wat heb je in huis?quote:
maakt niet uit, zeg het maar!quote:
scrambled eggsquote:
Dat is wel lekker jaquote:
Dat is niet te doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is wel lekker jaalleen gaat het huis dan zo stinken. Want wij hebben na 7 jaar hier wonen nog steeds geen afzuigkap
![]()
Gelukkig doen wij dat nooitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet te doenals je dan gaat frituren of gourmetten is je huis gelijk een hele week onbewoonbaar
Je hebt toch weleens gegourmetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig doen wij dat nooitWe hebben niet eens een frituurpan
jaa tuurlijk, bij familie. En een keer met kerst thuis. Maar mn ouders vonden het niet leuk ofzoquote:
ben wel een stuk vrolijker dan vanmorgenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoorMoet ook zo maar eens eruit dus
Ik heb de laatste vannacht opgegetenquote:
Dat is niet zo handigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is wel lekker jaalleen gaat het huis dan zo stinken. Want wij hebben na 7 jaar hier wonen nog steeds geen afzuigkap
![]()
Ja dat merkte ik in mijn adoratie-topic jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben wel een stuk vrolijker dan vanmorgen
Ik wil ook doughnutsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb de laatste vannacht opgegeten
Dat doe ik graag, mensen vrolijk makenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben wel een STU vrolijker dan vanmorgen
Ja maar die stank blijft wel hangenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig
Maar waarom heb je dat nodig bij scrambled eggs? Dat is 3 minuten werk
sorryquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik in mijn adoratie-topic ja![]()
Ga kopen dan. Bij de Albert Heijn in de bonus, 50 procent kortingquote:
jeejquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorryben trots op je hoor
Je stelt je aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar die stank blijft wel hangen
Mijn moeder stelt zich aanquote:
Ik heb hier geen AH en geen bonuskaart. Ik heb wel Tesco en die verkoopt Krisy Kremequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga kopen dan. Bij de Albert Heijn in de bonus, 50 procent korting
Ik zal haar wel even een mail sturenquote:
hihaho het was een geintjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb hier geen AH en geen bonuskaart. Ik heb wel Tesco en die verkoopt Krisy Kreme
Maar die krengen zijn £1.30 per stuk
Wel enorm lekker
Maar hier zijn ze natuurlijk lekkerderderderderderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef supersof het volgende:
[..]
hihaho het was een geintje
oooh hier vijf voor die prijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |