Nee, het schijnt dat elke jongen/man dat ooit in zijn leven krijgt enzo dus ik voel me al raarquote:
Daar is het beetje te lang voor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo handig is dat iedereen het kan lezen enzo. Als je wilt mag je in dm dumpen, maar ik ga wel zo slapen eigenlijk
Ik had het toen ik 14 wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het schijnt dat elke jongen/man dat ooit in zijn leven krijgt enzo dus ik voel me al raarNee geen idee hoe dat voelt
Net na je Livera-avontuur?quote:
Genoeg gespreksstof dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar was op de dag dat ik een eerste date had met mij vriendin van toen dacht ik
Tijdens de datequote:
Als jij het graag wilt vertellen of kwijt wilt. Niet dat je je nu verplicht voelt om aan mij te vertellenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is het beetje te lang voor.Maar mocht je het willen weten wil ik het wel naar je sturen hoor, daar niet van.
Ik was ook niet zo serieusquote:
Nah, ga jij maar gewoon slapen zoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Als jij het graag wilt vertellen of kwijt wilt. Niet dat je je nu verplicht voelt om aan mij te vertellen
aha xDquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was ook niet zo serieusNouja. sommige jongens zullen zich na zo`n punt best wel even man voelen
Ja ik ga slapen inderdaadquote:
Trustenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga slapen inderdaadSlaap lekker beide
![]()
10.000 postsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |