quote:BREAKING NEWS: Argentina lays claim to Vatican City on the basis "there is a temporary Argentine population."
http://en.wikipedia.org/wiki/Argentine_Navyquote:The service is underfunded and struggling to meet maintenance and training requirements. The 2013 budget allowed for the 15 operational vessels to each spend less than 11 days at sea, whilst the submarines averaged just over 6 hours submerged in the whole of 2012. ARA Espora is stranded in South Africa for lack of spares. The Almirante Brown class destroyers are short of spares and their ordnance has expired whilst the Antarctic patrol ship ARA Almirante Irizar has been under repair since a fire in 2007.
Is ook niet moeilijk maar Argentijnen houden liever dollars fysiek vast en ook nu met de 20% is de paralelle dollar nog steeds 30% hoger, dus als je naar het buitenland gaat kan je beter je CC gebruiken in plaats van cash geld uitgevenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:30 schreef illusions het volgende:
Open dan gewoon online een rekening, beetje moeilijk gaan lopen doen en naar Uruguay gaan speciaal voor een bankrekening. Niet echt hedendaags als je bedenkt dat er enorm veel online alternatieven zijn, het kan zelfs via een broker-account die je gewoon alleen als betaalrekening gebruikt.
Dikwijls zijn de banken er niet echt transparant in, maar de meesten openen gewoon een rekening voor je als je jij je identiteit en adres met genotariseerde documenten kan aantonen.
Een E*TRADE rekening heb je bijv. binnen no-time geopend vanuit elk land in de wereld, en dan heb je gewoon een Amerikaanse dollarrekening met een VISA debit card.
ik hoop het voor jullie. Vorig jaar geen bitterballenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:33 schreef Individual het volgende:
[..]
Troonswisseling live op Argentijnse tv
Bitterballen in de ambassade flipsen!![]()
Ik wil naar Amsterdam voor de kroning.
na al het geweeklaag van DAM is dit de druppel die de emmer doet overlopen...Argentinie, wat doe je...?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoop het voor jullie. Vorig jaar geen bitterballen
Import tax of de fee die sommige banken heffen over buitenlandse aankopen? Ik kan me niets anders bedenken of vergeet ik iets?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
... de vs doen het, maar goed daar gaat het om een paar procent
Oeh, dat hoop ik ook voor je! Hier schijnt de regen en het kutweer aan te houden tot minimaal eind van de maand/begin april. Feest!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:55 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zou er een topic over openen, DAM, het zit je behoorlijk dwars geloof ik.
Deze kaaskop heeft genoeg van de winter, het sneeuwt hier nog steeds, en we hadden de afgelopen week temperaturen rond -15. Tis genoeg! Gelukkig over 2 weken voor 2 weken naar San Francisco, daar zal het weer beter zijn!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:55 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zou er een topic over openen, DAM, het zit je behoorlijk dwars geloof ik.
Als ze goed lukken en echt bitterballerig smaken wil ik graag het recept, ons lukt het nog steeds nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Binnenkort maar eens zelf bitterballen maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |