla het volgende:
[..]
Zegt ze in een topic waarin we namen raden obv uiterlijk
Oh.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:53 schreef MeneerLogica het volgende:
Nee, Tineke was al gezegd dacht ik
Op een gegeven moment (wanneer je zelf wilt) mag je ook tweede hints geven. Dus bijvoorbeeld de laatste letter van de naam of de tweede..quote:
ja, en? mijn nederlandse collega heet ook Angelinaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:48 schreef Differ het volgende:
[..]
Die wou ik eerst ook doen, maar ik neem aan dat het een Nederlander is..
Annabel
Ik zat aan Jolie te denkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
ja, en? mijn nederlandse collega heet ook Angelina![]()
Andrea
Score!quote:
Dat ging wel heel snel!quote:
Nein fraulein.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Omg ik heb het gevoel dat ik haar ken, kan dat?
Fleur
Zeg dan een naamquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jij mag pas raden als een ander een naam gezegd heeft
Ze lijkt op een bekend iemand.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Omg ik heb het gevoel dat ik haar ken, kan dat?
Fleur
Ik haal de foto's altijd van flickr, dus de foto's die ik post, stonden sowieso al op het internet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:32 schreef Ziba het volgende:
Weten die vrouwen eigenlijk wel dat ze gepost worden?
Welke letter zijn dat dan de E en de L of de L en de I?!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Er staat 'beginletters' voor een reden :p
Jup.quote:
Juiste beginletter.quote:
Correct.quote:
Beginletter.quote:
Correct.quote:
(vriend van mij heet Roan en die lijkt echt héél erg op bovenstaande, haha!)quote:
Ik dacht al, wat een rare naam om mee te beginnenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
(vriend van mij heet Roan en die lijkt echt héél erg op bovenstaande, haha!)
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:52 schreef Differ het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat een rare naam om mee te beginnen
Ik ken er 3quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:17 schreef Differ het volgende:
[..]
1 die je niet vaak hoort, ik heb er nog nooit van gehoord.
Doe maar ja, sinds er nu al 2 users zijn geweest die toch m'n post niet hebben gelezenquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Zullen we een nieuwe foto posten als degene die de vorige foto gepost heeft toch niet meer actief is op het forum?
Oké, bij deze dan!quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doe maar ja, sinds er nu al 2 users zijn geweest die toch m'n post niet hebben gelezen
Dennisquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oké, bij deze dan!
[ afbeelding ]
Benquote:
Janquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oké, bij deze dan!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |