ja daarom is internet een bitchquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die Ziggo-vent was hier maar 2 minuten en toen was het al opgelost
Dubai als emiraat niet nee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:20 schreef Fok-it het volgende:
Toch kan je Dubai niet vergelijken met Istanbul
Tuurlijk maar dat is een staat van een land, net als Flevoland van Nederland.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:20 schreef Fok-it het volgende:
Toch kan je Dubai niet vergelijken met Istanbul
Uh ja, maar De Verenigde Arabische Emiraten zijn een land, vergelijkbaar met USA, maar dan heten de staten bij de Ar. Emiraten, 'emiraten'.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dat is een staat van een land, net als Flevoland van Nederland.
Slecht voorbeeld maar oke
Weet ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Uh ja, maar De Verenigde Arabische Emiraten zijn een land, vergelijkbaar met USA, maar dan heten de staten bij de Ar. Emiraten, 'emiraten'.
Ik geef toe dat het best dom is hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik.
Mijn diepste spijt gaat naar SofMaar toch vind ik het anders dan een hoofdstad van een land als land rekenen
Nee, jij had wel gelijk. Turkije is een provincie van Istanbul en Ankara is de hoofdstad, van die provincie. Antalya is de landelijke hoofdstad van Istanbul.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het best dom is hoorMaar ik dacht het echt
Haha geeft niet hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het best dom is hoorMaar ik dacht het echt
Ohja tuurlijk. oke nu ben ik domquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, jij had wel gelijk. Turkije is een provincie van Istanbul en Ankara is de hoofdstad.
Soms maar hoorquote:
quote:
dat is Haarlemquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha geeft niet hoorLeraar vorig jaar op mbo had een discussie of Amsterdam wel de hoofdstad was van Noord-Holland of niet
Ja dat wist zij blijkbaar niet eensquote:
ik wist dat al in groep 6 ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat wist zij blijkbaar niet eens
En ik studeerde in Amsterdam hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wist dat al in groep 6 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |